Назад до каталогу статей
Корисні статті

5 ПРОСТИХ ВІДПОВІДЕЙ НА СКЛАДНІ ЗАПИТАННЯ ВІД ЗАМОВНИКІВ: ЯК ЛЕГКО КУПУВАТИ НА PROZORRO.MARKET?

16 Червень 2021

Як безпечно купувати на Prozorro Market? E-tender проводить експрес-екскурсію для держзамовників

Купувати за гроші держави — нелегко. На кожному кроці потрібно пильнувати, щоб не потрапити в пастки та не «влетіти» на штрафи, які сягають сотні тисяч гривень. Але якщо ви не будуєте дорогу, а лише, наприклад, купуєте канцтовари чи тротуарну плитку для школи, то вам необов’язково щоразу оголошувати тендери та хвилюватися за результати. Адже на суму до 200 тис. гривень можна скупитися в першому державному онлайн-магазині Prozorro Market.

Як безпечно купувати на Prozorro Market? E-tender проводить експрес-екскурсію для держзамовників:

1. На які суми можна купувати через Prozorro Market?

  • До 50 000 гривень — через пряму закупівлю.

Замовник просто обирає товар на Prozorro Market та оформляє замовлення.

  • До 200 000 гривень — через запит ціни пропозиції.

Якщо в державному онлайн-магазині є два і більше продавців потрібного товару, то система надсилає запит на ціну до всіх кваліфікованих постачальників. У відповідь постачальники через Prozorro надають свою пропозицію, а система автоматично визначає переможця.

Про правила користування електронним каталогом детальніше тут.

2. Як правильно вносити в план закупівлі через Prozorro Market?

Для прямих закупівель через е-каталог потрібно обрати тип «закупівля без використання електронної системи».

Для закупівлі через запит ціни пропозиції - тип “спрощена/допорогова закупівля”.

Під час публікації плану зазначаєте:

  • тип закупівлі, строк дії плану;
  • назву предмета закупівлі;
  • очікувану вартість;
  • орієнтовний початок проведення закупівлі;
  • код ДК 021:2015;
  • джерело фінансування та вид процедури.

Детальна інструкція проведення закупівель через Prozorro Market тут.

3. Чи може замовник сформувати єдину закупівлю за одним ДК, але з декількох позицій?

За одним кодом ДК через пряме замовлення можна купувати кілька позицій.

Наприклад, замовник передбачив закупівлю в межах одного коду на суму 74 000 гривень. При цьому один товар на суму 49 000 гривень, а інший — на суму 25 000 гривень. Ці позиції замовник закуповує прямою закупівлею. Якщо обидва товари він купує в одного постачальника, то договір може бути також один. А загалом договорів має бути стільки, скільки постачальників.

Якщо замовник купує товар через процедуру запиту ціни пропозицій, тоді він може купити тільки 1 позицію, обравши потрібний товар зі списку, який випадає, під час створення закупівлі.

4. Які стандартні терміни на опрацювання замовлення постачальником, укладання договору, оплату та поставку?

Дія
Термін
Чим передбачено
Опрацювання замовлення постачальником
Упродовж 2-ох робочих днів із дати замовлення
Укладання договору
Не пізніше, ніж через 10 календарних днів після отримання повідомлення від переможця про намір укласти договір про закупівлю.
Строки на оплату
15 робочих днів із дати поставки
Строки на поставку
Рекомендовано 7 календарних днів із дати укладання договору. Проте замовник під час формування замовлення може збільшити строк.


5. Що робити, якщо постачальник не хоче підписувати договір, змінює ціну або ж відмовляється постачати?

Замовник може скасувати замовлення та купити в іншого постачальника. Prozorro Market має чіткі правила взаємодії між постачальниками та замовниками.

Адміністратор е-каталогу може тимчасово “забанити” постачальників, які порушують правила Prozorro Market. Для цього замовник має залишити скаргу на дії недобросовісних постачальників. Форма скарги тут.

Це лише частина найпопулярніших питань. Щоб знати відповіді на більше питань, пов’язаних із держзакупівлями, стежте за нашими публікаціями й надалі.

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Скористайтесь функціоналом системи Е-Тендер, щоб не втратити вигідний для вас контракт
Корисні статті
Наша команда підготувала відео про особливості участі в голландському аукціоні на Е-Тендер
Корисні статті
Зручні способи оновлення цін на товари, що розміщені у е-каталозі