Закупівлі для бізнесу на майданчику E-Tender

Комерційні закупівлі

Реєстрація

Онлайн-платформа для проведення закупівель в комерційному секторі

Форма успішно відправлена в обробку!

Якщо вас зацікавила інформація, заповніть форму.
Менеджер скоро з вами зв`яжиться!

Переваги в системі

  • замовникам:
  • Автоматизація бізнес-процесів закупівель
  • Залучення нових постачальників
  • Економія на проведення закупівлі до 25%
  • Гнучкість вибору переможця
  • Іміджева відкритість закупівельного процесу
  • Учасникам:
  • Відсутність додаткових витрат на рекламу та пошук клієнтів
  • Розширення ринку збуту
  • Продаж товарів 24/7
  • Доступ до закупівель лідерів ринку
  • Долучення до сучасного способу продаж

Оптимізуємо процеси

Відсутність єдиної системи для структурування даних

Онлайн аналіз та КРІ закупіель: бюджет економії, конкуренція на торгах, відсоток успішно проведених процедур

Складність контролю, аудиту та управління закупівельним процесом

Роль аудитора та служби безпеки з повним досупом до актуальних закупівель та архіву 

тендерні системи складні та дороговартісні у впровадженні

Початок роботи на платформі доступний через 15 хвилин після реєстрації 

Витрати робочого часу закупівельника на комунікацію з потенційними учасниками

Залучення учасників в закупівлі категорйними менеджерами майданчика

Чому клієнти обирають нас

icon Персональний супровід кожної закупівлі
icon Більше 6 років досвіду в електронній торгівлі
icon Індивідуальне налаштування кабінету закупівельника
icon Інтеграція із системою електронного документообігу e-Docs та іншими обліковими системами підприємства (1C, SAP, Oracle та ін.)

Функціональні можливості:

01
6 різних видів процедур закупівель. Гнучке налаштування параметрів тендеру
02
Гнучке налаштування типу торгів
03
Відкриті та закриті тендери/торги
04
Онлайн-чат. Внутрішній обмін повідомленнями між колегами. Зовнішнє спілкування з учасниками (direct, public)
05
Створення індивідуальних груп постачальників. «Чорний список» постачальників
06
Рольова модель взаємодії в системі (Ініціатор, Адмін, Закупівельник, СБ, Аудитор, Експерт, Оператор облікової системи, Категорійний менеджер)
07
Конструктор нецінових критеріїв. Торги по приведеній вартості
08
4 Звіти по закупівлям (OLAP). Dashboard аналітика
09
Онлайн-сервіс перевірки компаній «YouControl»
010
Власна структура холдингів/організацій/підрозділів
011
Внутрішнє погодження заявок на закупівлю та переможця в тендері
012
Попозиційний торг. Мультилотовість
Тариф

Silver

36 000 грн /6 міс 6 000 ГРН / МІС
66 000 грн /Рік 5 500 ГРН /МІС
  • Безлімітна кількість створених оголошень
  • 4 типи тендерних процедур
  • Супровід персонального аккаунт-менежджера
  • Закриті та відкриті види торгів/процедур. Мультилотовість
  • Індивідуальні налаштування параметрів редукціону
  • 4 види звітів по закупівлям
  • Формування "Чорного списку" контрагентів
  • Онлайн-чат між колегами та учасниками тендерів
Тариф

Gold

54 000 грн / 6 міс 9 000 ГРН / МІС
99 000 грн / Рік 8 250 ГРН /МІС

Включає всі можливості тарифу Silver та додатково надає:

  • 6 типів тендерних процедур
  • Власна оргструктура холдингу/організації/підрозділів
  • Рольова модель взаємодії в системі (СБ, аудитор, категорійний менеджер, ініціатор, закупівельник)
  • Попозиційний торг
  • Конструктор нецінових критеріїв
  • Торги по приведеній вартості (формула розрахунку приведеної вартості)
Тариф

platinum

87 000 грн /6 міс 14 500 ГРН / МІС
168 000 грн / Рік 14 000 ГРН /МІС

Включає всі можливості тарифу gold та додатково надає:

  • Прямі продажі тендерів категорійними менеджерами E-Tender
  • Модуль "Внутрішнє погодження" (погодження заявок на закупівлю та переможця в тендері)
  • Консолідація (об'єднання) заявок на закупівлю
  • Модуль "Реєстр контрагентів" (завантаження власного списку контрагентів)
  • "Dashboard-аналітика" за показниками ефективності менеджерів/підрозділів

Процес проведення закупівлі

icon 1

Створення заявки на закупівлю

icon
icon 2

Погодження заявки

*при інтеграції e-Docs
icon
icon 3

Оголошення тендеру

на основі заявки
icon
icon 4

Аукціон

та визначення переможця ТС
icon
icon 5

Погодження переможця

*при інтеграції e-Docs
icon
icon 6

Укладання договору

*при інтеграції e-Docs
icon
icon 7

Архів закупівлі

Останні новини

Переглянути всі
Стаття від експерта
Команда Е-Tender розробила унікальну тендерну платформу і вже має ряд успішних кейсів з автоматизації закупівель для великих підприємств. Далі мова піде саме про те, як використовувати сервіси системи Е-Тender для упорядкування роботи відділу закупівель в дистанційному форматі і ефективного проведення закупівель
Успіх клієнтів
Досвід та думка про роль попозиційних торгів нашого користувача, компанії WOG.
Стаття від експерта
Більше тисячі торгів проведено в системі автоматизації закупівель Е-Tender. Ми ділимося першими результатами роботи за цим напрямком. Система вже допомогла користувачам зекономити мільйони гривень на закупівлях, а деякі замовники «відбили» річну вартість використання системи успішно провівши лише одну-дві закупівлі.

Зацікавлені в співпраці?

Реєстрація

Реєструйтеся та починайте заробляти на комерційних закупівлях разом з E-TENDER

Передзвоніть мені

Виникли питання? Отримайте безкоштовну консультацію

Е-Tender пропонує для корпоративних закупівельників унікальну платформу власної розробки для проведення закупівель b2b сектору. Електронний майданчик Е-Tender це онлайн рішення, яке автоматизує комерційні закупівлі. Навіщо потрібна автоматизація закуп

Це перевірений інструмент що сприяє оптимізації витрат, а також контролю над управлінням закупівлями в компанії.

Автоматизація тендерних процесів на платформі Е-Тендер включає всі складові закупівельної діяльності в організації, від бюджетування та формування внутрішньої потреби в закупівлі до виконання договору з контрагентом та електронним обміном

юридично значимих документів. На відміну від авторизованих електронних майданчиків Прозоро, комерційна система

Е-Tender більш гнучка, адже функціонально здатна підлаштуватися під індивідуальні потреби комерційного замовника. На нашому тендерному майданчику, замовнику доступний широкий вибір типів процедур, вибір різної моделі проведення редукціонів, можливість їх індивідуального налаштування. Питання прозорості та контролю вирішуються за допомогою

налаштування підрозділів підприємства та встановленням рольової моделі управління кабінетом замовника. Це означає, що в процесі закупівель вашої компанії будут задіяні працівники та автоматично налаштований персональний доступ до закупівель з певними правами  (наприклад, роль, ініціатора закупівлі, закупівельника, служби безпеки, аудитора тощо).

Запровадження електронного формату закупіель серед компаній приватного сектору це нетренд, а необхідність і тому поясненнямє очевидні переваги такого рішення:

  • можливість повноцінно працювати онлайн 24/7
  • відкриті редукціони сприяють підвищенню конкуренції між постачальниками;
  • підвищення в декілька разів економії часу на проведення, аналіз і контроль закупівель;
  • підвищується операційна ефективність. Спрощується комунікація учасників закупівельного процесу, як всередині
  •  компанії так і зовнішнє спілкування з
  • потенційними контрагентами;
  • аналітика, збір та аналіз даних для виміру ефективності закупівель;
  • нівелювання зловживань та махінацій в закупівлях;
  • упорядкування тендерних процесів за рахунок структурності підрозділів та рольової моделі управління кабінетом замовника;
  • єдина точка для фіксації всього документообігу по закупівлям та ін.

Команда електронного торговельного майданчика E-Tender.ua допоможе оптимізувати закупівлі вашої компанії.

Для цього наші експерти:

  • вивчать існуючі процеси закупівель, організаційну структуру, а також функціонуючі аналітичні системи для їх інтеграції з майданчиком;
  • налаштують електронний кабінет закупівельника під індивідуальні потреби компанії;
  • проведуть навчання персоналу та забезпечать надійний супровід працівників організації.
  • допомагають сегментувати існуючих постачальників та допомагають із залученням нових постачальників у ваші тендери.

Зробіть ваші закупівлі ще ефективнішими разом з Е-Tender!