Назад до каталогу статей
Новини

Доопрацювання від PROZORRO: обов'язкові для учасників та замовників

17 Травня 2019

У статті: зміни у профілі, які слід внести учасникам та замовникам; нове поле "ПДВ"...

ДООПРАЦЮВАННЯ ВІД PROZORRO: ОБОВ'ЯЗКОВІ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТА ЗАМОВНИКІВ

 

У системі з’явилися нові поля, обов’язкові для заповнення. Так відтепер замовник визначає чи його договір з «ПДВ» та вказує класифікацію  учасника, як суб’єкта господарювання. Учасник же також у своєму профілі має обов’язково вказати таку класифікацію.. 

Що і до чого, читайте далі. 

 

 

1. ЗМІНИ У ПРОФІЛІ, ЯКІ СЛІД ВНЕСТИ УЧАСНИКАМ

Так, у розділі «Класифікація суб’єкта господарювання» див. Рис. 1, учасники обов’язково мають обрати варіант класифікації, відповідно, до якого вони відносяться.

Мова йде про те, суб’єктом господарювання, якого вони є:

  • Мікропідприємництва;
  • Малого підприємництва;
  • Середнього підприємництва;
  • Великого підприємництва.

ВАЖЛИВО

Якщо учасник не внесе відповідні зміни у своєму профілі, то не зможе технічно подати свою тендерну пропозицію. Дані щодо розміру організації є обов’язковими для заповнення учасниками. Рис. 1

Рис. 1

 

НА ДОПОМОГУ УЧАСНИКУ: ДО ЯКОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ВІДНОСИТЬСЯ КОМПАНІЯ

Критерії, за якими учасник визначає свою належність до певної кваліфікації - кількість працюючих та доходи за рік, див. Табл.


Класифікація
Дохід за рік, еквівалентний 2 млмн євро, за курсом НБУ
Середня кількість працівників за рік
Мікропідприємці:
ФОП
ЮО
2
Не перевищує 10
Малі підприємництва:
ФОП
ЮО
10
Не перевищує 50
Середні*


Великі
50
Перевищує 250

*Усі інші суб’єкти господарювання належать до суб’єктів середнього підприємництва.


Така поява поля є частиною плану заходів Уряду з підтримки малого та середнього підприємництва на період до 2020-го. У подальшому планується інтеграція ProZorro з Державною фіскальною службою з автоматичним вивантаженням даних в систему.

 

2. НОВЕ ПОЛЕ «ПДВ»

У системі ProZorro з’явилася можливість відобразити ПДВ при закупівлі. Так відтепер замовники можуть вказувати ПДВ у системі під час публікації договору про закупівлю чи внесення до нього змін.

Це дозволяє додаткове поле «ПДВ», яке нещодавно з’явилося на майданчику завдяки доопрацюванню його функціоналу, див. Рис. 2.  

Рис. 2


Тож, сьогодні при створенні публікації про договір про закупівлю, замовник завдяки функції «ПДВ» може зазначити вже суму з ПДВ.

Нагадаємо також. На початку цього року на майданчику було впроваджене ще одне важливе поле - «Вид предмета закупівлі», що дозволило замовникам обирати зі списку, що саме вони купують: товари, роботи чи послуги. Більше про це тут: https://e-tender.ua/news/nove-pole-na-majdanchiku-vid-predmeta-zakupivli-221

А пізніше, у березні у системі було відкрито ще одне поле – «Умови оплати», що дозволило на карті тендера відразу побачити інформацію про:

термін оплати;

відсоток авансу;

післяплати.

У свою чергу це покращило для постачальникам пошук закупівель з бажаними умовами оплати.

 

Очікуємо, що поступово в системі з’являтиметься все більше нових полів. Тобто, все більше інформації із doc чи ж pdf-файлів тендерної документації будуть трансформувати у формат, який зчитуватиме комп’ютер. Поява нових полів є важливим і черговим крок на шляху до електронної тендерної документації.

Слідкуйте за подальшими змінами в організації тендерів та нововведеннями на нашому  майданчику!


3. ДЛЯ ЗАМОВНИКА: ВКАЗАТИ  У ПРОЦЕДУРАХ, ЯКИМ СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ Є УЧАСНИК

На сьогодні замовник має вказувати класифікацію суб’єкта господарювання при заповненні інформації про учасника у:

  • Звіті про укладений договір;
  • Переговорній процедурі. Див. Рис. 3.

Рис. 3

похожие новости
Новини
Нове функціональне доопрацювання на майданчику.
Новини
Новий функціонал на майданчику для користувача-учасника! Оперативне планування роботи з закупівлями.
Новини
Плани розробки процедур продажу майна згідно з новим Кодексом з процедур банкрутства.