Система автоматизації комерційних закупівель
Постачай лідерам
Платформа Е-Tender - комплексне онлайн-рішення з автоматизації закупівель та продажів.
Включає в себе модулі управління бізнес-процесами : заявки на покупку, проведення закупівлі, вибору постачальника, управління та обмін договорами. Платформа легко інтегрується з будь-якою системою обліку інформації (ERP), системою документообігу (ECM) та СRM-cистемою замовника.
Перейти до закупівліЕфект від використання системи
Залучення нових постачальників та управління ризиками з існуючими
Зменшення зловживань в закупівлях до 25%
Скорочення циклу проведення закупівлі до 2-х днів
100% прозорості процесів закупівель та продажу
Економія на закупівлях до 25%
Процес проведення закупівлі

Створення заявки

Перевірка заявки

Оголошення тендеру

Проведення тендеру

Погодження переможця
*при інтеграції e-Docs
Створення та погодження договору

Підписання
(ЕЦП/КЕП)
Відправка договру контрагенту

Підписання контрагентом
(ЕЦП/КЕП)
Архівація закупівлі та договору
Тарифи
Basic
6 000 грн/міс
Дозволяє проводити безлімітну кількість відкритих чи закритих закупівель, отримувати допомогу від персонального менеджера, формувати аналітичні звіти по проведених торгах та ін.
Standart
12 000 грн/міс
Professional
18 000 грн/міс
Наші Кейси

ЛІДЕРИ РИНКІВ ОБИРАЮТЬ СИСТЕМУ КОМЕРЦІЙНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА ПРОДАЖІВ Е-ТЕNDER

СИСТЕМА КОМЕРЦІЙНИХ ТЕНДЕРІВ Е-TENDER СТАЄ ВСЕ БІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНА



Якщо вас зацікавила інформація заповніть форму.
Менеджер скоро з вами зв'яжиться!
Це перевірений інструмент, що сприяє оптимізації витрат, а також контролю над управлінням закупівлями та продажами в компанії, завдяки оптимізації бізнес процесів.
Автоматизація тендерних процесів на платформі Е-Тендер включає всі складові закупівельної діяльності в організації, від бюджетування та формування внутрішньої потреби в закупівлі, до виконання договору з контрагентом та електронним обміном юридично значимих документів.
На відміну від акредитованих електронних майданчиків Прозоро, комерційна система Е-Tender більш гнучка, адже функціонально здатна підлаштовуватися під індивідуальні потреби комерційного замовника. На нашому тендерному майданчику, замовнику доступний широкий вибір типів процедур, вибір різної моделі проведення редукціонів, можливість їх індивідуального налаштування. Питання прозорості та контролю вирішуються за допомогою налаштування підрозділів підприємства та встановленням рольової моделі управління закупівлями та кабінетом замовника в цілому. Це означає, що в процесі закупівель вашої компанії будут задіяні працівники та автоматично налаштований персональний доступ до закупівель з певними правами (наприклад, роль, ініціатора закупівлі, закупівельника, служби безпеки, аудитора тощо). Також, завдяки можливостям тендерної системи, компанія зможе виміряти ефективність своїх закупівель та продажів та сформувати KPI для відділу закупівель.
Для цього компанії доступний до використання інструментарій системи для визначення ключових показників ефективності як самих тендерів, так і закупівельного відділу.
Запровадження електронного формату закупіель серед компаній приватного сектору це не тренд, а необхідність, і тому поясненням є очевидні переваги такого рішення:
- можливість повноцінно працювати онлайн 24/7;
- відкриті редукціони, які сприяють підвищенню конкуренції між постачальниками;
- підвищення в декілька разів економії часу на проведення, аналіз і контроль закупівель та продажів майна компанії;
- підвищується операційна ефективність процесу як закупівель, так і продажу;
- спрощується комунікація учасників закупівельного процесу в середині компанії та зовнішня взаємодія з потенційними контрагентами;
- аналітика, збір та аналіз даних для виміру ефективності закупівель та продажів;
- неможливість зловживань та махінацій в закупівлях;
- упорядкування тендерних процесів за рахунок структурності підрозділів та рольової моделі управління кабінетом замовника;
- єдина точка для фіксації всього документообігу по закупівлям та ін.
Команда електронного торговельного майданчика E-Tender.ua допоможе оптимізувати закупівлі вашої компанії.
Для цього наші експерти:
- вивчать існуючі процеси закупівель, організаційну структуру, а також функціональні аналітичні системи для їх інтеграції з торговим майданчиком;
- налаштують електронний кабінет закупівельника під індивідуальні потреби компанії;
- проведуть навчання персоналу та забезпечать надійний супровід працівників організації.
- допомагають сегментувати існуючих постачальників та допомагають із залученням нових постачальників у ваші тендери.
Зробіть ваші закупівлі ще ефективнішими разом з Е-Tender!