Назад до каталогу статей
Успіх клієнтів

БІЗНЕС І ДЕРЖАВНІ ТЕНДЕРИ: НОВАЧКУ-УЧАСНИКУ ВІД ДОСВІДЧЕНИХ

18 Липень 2019

Про свій досвід в електронних торгах від новачка до успішного учасника ми розповіли спеціально для порталу Dengi.ua. У статті систематизували найголовніші поради.

БІЗНЕС І ДЕРЖАВНІ ТЕНДЕРИ: НОВАЧКУ-УЧАСНИКУ ВІД ДОСВІДЧЕНИХ


Невід'ємною частиною нинішніх публічних закупівель є електронна система Prozorro. Саме в ній держава купує все необхідне через акредитовані електронні майданчики. І ось вже більше чотирьох років система працює, та все-таки головним завданням залишається залучення нового бізнесу й збільшення кількості учасників. Наразі є частина бізнесу, яка до цього часу залишається в стороні державних закупівель. Тому з такими ділимося прикладом сміливих і успішних постачальників, які розсіюють склалися негативні стереотипи і міфи про тендери.

Про свій досвід в електронних торгах від новачка до успішного учасника ми розповіли спеціально для порталу Dengi.ua

Так, Кириченко Ірина, керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами ТОВ «Фармастор» (мережа фарммаркетів «Аптека доброго дня», «Перша соціальна аптека») та Віталій Діхтяр, керівник електронного майданчика E-Tender.ua, надали поради, як початківцю-постачальнику оптимізувати роботу із закупівлями.


Якщо ви – новачок, як вам адаптуватися на майданчику


Наш майданчик працює за принципом живого спілкування. Також ми акцентуємо увагу на професійній допомозі та персональній відповідальності, адже, саме на старті, для вас важливо оперативно увійти в ритм закупівель. Після реєстрації на майданчику ми надаємо персонального менеджера, який допоможе швидко адаптувати вас до роботи в системі. Наш спеціаліст також проведе онлайн демонстрацію особистого кабінету користувача, налаштує його виходячи з вашої діяльності, сфери і переваг.

Тож ви отримуєте індивідуальний інтерфейс, функції і настройки, які відповідають вам. Але на цьому адаптація початківця учасника не закінчується. Менеджери допомагають, також концептуально, пройти всі стадії тендеру.


6 ключових порад для постачальника


Із досвіду, ми сформували такі 6 ключових порад для постачальника, який тільки розпочинає свою роботу на майданчику:

1. Взаємодійте з фахівцями майданчика.

2. Приділяйте тендерам більше часу та уваги.

3. Не довіряйте міфам про неефективність або складності системи, часто це – дезінформація від незацікавлених учасників. Пробуйте і переконуйтеся в зворотному самі.

4. Створюйте умови зацікавленості для менеджерів, що займаються тендерами в компанії.

5. Вивчайте уважно вимоги й умови тендерної документації.

6. Слідкуйте за змінами і подіями закупівель, щоб уникнути помилок і не пропустити можливості для розвитку свого бізнесу.


Який досвід передає Аптека доброго дня


Аптека доброго дня впевненими учасниками стали через півтора року участі в торгах. І головна їх порада – уважно читати тендерну документацію. Здавалося б, що складного, підготувати пропозицію, яка б відповідала вимогам тендерної документації. Але в залежності від предмета закупівлі та замовника, останній формує свою документацію з особливими вимогами.

Також постачальнику слід зважати, що є ті вимоги, які всі замовники обов'язково визначають в кожному тендері: надання підтверджуючих документів про кваліфікацію учасника та підтвердження виконання аналогічного договору. І додаткові умови, наприклад, забезпечення тендерної пропозиції, заставу, підтвердження матеріально-технічної бази, людських ресурсів, і т.п.

Ще один момент – потрібно аналізувати свої невдачі та вникати в причини відхилення пропозицій. Причина програшу в тендері може бути банальною – забули завантажити один документ, або в цілому неуважно вивчили документацію замовника. І тому пропозиція не була підготовлена в повній мірі. Після завершення аукціону, можна відкрити пропозиції інших учасників, проаналізувати, де була помилка, або якого документа вам не вистачило для перемоги.

Це і є свого роду набивання «шишок» і робота над помилками. Кожен перший програш слід аналізувати і рухатися вперед до перемоги. Система Prozorro дає для цього всі технічні можливості, а ще чотири роки тому бізнес такої можливості не мав.

Повна версія статті тут.

схожi новини

Успіх клієнтів
Сьогодні тендери у Prozorro Market є пріоритетним напрямком для компанії Ашан. Про це сказав в інтерв'ю керівник напрямків B2B B2G Ашан Рітейл Україна Юрій Кальмуцький. Пишаємось тим, що команда E-Tender допомагає своїм клієнтам розвивати їх бізнес.
Успіх клієнтів
На відкритому аукціону у Prozorro.Продажі «Черкасигаз» придбало адміністративну будівлю, що дозволить покращити виробничі процеси на підприємстві та підвищити рівень обслуговування громадян
Успіх клієнтів
Досвід та думка про роль попозиційних торгів нашого користувача, компанії WOG.