Закупівлі для бізнесу на майданчику E-Tender

Комерційні закупівлі

Реєстрація

Онлайн-платформа для проведення закупівель в комерційному секторі

Переваги в системі

  • замовникам:
  • Автоматизація бізнес-процесів закупівель
  • Залучення нових постачальників
  • Економія на проведення закупівлі до 25%
  • Гнучкість вибору переможця
  • Іміджева відкритість закупівельного процесу
  • Учасникам:
  • Відсутність додаткових витрат на рекламу та пошук клієнтів
  • Розширення ринку збуту
  • Продаж товарів 24/7
  • Доступ до закупівель лідерів ринку
  • Долучення до сучасного способу продаж

Оптимізуємо процеси

Відсутність єдиної системи для структурування даних

Онлайн аналіз та КРІ закупіель: бюджет економії, конкуренція на торгах, відсоток успішно проведених процедур

Складність контролю, аудиту та управління закупівельним процесом

Роль аудитора та служби безпеки з повним досупом до актуальних закупівель та архіву 

тендерні системи складні та дороговартісні у впровадженні

Початок роботи на платформі доступний через 15 хвилин після реєстрації 

Витрати робочого часу закупівельника на комунікацію з потенційними учасниками

Залучення учасників в закупівлі категорйними менеджерами майданчика

Чому клієнти обирають нас?

icon Персональний супровід кожної закупівлі
icon Більше 6 років досвіду в електронній торгівлі
icon Індивідуальне налаштування кабінету закупівельника
icon Інтеграція із системою електронного документообігу e-Docs та іншими обліковими системами підприємства (1C, SAP, Oracle та ін.)

Функціональні можливості:

01
5 різних видів процедур закупівель. Гнучке налаштування параметрів тендеру
02
Індивідуальне налаштування та вибір типу аукціону
03
Відкриті та закриті торги. Мультилотовість
04
«Онлайн-чат». Внутрішній обмін повідомленнями між колегами. Зовнішнє спілкування з учасниками (direct, public)
05
Створення груп постачальників. «Чорний список» постачальників
06
Рольова модель управління доступу до кабінету (Ініціатор, Закупівельник, Експерт, СБ, Аудитор)
07
Конструктор нецінових критеріїв
08
4 Звіти по закупівлям (OLAP). Dashboard аналітика
09
Онлайн-сервіс перевірки компаній «YouControl»

Процес проведення закупівлі

icon 1

Створення заявки на закупівлю

icon
icon 2

Погодження заявки

*при інтеграції e-Docs
icon
icon 3

Оголошення тендеру

на основі заявки
icon
icon 4

Аукціон

та визначення переможця ТС
icon
icon 5

Погодження переможця

*при інтеграції e-Docs
icon
icon 6

Укладання договору

*при інтеграції e-Docs
icon
icon 7

Архів закупівлі

Зацікавлені в співпраці?

Реєстрація

Реєструйтеся та починайте заробляти на комерційних закупівлях разом з E-TENDER

Передзвоніть мені

Виникли питання? Отримайте безкоштовну консультацію

Комерційні закупівлі

Е-Tender пропонує для корпоративних закупівельників унікальну платформу 

власної розробки для проведення закупівель b2b сектору. 

Електронний майданчик Е-Tender це онлайн рішення, яке автоматизує комерційні закупівлі.

Навіщо потрібна автоматизація закупівель?

Це перевірений інструмент що сприяє оптимізації витрата також контролю над управлінням закупівлями в компанії

Автоматизація тендерних процесів на платформі Е-Тендер включає всі складові закупівельної діяльності в організації, від бюджетування та формування внутрішньої потреби в закупівлі до виконання договору з контрагентом та електронним обміном юридично значимих документів. 

На відміну від авторизованих електронних майданчиків Прозорокомерційна система 

Е-Tender більш гнучкаадже функціонально здатна підлаштуватися під індивідуальні потреби комерційного замовника

На нашому тендерному майданчику, замовнику доступний широкий вибір типів процедур, вибір різної моделі проведенне редукціонів, можливість їх індивідуального налаштуванняПитання прозорості та контролю вирішуються за допомогою 

налаштування підрозділів підприємства та встановленням рольової моделі управління кабінетом замовника. Це означає, що в процесі закупівель вашої компанії будут задіяні працівники та автоматично налаштований персональний доступ до закупівель з певними правами (наприклад, роль, ініціатора закупівлі, закупівельника, служби безпеки, аудитора тощо).

Запровадження електронного формату закупіель серед компаній приватного 

сектору це не тренд, а необхідність і тому поясненнямє очевидні 

переваги такого рішення:

  • можливість повноцінно працювати онлайн 24/7
  • відкриті редукціони сприяють підвищенню конкуренції між постачальниками;
  • підвищення в декілька разів економії часу на проведення, аналіз і контроль закупівель;
  • підвищується операційна ефективністьСпрощується комунікація учасників закупівельного процесуяк всередині компанії так і зовнішнє спілкування з 
  • потенційними контрагентами;
  • аналітика, збір та аналіз даних для виміру ефективності закупівель;
  • нівелювання зловживань та махінацій в закупівлях;
  • упорядкування тендерних процесів за рахунок структурності підрозділів та рольової моделі управління кабінетом замовника;
  • єдина точка для фіксації всього документообігу по закупівлям та ін.

Команда електронного торговельного майданчика  

E-Tender.ua допоможе оптимізувати закупівлі вашої компанії

Для цього наші експерти:

  • вивчать існуючі процеси закупівель, організаційну структуру, а також функціонуючі аналітичні системи для їх інтеграції з майданчиком;
  • налаштують електронний кабінет закупівельника під індивідуальні потреби компанії;
  • проведуть навчання персоналу та забезпечать надійний супровід працівників організації.
  • допомагають сегментувати існуючих постачальників та допомагають із залученням нових постачальників у ваші тендери.


Зробіть ваші закупівлі ще ефективнішими разом з Е-Tender!