Назад до каталогу статей
Новини

Анонс: семінар-тренінг для замовників у Львові

18 Травня 2018

23-24 травня у Львові відбудеться навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель. Організатор: ПП «Центр публічних закупівель «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ»

23-24 травня у Львові пройде дводенне навчання для замовників торгів на тему: “Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні”.

Захід передбачає лекції та практичні заняття, на яких фахівці галузі розкриють такі питання:

  • Цикл закупівель: детальний розгляд та аналіз від планування до контролю і відповідальності за порушення у порядку проведення.
  • Кейси - реальний досвід та порад.
  • Судова практика та практика органу оскарження.

Навчання проводиться досвідченими тренерами - фахівцями з публічних закупівель, які мають великий практичний досвід у цій сфері та пройшли через усі етапи впровадження системи державних закупівель в Україні. 

Ольга Матюшенко, спеціаліст електронного майданчика E-Tender запрошена у якості спікера.

Адреса: вул. Міцкевича,1 (центр міста), конференц-зал готелю "Жорж"

Початок: 23 травня, 10:00.

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

ПРОГРАМА

День 1

Години
Лекції
09.00 - 09.30
Реєстрація Учасників
09.30 - 10.30
Базові положення та принципи публічних закупівель.
Значення закупівель. Державна політика в сфері закупівель. Інституційна структура системи закупівель. Принципи закупівель. Основні визначення.
10.30 - 11.30
Законодавство та сфера поширення.
Нормативно-правова база. Рамки встановлені законодавством (зокрема, пороги закупівель). Виключення для процедур закупівель. Спеціальні правила. Закупівлі в окремих сферах господарської діяльності.
11.30 - 12.00
Кава-брейк
12.00 - 13.00
Організація закупівельної діяльності Замовника.
Загальні передумови здійснення закупівлі. Тендерний комітет або уповноважена особа та їх функції. Відповідальні особи для проведення допорогових процедур закупівель. Отримання ЕЦП. Порядок та основні умови планування закупівель. Порядок визначення предмету закупівлі.
13.00 - 14.00
Обід
14.00 - 15.00
Порядок здійснення закупівель в електронній системі публічних закупівель ProZorro.
Загальна концепція роботи системи. Реєстрація на електронних майданчиках та правила роботи на них. Види та опис процедур та підстави їх застосування: відкриті торги, переговорна процедура, конкурентний діалог. Окремі інструменти та види закупівель: звіти про укладання договору, допорогові закупівлі, закупівлі за рамковими угодами, централізовані закупівлі.
15.00 - 16.00
Детально про допорогові електронні закупівлі.
У яких випадках проводять допорогові закупівлі? Положення про проведення допорогових закупівель. Призначення відповідальної особи. Алгоритм проведення допорогових торгів. Особливості оскарження допорогових процедур закупівель та контролю за їх проведенням.
16.00 - 17.00
Переговорна процедура.
Порядок організації та проведення за новим Законом. Виняткові умови застосування. Алгоритм проведення. Особливості закупівель електроенергії, водопостачання, теплопостачання тощо.
З 17.00
Обговорення. Відповіді на питання. Ситуаційні задачі.

День 2

Години
Лекції
09.00 - 09.30
Підготовка тендерної документації: склад, вимоги, умови, порядок затвердження. Склад документації торгів. Кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Відкриті реєстри. Формальні помилки. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю. Технічні специфікації. Типові помилки/порушення при підготовці документації торгів.
09.30 - 10.30
Алгоритм проведення відкритих торгів.
Оголошення процедури та прикріплення супровідних документів. Процес комунікації між Замовником та Учасниками. Внесення змін у документацію торгів. Подання пропозицій Учасниками; Аукціон (оцінка); Розгляд та відхилення тендерних пропозицій; Повідомлення про намір укласти договір за результатами визначення переможця торгів; Відміна торгів Замовником, чи визнання їх такими, що не відбулися; Звіт за процедурою.
10.30 - 11.30
Кава-брейк
11.30 - 12.00
Особливості в проведенні закупівель.
Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Особливості закупівлі робіт. Субпідряди робіт та послуг. Додаткові закупівлі.
12.00 - 13.00
Договір про закупівлю.
Основні вимоги до договору про закупівлю. Питання попередньої оплати. Зміна істотних умов договору про закупівлю після його підписання. Продовження дії договору на наступний рік. Контроль за виконанням договорів про закупівлю.
13.00 - 14.00
Обід
14.00 - 15.00
Порядок оскарження процедур закупівлі.
Загальна характеристика інституту оскарження у сфері закупівель. Хто, коли і як може подавати скарги. Процедура розгляду скарги. Прийняття рішення за скаргою. Можливість оскарження рішення в суді.
15.00 - 16.00
Контроль і відповідальність.
Органи контролю та їх повноваження. Типові порушення. Адміністративна та кримінальна відповідальність у сфері державних закупівель. Cудова практика у сфері закупівель. Антикорупційний аспект в публічних закупівлях.
16.00 - 17.00
Обговорення. Відповіді на питання. Ситуаційні задачі.
17.00 - 18.00
Підсумковий контроль у вигляді тестування.
Для найуспішніших слухачів – подарунки.

Контактні телефони організаторів: (032) 232-07-26, 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

З питань участі представника майданчика E-Tender та питань програми його виступу звертайтесь до служби підтримки за телефоном 0 800 30 77 55

похожие новости
Новини
ДАЙДЖЕСТ: Закон про електронні довірчі послуги набрав чинності, а Закон про ЕЦП втратив, обов'язкові вимоги до Довірчого списку і т.д.
Новини
Закон про електронні довірчі послуги набрав чинності: закупівлі та закон. Що з акредитованими центрами сертифікації ключів?
Новини
Електронні довірчі послуги запрацюють з 7 листопада, затверджено Порядок формування цін на універсальні послуги, МОЗ продовжує реформу закупівель ліків