Антимонопольний комітет оприлюднив для громадського обговорення проєкт розпорядження «Про затвердження Порядку участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу». Документ пропонує механізм реалізації права учасника публічних закупівель оскаржувати рішення замовника. До цього часу організаційна сторона процедури участі в засіданнях, на яких уповноважений орган розглядає відповідні скарги, погано врегульована.
Ключові положення розробленого Порядку:
- Суб’єкт оскарження подає заяву про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу разом зі скаргою до органу оскарження (у формі електронного документа, який завантажується через систему Прозорро);
- Замовник оприлюднює свою заяву про участь у розгляді скарги також через систему Прозоро протягом одного дня із дня внесення скарги електронною системою закупівель до реєстру.
- Питання про участь суб’єкта оскарження та/або замовника у розгляді скарги вирішується постійно діючою Колегією АМКУ одночасно з прийняттям рішення про прийняття скарги до розгляду.
- У рішенні Колегії обов’язково зазначаються дата та час проведення засідання, а також найменування та адреса територіальних відділень АМКУ, що проводитимуть засідання, на якому розглядатимуть скаргу;
- Перелік та адреси відділень АМКУ, де забезпечена участь суб’єкта оскарження та замовника у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, оприлюднюються на веб-порталі АМКУ.
Текст документу розміщено на офіційній сторінці Антимонопольного комітету України.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань щодо проєкту розпорядження приймаються протягом місяця з дня його оприлюднення за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035, Антимонопольний комітет України, studnyuk@amcu.gov.ua, тел. 251-60-44.
Нагадаємо, право суб’єкта оскарження та замовника брати участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, визначено у статті 18 Закону «Про публічні закупівлі».
Корисні матеріали:
- Змінився порядок участі у засіданнях колегії АМКУ з розгляду скарг у Prozorro
- Які є причини розірвання договорів у Prozorro? Дії замовників щодо зниження ризиків їхнього розірвання
- Новий закон про закупівлі: теорія та практика оскарження закупівлі
- Оскарження закупівлі: що передбачає проект постанови уряду
Якщо виникають будь-які запитання щодо оголошення тендеру або участі в тендері, звертайтеся до нас:
0 800 30 77 55 (в межах України безкоштовно),
support@e-tender.ua.
З повагою Е-Тендер!
АМКУ, Prozorro, Прозорро, Е-Тендер, оскарження, розгляд скарги, державні закупівлі, публічні закупівлі