Назад до каталогу статей
Блог

Допорогові закупівлі: як стати учасником та переможцем ?

11 Лютого 2019

Допорогові закупівлі - перше, що необхідно знати. Як стати учасником та переможцем. Вартість допорогової закупівлі, предмет закупівлі і т.д.

ДОПОРОГОВІ ЗАКУПІВЛІ: ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ ТА ПЕРЕМОЖЦЕМ


Сьогодні законодавство надає можливість замовникам проводити допорогові тендера електронно. Або ж у разі, коли це обов’язково визначено рішенням місцевих органів чи органом управління.

Допорогові закупівлі через електронний аукціон – чудова можливість для постачальника розпочати співпрацю із такими замовниками, випробувати свої сили та вміння роботи на майданчику


Перше, що необхідно знати – вартість допорогової закупівлі.

Так, замовники оголошують тендера - так звані допорогові, якщо їх вартість менше:

200 тис грн – для товарів, послуг;

1,5 млн грн – для робіт.

Якщо замовник-монополіст, то менше:

1 млн грн – для товарів і послуг;

5 млн грн – для робіт.

Зазначимо, сьогодні такі закупівлі є популярними у проведенні серед державних замовників. Якщо ваша компанія готова співпрацювати з останнім, тоді вам слід обрати саме той предмет закупівлі, який є вашим. Якщо ви до цього моменту не працювали ще із державними компаніями, і поки що вагаєтеся виходити на повноцінні процедури закупівлі, які передбачені законом, то розпочати радимо з допорогових тендерів.

І друге, що слід зробити – віднайти саме свій предмет закупівлі.

Тож розкажемо про декілька варіантів, як знайти свій тендер.

1.Можливість дізнатися про нього наперед. Тут постачальник може побачити, що саме планують замовники, скажімо, у цьому році. А також, коли саме запланований початок торгівлі, яка її очікувана вартість. Тож, все це ви зустрінете у річних планах, які замовники розміщують на майданчику.


Постачальнику слід розуміти, що усі закупівлі державні компанії планують. Допорогові — не виняток. Їх також вносять у додаток до річного плану закупівель, який також можна побачити на майданчику.


2. Також у системі є можливість проаналізувати конкретного замовника, його тендери, частоту скасовування їх після аукціону. Та відслідкувати з ким саме з учасників уклав контракти тощо.

3. Майданчик швидко повідомляє про нові лоти, тому ви не упустите цікаві тендера. Для цього тільки підпишіться на розсилку та оберіть свої галузі діяльності та предмети закупівлі.

4. Е-тендер.ua також пропонує функцію «Підписка» - повідомлення про оголошення свіжих тендерів за:

* предметами закупівлі

* місцерозташування замовника

* конкретним замовник.

Радимо, знайти на майданчику оголошення про торги, вивчити досконало вимоги щодо товару, послуг чи робіт. З майданчиком Е-Тендер.ua свого аукціону ви не проґавите. Майданчик надішле вам повідомлення з нагадуванням про аукціони у день, коли він відбувається - за годину до його початку.

Допорогові тендера розпочинають тоді, як замовник розмістив у системі оголошення про їх проведення та інші необхідні, на його думку, документи. Так, скажімо, вони можуть бути про технічні, кваліфікаційні характеристики предмета закупівлі, вимоги до учасників. Постачальники в оголошенні бачать предмет закупівлі, її бюджет, кінцевий строк періодів уточнень і подання пропозицій, розмір мінімального кроку пониження ціни. Крок аукціону у таких тендерах є обмежений - від 0,5% до 3% очікуваної вартості закупівлі

Також допорогова закупівля має свої шість життєві етапи проведення. Починаючи від оголошення до укладення договору. Про це детально читайте у статті «Допорогова закупівля: теорія https://e-tender.ua/training-tenders/teoriya-zakupivel-3/doporogovi-zakupivli-21


Тож підсумуємо, для отримання державного замовлення, постачальник має:

* знайти оголошення на тендер

* взяти участь в аукціону

* запропонувати оптимальну ціну

* укласти договір за результатами аукціону.

Щоб учасникам було легше та швидше підготувати свою пропозицію, майданчик впровадив функції:

1. «Обрані закупівлі». Це реєстр, який дає можливість відібрати ті закупівлі в яких учасник ще не прийняти участь, а тільки бажає, або цікавиться відповідним предметом закупівлі. Тут майданчик також відмічає тендера, в які замовник вніс зміни.

2. Якщо учасник вже подався на закупівлю, в яку згодом замовник вніс зміни, таку пропозицію деактивують. Майданчик сповістить вас про необхідність внести зміни в пропозицію, якщо вони в технічному завданні впливають на потрібність зміни у вашій пропозиції.

Ще статті на тему: Пошук закупівель на майданчику https://e-tender.ua/training-tenders/postachalnikam-1/poshuk-zakupivel-na-majdanchiku-37 Налаштування підписки на тендери https://e-tender.ua/training-tenders/postachalnikam-1/poshuk-zakupivel-na-majdanchiku-37 Оплата участі у закупівлях https://e-tender.ua/training-tenders/postachalnikam-1/oplata-uchasti-v-zakupivlyah-35

похожие новости
Блог
Реєстр осіб, які вчинили корупційні порушення: нове. Яка інформація є в реєстрі? Як отримати інформацію з реєстру?
Блог
Тендер на послуги зі шкільного харчування: про якість, предмет та способи проведення процедури закупівлі на Prozorro
Блог
Відкриті реєстри: список актуальних реєстрів для перевірки, причини та підстави для перевірки учасника