Увага!
Масштабна подія цього року у м. Харкові!

ЗА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО МАЙДАНЧИКА
E- tender.UA
Усі звикли, що більшість цікавих заходів, що стосуються сфери державних/публічних закупівель проводяться в столиці – Києві!
І хоча велика аудиторія нашого регіону цікавиться такими заходами, на жаль, не всі мають можливість відвідати такі семінари, оскільки це і кошти на відрядження, і додатковий час, якого постійно бракує!
Усіх учасників закупівельного процесу запрошуємо відвідати, не звичайний за своєю формою
Семінар: «Публічні закупівлі: від теорії до практики».
Коли: 24-25 травня 2018 року!
Де: місто Харків.
Для кого: Семінар для Замовників публічних закупівель.
Формат Семінару: Захід орієнтовано на тих, хто тільки знайомиться з роботою в системі ProZorro, а також для досвідчених фахівців, які здійснюють процедури у сфері будівництва. В перший день заходу Учасники семінару можуть відвідати лекції за різною тематикою, та самостійно здійснити вибір лектора.
Організатори:
ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі»
ТОВ «Державні закупівлі «ПРОЗОРО»
Лектори:
Христина Артеменко – експерт-консультант з питань публічних закупівель в галузі будівництва.
Яна Степанова – провідний спеціаліст торговельного майданчика E-Tender.UA.
Денис Левченко – консультант з питань публічних закупівель. Працював: заступник начальника відділу навчання та підтримки системи ДП «ПРОЗОРРО»; заступник директора юридичного департаменту – начальник відділу правового захисту інтересів Міністерства в судових та інших органах Мінекономрозвитку України; член Комісії з розгляду звернень при проведенні допорогових закупівель при ГО Transparancy International.
Цей Семінар для Вас, якщо ви бажаєте знати та використовувати у практиці:
- основні положення та зміни, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі»;
-особливості проведення процедур відкритих торгів та допорогових закупівель будівельних робіт, капітального та поточного ремонту;
- застосування випадків зміни істотних умов договору про закупівлю відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» у договорах підряду
- допорогові закупівлі в системі Prozorro;
- планування закупівель;
- організація роботи тендерного комітету;
-відкриті торги: покроковий алгоритм проведення, переговорна процедура закупівлі (нюанси з практики АМКУ);
- оскарження процедур закупівель в АМКУ: розгляд рішень АМКУ: предмет закупівлі роботи, інше;
- огляд судової практики: притягнення членів тендерних комітетів до відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель.
- аналіз проекту змін до законодавства з питань публічних закупівель.
- та багато іншого, про що ви знали але боялися запитати!
Під час проведення семінару заплановані перерви на каву, обіди в одному з найкращих ресторанів м. Харкова.
Після заходу кожний учасник отримує сертифікат про проходження навчання та збірник основних нормативних актів, який стане незамінним супутником кожного, хто бажає приймати участь та перемагати в публічних закупівлях!
ПРОГРАМА
24 травня 2018 року | Лектори |
09.30-10.00 Реєстрація Учасників
|
|
10.00-11.00
| - Нормативно-правова база щодо закупівель в Україні.
| Левченко Денис |
11-00 – 11.20 Кава -брейк
|
|
11-20 –12.10
| - Організація закупівель. Тендерний комітет, уповноважена особа та централізована закупівельна організація
- способи організації закупівельної діяльності замовником;
- порядок утворення та головні функції тендерного комітету, а також права, обов’язки і відповідальність голови, секретаря та інших членів тендерного комітету;
- порядок визначення уповноваженої особи (осіб), а також її права, обов’язки та відповідальність;
- примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб);
- особливості взаємодії тендерного комітету (комітетів) та уповноваженої особи (осіб).
| Левченко Денис |
12.10-13.00
| - Планування закупівель. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений Уповноваженим органом у сфері закупівель.
- вимоги бюджетного законодавства стосовно прийняття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів із бюджету;
- планування закупівель як передумова здійснення процедур закупівель (форма річного плану закупівель, додаток до річного плану та вимоги щодо їх заповнення та оприлюднення);
- визначення потреб замовника, специфікацій, кваліфікаційних вимог до учасників та вивчення ринку щодо предмета закупівлі;
- порядок визначення предмета закупівлі;
- порядок оприлюднення інформації.
| Левченко Денис |
13.00.-14.00 Перерва | |
14.00.-14.45
| - «Допорогові закупівлі»
- умови та порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена Законом України «Про публічні закупівлі»
| Левченко Денис |
14.45.-15.00 Кофе - брейк | |
15.00-15.40
| Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі: - підстави застосування переговорної процедури закупівлі;
- порядок проведення переговорної процедури закупівлі.
| Левченко Денис |
15.40-16.40
| Розгляд проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України» (внесений Президентом України 13.04.2018 року до Верховної ради України)
| Степанова Яна |
16.40.-17.00
| Відповіді на питання, які Ви ще не поставили
| Степанова Яна/Левченко Денис |
25 травня 2018 року | |
10.00-11.20
| Тендерна документація
- порядок підготовки та затвердження тендерної документації; вимоги до складу тендерної документації та її оприлюднення; надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації;
- типові помилки/порушення законодавства з питань публічних закупівель під час підготовки тендерної документації;
- кваліфікаційні критерії та підстави для відхилення пропозиції учасника у процедурі закупівлі;
- відсутність підстав для відхилення та відмови від участі у торгах - стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- «нюанси» відносно вимог за статтею 17 стосовно переможця та відхилення переможця (практика АМКУ);
- надання забезпечення тендерної пропозиції торгів та умови його повернення чи неповернення;
- критерії оцінки.
- підстави для відміни закупівлі
- інше
| Левченко Денис |
| 11-20 – 11.40 Перерва на каву
|
|
11.40-12.40
| Відкриті торги як основна процедура закупівлі:
- застосування процедури відкритих торгів: умови, строки та етапи; інформування щодо проведення процедури відкритих торгів;
- проведення електронного аукціону та розкриття тендерних пропозицій; розгляд тендерних пропозицій Учасників;
- відхилення тендерних пропозицій Учасників;
- прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
| Левченко Денис |
12-40 – 13.00
| - Процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою
- застосування процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою: умови, строки та етапи;
- інформування щодо проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою;
- особливості проведення етапу розгляду та оцінки тендерних пропозицій;
- прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
| Левченко Денис |
13.00.-14.00 Перерва | |
14.00.-15.00
| - Оскарження процедур закупівель
- порядок оскарження процедур закупівель суб’єктом оскарження в органі оскарження;
- права і обов’язки сторін під час оскарження процедур закупівель;
- правові наслідки прийняття рішення органом оскарження для Замовника;
- як Замовнику підвищити шанси на успіх під час розгляду скарги;
- розгляд рішень АМКУ за результатами розгляду скарг: роботи, інше
| Левченко Денис |
15.00.-15.15 Кава - брейк
|
|
15.15-16.15
| - Контроль та відповідальність у сфері закупівель Замовників
- основні функції та права органів, які здійснюють контроль та регулювання у сфері закупівель;
- зміст та порядок проведення моніторингу закупівель;
- відповідальність за порушення замовниками законодавства у сфері публічних закупівель
| Левченко Денис |
16.15-17.00
| - Огляд судової практики:
- притягнення членів тендерних комітетів до відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель;
- інше
| Левченко Денис |
Семінар практикум для Замовників публічних закупівель:
«Публічні закупівлі: від теорії до практики, від участі до перемоги»
Лектор Артеменко Христина - експерт-консультант з питань публічних закупівель в галузі будівництва.
24 травня 2018 року |
09.30-10.00 Реєстрація Учасників
|
10.00-11.00
| Планування закупівель будівельних робіт
- Визначення предмету закупівлі робіт та послуг з поточного ремонту: порядок визначення, об’єкт будівництва, застосування показників Єдиного закупівельного словника
- Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі при закупівлі робіт.
- Вибір процедури закупівлі. Підстави застосування переговорної процедури закупівлі та конкурентного діалогу.
|
- 11-00 – 11.20 Кофе - брейк
|
11.20 – 12.10 12.15-13.00
| Відкриті торги на закупівлю робіт: особливості підготовки тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій та перевірки договірної ціни за результатами аукціону
- Кваліфікаційні критерії для претендентів-підрядників та спосіб документального підтвердження відповідності.
- Вимоги до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у разі закупівлі робіт (технічне завдання, обсяги робіт, проектна документація).
- Залучення субпідрядників: вимоги щодо надання інформації про субпідрядників.
- Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.
|
13.00.-14.00 Перерва |
14.00.-14.45
| Відкриті торги на закупівлю робіт (продовження)
- Щодо закупівлі обладнання у складі закупівлі будівельних робіт: вимоги, ризики.
- Щодо наявності ліцензії на виконання робіт: посткваліфікація переможця чи вимога тендерної документації.
- Розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
- Як перевірити розрахунок договірної ціни на роботи за результатами аукціону: вимоги до формування договірної ціни, порядок її надання та погодження. Дії замовника у разі недотримання вимог.
|
14.45.-15.00 Кофе - брейк |
15.00-15.45
| Закупівля додаткових будівельних робіт. Контракти на закупівлю робіт
- Нормативно-правова база.
- Істотні умови договору підряду.
- Щодо виду договірної ціни.
- Застосування випадків зміни істотних умов договору про закупівлю відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» у договорах підряду.
- Проблемні питання виконання договорів підряду.
|
16.00-16.45
| Відповіді на питання, які Ви ще не поставили
|
Особливістю семінару є те, що 24.05.2018 року одночасно будуть проходити 2 семінари в суміжних аудиторіях і Ви зможете переходити в іншу аудиторію.
Під час проведення заходу Учасники мають можливість задавати питання та отримувати відповіді!
Окрім набору теоретичних знань Ви отримаєте:
- нестандартні рішення типових ситуацій;
- приклади виходу з конфліктних ситуацій та особливості взаємодії замовників та учасників закупівель;
| - методичні матеріали для проведення та участі у процедурах закупівель;
- індивідуальні консультації;
- рекомендації та роз'яснення щодо персональних особливих випадків
|
Якщо у Вас є питання не вагайтесь, телефонуйте:
050 633 58 86, 057-757-23-37 Вікторія
099 – 678- 91- 72, 098 – 964 – 04 – 84 Юлія
Або за електронною адресою prozzoro@ukr.net, uliyanes@ukr.net
Будемо ради поспілкуватися з Вами!