Платформа автоматизації корпоративних закупівель E-Tender
Постачай лідерам
Платформа Е-Tender - комплексне онлайн-рішення з автоматизації закупівель та продажів.
Включає в себе модулі управління бізнес-процесами : заявки на покупку, проведення закупівлі, вибору постачальника, управління та обмін договорами. Платформа легко інтегрується з будь-якою системою обліку інформації (ERP), системою документообігу (ECM) та СRM-cистемою замовника.
Перейти до закупівліЕфект від використання системи
Залучення нових постачальників та управління ризиками з існуючими
Зменшення зловживань в закупівлях до 25%
Скорочення циклу проведення закупівлі до 2-х днів
100% прозорості процесів закупівель та продажу
Економія на закупівлях до 25%
Процес проведення закупівлі

Створення заявки

Перевірка заявки

Оголошення тендеру

Проведення тендеру

Погодження переможця
*при інтеграції e-Docs
Створення та погодження договору

Підписання
(ЕЦП/КЕП)
Відправка договру контрагенту

Підписання контрагентом
(ЕЦП/КЕП)
Архівація закупівлі та договору
Тарифи
Basic
6 000 грн/міс
Дозволяє проводити безлімітну кількість відкритих чи закритих закупівель, отримувати допомогу від персонального менеджера, формувати аналітичні звіти по проведених торгах та ін.
Standart
12 000 грн/міс
Professional
18 000 грн/міс
Наші Кейси

ЛІДЕРИ РИНКІВ ОБИРАЮТЬ СИСТЕМУ КОМЕРЦІЙНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА ПРОДАЖІВ Е-ТЕNDER

СИСТЕМА КОМЕРЦІЙНИХ ТЕНДЕРІВ Е-TENDER СТАЄ ВСЕ БІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНА



Якщо вас зацікавила інформація Заповніть форму.
Менеджер скоро з вами зв'яжиться!
Хто може брати участь у комерційних торгах?
Що можна продавати на комерційних торгах?
Як взяти участь в комерційних торгах?
Система комерційних тендерів
Е-Tender - унікальне рішення для оптимізації закупівель комерційних компаній. Автоматизація тендерних процесів включає всі складові закупівельної діяльності в організації, від бюджетування та формування внутрішньої потреби в закупівлі, до виконання договору з контрагентом та електронним обміном юридично значимих документів. Платформа для комерційних закупівель Е-Tender має гнучкі налаштування для створення ефективного середовища закупівельника, враховуючи його індивідуальні потреби. Закупівельникам доступний широкий вибір типів процедур, різних моделей аукціонів із можливістю їх індивідуального налаштування.
закупівельну Про закупівельну платформу для приватних компаній
Питання прозорості та контролю вирішуються за допомогою спеціальних налаштувань організаційної структури підприємства та встановленням рольової моделі управління як самими закупівлями так і кабінетом закупівельника в цілому. Це означає, що в процесі закупівель вашої компанії будут задіяні конкретно визначені працівники та автоматично налаштований персональний доступ до закупівель з визначеними для них правами (наприклад, роль, ініціатора закупівлі, закупівельника, служби безпеки, аудитора тощо). А, завдяки наявним аналітичним інструментам, компанія зможе виміряти ефективність своїх закупівель та продажів та сформувати KPI для відділу закупівель.
Переваги вибору електронної системи закупівель на E-Tender
Впровадження електронного формату закупівель це вже не тренд, а необхідність сьогодення, і тому поясненням є очевидні переваги такого рішення:
- можливість повноцінно працювати онлайн 24/7;
- різні типи аукціонів, які сприяють підвищенню конкуренції між постачальниками;
- економія ресурсів на проведення, аналіз і контроль закупівель та продажів майна компанії;
- підвищується операційна ефективність процесу як закупівель, так і продажу;
- спрощується комунікація учасників закупівельного процесу в середині компанії та зовнішня взаємодія з потенційними контрагентами;
- аналітика, збір та аналіз даних для виміру ефективності закупівель та продажів;
- неможливість зловживань та махінацій в закупівлях;
- упорядкування тендерних процесів за рахунок структурності підрозділів та рольової моделі управління кабінетом замовника;
- єдина точка для фіксації всіх процесів та документообігу по закупівлям та ін.
Команда електронного торговельного майданчика E-Tender.ua допоможе оптимізувати закупівлі вашої компанії.
Як працює команда Е-Тендер.
Для цього наші експерти:
- проведуть аудит існуючих закупівельних процесів в компанії. Вивчать організаційну структуру компанії, а також наявні внутрішні аналітичні системи для їх можливої інтеграції із тендерною системою;
- допоможуть підготувати регламентуючі документи;
- налаштують електронний кабінет закупівельника під індивідуальні потреби компанії;
- проведуть навчання персоналу та забезпечать надійний супровід працівників організації.
- допомагають сегментувати існуючих постачальників та допомагають із залученням нових постачальників.
Зробіть ваші закупівлі ще ефективнішими разом з Е-Tender!