Назад до каталогу статей
Блог

ЧИ МОЖЛИВА УЧАСТЬ В РОЗГЛЯДІ СКАРГИ ЧЕРЕЗ СУЧАСНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ – РОЗ'ЯСНИЛО МІНЕКОНОМІКИ

25 Вересня 2019

Чи можливий розгляд скарги двома колегіями АМКУ, право чи обов'язок щодо участі скаржника та замовника бути на розгляді скарги. Та чи можна застосувати телекомунікаційні системи для присутності. Про це все читайте у статті.

Чи може АМКУ1 розглядати скарги двома колегіями?

Закон2 не має обмежень щодо розгляду скарг одночасно декількома складами колегій.

АМКУ як орган оскарження утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка зокрема діє у складі трьох державних уповноважених. 

Присутність на розгляді – право чи обов'язок сторін?

Законом прямо передбачене право, а не обов'язок, суб'єктів оскарження та замовника бути присутніми безпосередньо під час розгляду скарг на його засіданнях. Таким чином, якщо суб'єкт оскарження або замовник не вважають за необхідне брати участь у розгляді скарги, орган оскарження все рівно розгляне скаргу та прийме рішення без їх участі в межах одержаної за скаргою інформації та тієї, що є в системі. 

Також сторони скарги можуть взяти участь у розгляді скарги й шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу.

Розгляд скарги є відкритим, усі бажаючі можуть бути присутніми на розгляді. Особи, присутні на розгляді, можуть використовувати засоби фото-, відео- та звукозапису. Рішення, прийняте органом оскарження, проголошують прилюдно.  

Інформація з листа Мінекономіки № 3305-04/38898-06 від 20.09.2019 

  

Також зауважимо, що на майданчику Е-Тендер були оновлені деякі функції. Так, серед них – реєстр скарг. У розділі «Фільтр скарг/вимог», що в кабінеті користувача, оновили інтерфейс та реалізували розширений пошук. Тож сьогодні користувачі можуть відфільтровувати за такими даними: 

  • Статус скарги/вимоги,
  • Тип процедури,
  • Тип скарги,
  • Очікувана вартість,
  • Ідентифікатор скарги,
  • Період створення,
  • Дата зміни скарги,
  • Дата прийняття рішення,
  • Код CPV,
  • Код ЄДРПОУ замовника/автора скарги.

Окрім, у цьому розділі користувач має можливість окремо клікнувши на ЄДРПОУ замовника або скаржника побачити інформацію щодо них. Та ще одним удосконаленням стало те, що до реєстру «Вимоги/Скарги» на майданчику E-Tender додали функцію вивантаження інформації в Excel за вказаними параметрами фільтру.

Детальніше про останні вдосконалення на майданчику, читайте тут.

Матеріали на тему:


1 Антимонопольний комітет України 

2 «Про публічні закупівлі»

похожие новости

Блог
З 2020-го замовників очікує не лише збільшення розмірів штрафу до максимуму 170 тис грн., а й розширення кількості випадків, коли керівників, службових осіб замовників чи уповноважених, можуть бути притягнути до відповідальності. Олег Кушнір, головний редактор журналу «Консалт Інфо» систематизував норми нової редакції закону «Про публічні закупівлі» щодо цього.
Блог
У статті даємо аналіз листа Мінекономіки 3304-04/40135-06 від 01.10.2019
Блог
Читайте поради для участі в тендері й інші важливі актуальні питання щодо використання електронного майданчика.