ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ E-TENDER – НАЙЗРУЧНІШИЙ ФІЛЬТР ПОШУКУ СКАРГ ЗАКУПІВЕЛЬ
Користувачі мають можливість розширеного пошуку скарг чи вимог у своєму кабінеті. Майданчик E-Tender провів технічну роботу для оптимізації цього процесу, що сприяло зручному і швидкому пошуку скарг у реєстрі
Ми знову дбаємо про зручність та комфорт своїх користувачів. На майданчику E-Tender у кабінеті користувача реалізовано розширений «Фільтр скарг/вимог» з великим вибором параметрів. Рис.1, 2.
Завдяки фільтру можна знайти:
- Статус скарги/вимоги
- Тип процедури
- Тип скарги
- Статус скарги
- Очікувана вартість
- Ідентифікатор скарги
- Період створення
- Дата зміни скарги
- Дата прийняття рішення
- Код CPV
- Код ЄДРПОУ зимовника/автора скарги.
Рис.1
Рис. 2
Нагадаємо, з середини 2016 АМКУ повністю перейшов із розгляду скарг, поданих у паперовій формі, на розгляд в електронній, які завантажують в систему Прозоро. Порядок оскарження дій замовників та процедура розгляду скарг детально визначені у ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі». Після завантаження скарги та інших документів, включаючи підтвердження оплати за розгляд, в електронну систему закупівель, вона автоматично вноситься до реєстру скарг і разом з реєстраційною карткою в день розміщення також автоматично оприлюднюється на веб-порталі ProZorro.