ДООПРАЦЮВАННЯ ВІД PROZORRO: ОБОВ'ЯЗКОВІ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТА ЗАМОВНИКІВ
У системі з’явилися нові поля, обов’язкові для заповнення. Так відтепер замовник визначає чи його договір з «ПДВ» та вказує класифікацію учасника, як суб’єкта господарювання. Учасник же також у своєму профілі має обов’язково вказати таку класифікацію..
Що і до чого, читайте далі.
1. ЗМІНИ У ПРОФІЛІ, ЯКІ СЛІД ВНЕСТИ УЧАСНИКАМ
Так, у розділі «Класифікація суб’єкта господарювання» див. Рис. 1, учасники обов’язково мають обрати варіант класифікації, відповідно, до якого вони відносяться.
Мова йде про те, суб’єктом господарювання, якого вони є:
- Мікропідприємництва;
- Малого підприємництва;
- Середнього підприємництва;
- Великого підприємництва.
ВАЖЛИВО
Якщо учасник не внесе відповідні зміни у своєму профілі, то не зможе технічно подати свою тендерну пропозицію. Дані щодо розміру організації є обов’язковими для заповнення учасниками. Рис. 1
Рис. 1
НА ДОПОМОГУ УЧАСНИКУ: ДО ЯКОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ВІДНОСИТЬСЯ КОМПАНІЯ
Критерії, за якими учасник визначає свою належність до певної кваліфікації - кількість працюючих та доходи за рік, див. Табл.
Класифікація | Дохід за рік, еквівалентний 2 млмн євро, за курсом НБУ | Середня кількість працівників за рік |
Мікропідприємці: ФОП ЮО | 2 | Не перевищує 10 |
Малі підприємництва: ФОП ЮО | 10 | Не перевищує 50 |
Середні* | ||
Великі | 50 | Перевищує 250 |
*Усі інші суб’єкти господарювання належать до суб’єктів середнього підприємництва.
Така поява поля є частиною плану заходів Уряду з підтримки малого та середнього підприємництва на період до 2020-го. У подальшому планується інтеграція ProZorro з Державною фіскальною службою з автоматичним вивантаженням даних в систему.
2. НОВЕ ПОЛЕ «ПДВ»
У системі ProZorro з’явилася можливість відобразити ПДВ при закупівлі. Так відтепер замовники можуть вказувати ПДВ у системі під час публікації договору про закупівлю чи внесення до нього змін.
Це дозволяє додаткове поле «ПДВ», яке нещодавно з’явилося на майданчику завдяки доопрацюванню його функціоналу, див. Рис. 2.
Рис. 2
Тож, сьогодні при створенні публікації про договір про закупівлю, замовник завдяки функції «ПДВ» може зазначити вже суму з ПДВ.
Нагадаємо також. На початку цього року на майданчику було впроваджене ще одне важливе поле - «Вид предмета закупівлі», що дозволило замовникам обирати зі списку, що саме вони купують: товари, роботи чи послуги. Більше про це тут: https://e-tender.ua/news/nove-pole-na-majdanchiku-vid-predmeta-zakupivli-221
А пізніше, у березні у системі було відкрито ще одне поле – «Умови оплати», що дозволило на карті тендера відразу побачити інформацію про:
термін оплати;
відсоток авансу;
післяплати.
У свою чергу це покращило для постачальникам пошук закупівель з бажаними умовами оплати.
Очікуємо, що поступово в системі з’являтиметься все більше нових полів. Тобто, все більше інформації із doc чи ж pdf-файлів тендерної документації будуть трансформувати у формат, який зчитуватиме комп’ютер. Поява нових полів є важливим і черговим крок на шляху до електронної тендерної документації.
Слідкуйте за подальшими змінами в організації тендерів та нововведеннями на нашому майданчику!
3. ДЛЯ ЗАМОВНИКА: ВКАЗАТИ У ПРОЦЕДУРАХ, ЯКИМ СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ Є УЧАСНИК
На сьогодні замовник має вказувати класифікацію суб’єкта господарювання при заповненні інформації про учасника у:
- Звіті про укладений договір;
- Переговорній процедурі. Див. Рис. 3.
Рис. 3