Платформа автоматизації корпоративних закупівель E-Tender

Платформа Е-Tender - комплексне онлайн-рішення з автоматизації закупівель та продажів.

Включає в себе модулі управління бізнес-процесами : заявки на покупку, проведення закупівлі, вибору постачальника, управління та обмін договорами. Платформа легко інтегрується з будь-якою системою обліку інформації (ERP), системою документообігу (ECM) та СRM-cистемою замовника.

Перейти до закупівлі

Ефект від використання системи

  • Залучення нових постачальників та управління ризиками з існуючими

  • Зменшення зловживань в закупівлях до 25%

  • Скорочення циклу проведення закупівлі до 2-х днів

  • 100% прозорості процесів закупівель та продажу

  • Економія на закупівлях до 25%

Замовити безкоштовну консультацію

Процес проведення закупівлі

icon 01

Створення заявки

icon 02

Перевірка заявки

icon 03

Оголошення тендеру

icon 04

Проведення тендеру

icon 05

Погодження переможця

*при інтеграції e-Docs
icon 06

Створення та погодження договору

icon 07

Підписання

(ЕЦП/КЕП)
icon 08

Відправка договру контрагенту

icon 09

Підписання контрагентом

(ЕЦП/КЕП)
icon 10

Архівація закупівлі та договору

Замовити демонстрацію системи

Тарифи


Basic

6 000 грн/міс


Для малого та середнього бізнесу  з невеликою кількістю спеціалістів.

Дозволяє проводити безлімітну кількість відкритих чи закритих закупівель, отримувати допомогу від персонального менеджера, формувати аналітичні звіти по проведених торгах та ін.


Standart

12 000 грн/міс


Для  середнього бізнесу зі сформованими службами закупівель. 
Дозволяє використовувати різні закупівельні процедури з гнучким налаштування їх опцій та різні види торгів. Формувати оргструктуру підприємства, залучати до закупівельного процесу служби аудиту, безпеки та технічних спеціалістів.

Professional

18 000 грн/міс


Для великого бізнесу, що має на меті централізацію функції закупівель та значне підвищення операційної ефективності в закупівлях.
Дозволяє додатково використовувати модулі управління бізнес-процесами та інтеграційні сценарії з різними системами замовника.
Скачати тарифи

Наші Кейси

ЛІДЕРИ РИНКІВ ОБИРАЮТЬ СИСТЕМУ КОМЕРЦІЙНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА ПРОДАЖІВ Е-ТЕNDER

Новини
news-block-item-link

УКРОБОРОНПРОМ КУПУЄ ГАЗ ЗА РАМКОВОЮ УГОДОЮ НА Е-ТЕNDER

Успіх клієнтів
news-block-item-link

ЗАКУПІВЛЯ ЧЕРЕЗ ПОПОЗИЦІЙНІ ТОРГИ

Успіх клієнтів
news-block-item-link

СЕКРЕТИ ЕКОНОМІЇ НА КОМЕРЦІЙНИХ ЗАКУПІВЛЯХ ВІД ТВК "ЛЬВІВХОЛОД"

Успіх клієнтів
news-block-item-link

”ЧУМАК” ОБРАВ СИСТЕМУ E-TENDER ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СВОЇХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Успіх клієнтів
news-block-item-link

СИСТЕМА КОМЕРЦІЙНИХ ТЕНДЕРІВ Е-TENDER СТАЄ ВСЕ БІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНА

Успіх клієнтів
news-block-item-link
Переглянути всі
e-tender
e-tender
e-tender

Якщо вас зацікавила інформація Заповніть форму.

Менеджер скоро з вами зв'яжиться!

Поширені питання.


Хто може брати участь у комерційних торгах?

Організатори торгів – це закупівельники приватної сфери, які проводять закупівлі для задоволення потреб своєї компанії. Закупки проводяться на різноманітні товари, роботи чи послуги. Будь-яка компанія, чи то виробник чи дистриб’ютор, може виконати замовлення організатора, прийнявши участь в торгах. Замовник обере найкращу пропозицію (заявку) та укладе договір із переможцем.

Що можна продавати на комерційних торгах?

Замовники купують все, що їм потрібно. Починаючи з простих закупівель як от послуги з обслуговування кондиціонерів, прибирання приміщень до більш складних, наприклад, будівництво чи реконструкція споруд тощо.

Як взяти участь в комерційних торгах?

Учасник реєструється на електронному майданчику e-tender.ua, знаходить цікавий йому тендер та подає заявку на участь в торгах. Для того, щоб не пропускати цікаві тендери, постачальникам доступна функція персонального налаштування розсилки актуальних закупівель в системі


Система комерційних тендерів

Е-Tender - унікальне рішення для оптимізації закупівель комерційних компаній. Автоматизація тендерних процесів включає всі складові закупівельної діяльності в організації, від бюджетування та формування внутрішньої потреби в закупівлі, до виконання договору з контрагентом та електронним обміном юридично значимих документів. Платформа для комерційних закупівель Е-Tender має гнучкі налаштування для створення ефективного середовища закупівельника, враховуючи його індивідуальні потреби. Закупівельникам доступний широкий вибір типів процедур, різних моделей аукціонів із можливістю їх індивідуального налаштування.

закупівельну Про закупівельну платформу для приватних компаній

Питання прозорості та контролю вирішуються за допомогою спеціальних налаштувань організаційної структури підприємства та встановленням рольової моделі управління як самими закупівлями так і кабінетом закупівельника в цілому. Це означає, що в процесі закупівель вашої компанії будут задіяні конкретно визначені працівники та автоматично налаштований персональний доступ до закупівель з визначеними для них правами (наприклад, роль, ініціатора закупівлі, закупівельника, служби безпеки, аудитора тощо). А, завдяки наявним аналітичним інструментам, компанія зможе виміряти ефективність своїх закупівель та продажів та сформувати KPI для відділу закупівель.

Переваги вибору електронної системи закупівель на E-Tender

Впровадження електронного формату закупівель це вже не тренд, а необхідність сьогодення, і тому поясненням є очевидні переваги такого рішення:

  • можливість повноцінно працювати онлайн 24/7;
  • різні типи аукціонів, які сприяють підвищенню конкуренції між постачальниками;
  • економія ресурсів на проведення, аналіз і контроль закупівель та продажів майна компанії;
  • підвищується операційна ефективність процесу як закупівель, так і продажу;
  • спрощується комунікація учасників закупівельного процесу в середині компанії та зовнішня взаємодія з потенційними контрагентами;
  • аналітика, збір та аналіз даних для виміру ефективності закупівель та продажів;
  • неможливість зловживань та махінацій в закупівлях;
  • упорядкування тендерних процесів за рахунок структурності підрозділів та рольової моделі управління кабінетом замовника;
  • єдина точка для фіксації всіх процесів та документообігу по закупівлям та ін.

Команда електронного торговельного майданчика E-Tender.ua допоможе оптимізувати закупівлі вашої компанії.

Як працює команда Е-Тендер.

Для цього наші експерти:

  • проведуть аудит існуючих закупівельних процесів в компанії. Вивчать організаційну структуру компанії, а також наявні внутрішні аналітичні системи для їх можливої інтеграції із тендерною системою;
  • допоможуть підготувати регламентуючі документи;
  • налаштують електронний кабінет закупівельника під індивідуальні потреби компанії;
  • проведуть навчання персоналу та забезпечать надійний супровід працівників організації.
  • допомагають сегментувати існуючих постачальників та допомагають із залученням нових постачальників.

Зробіть ваші закупівлі ще ефективнішими разом з Е-Tender!