Реалізація вагонів: досвід метрополітену
Київський метрополітен один з перших замовників, що приєднався до пілотного проекту ProZorro.Продажі. Таке Рішення керівництва Метрополітену було реформаторським, підприємство чекала черга розробок внутрішніх наказів для впровадження процедури. За підтримки команди торговельного майданчика E-Tender.UA підприємство пройшло шлях від підписання декларації до оголошення першого лоту. Спільні зусилля стали основою для формування системи продажів на підприємстві.
За півроку роботи у системі Метрополітен встиг успішно реалізувати власне майно зі зростанням ціни на 25-30%. Добросовісна конкуренція, відкритий аукціон — принципи функціонування системи ProZorro.Продажі, які і дали фінансову вигоду замовнику.
Елекронні аукціони Київського метрополітену
За результатами останнього електронного аукціону, що відбувся 8 грудня КП «Київський метрополітен» продав вагони за 546 000 гривень, це більше від стартової ціни на 63 000 гривень. Лот підняв чимало галасу та десятки коментарів у соціальних мережах та й не дивно, бо вагони метро раніше не реалізовували на відкритих торгах. В мережі кепкували та вигадували ідеї, як використати вагони — обладнати хостел, чи кав’ярню, або ж, нарешті, мешканці Троєщини придбають собі метро раніше за будівництво. Тим часом, новий власник вагонів ФОП Міхаель Гальперін підписав документи, та пообіцяв розповісти про плани на вагони трохи згодом. Дві креативні ідеї ми таки дізнались, це буде конференц-сервіс або хостел на Подолі.
Зрештою, Столичний Метрополітен — стратегічний об’єкт інфраструктури та обличчя Києва, де працює 7 500 робітників. Досвід такого замовника — приклад для підприємств комунальної форми власності України, адже напрацював кейс — як прийти до продажів у системі ProZorro та створити нову процедуру реалізації майна на підприємстві.