Назад до каталогу статей
Корисні статті

Графік оплати в системі комерційних закупівель Е-Тender - можливості для учасників

05 Серпня 2021

Графік оплати - корисна опція для постачальників і замовників. Як подати пропозицію у закупівлю із графіком оплати? Як вплинуть умови оплати на приведену вартість? Пояснюємо на “живих” прикладах

Замовники можуть застосовувати опцію “графік оплати” у своїх закупівлях. Вона дозволяє обрати найкращу пропозицію не лише за ціною, а й за умовами оплати - постачальники надаватимуть свої пропозиції щодо схеми передплати та відтермінування частини платежу. 

Для постачальника - це додатковий критерій, який може посилити конкурентні переваги його пропозиції. Приведена вартість у постачальника, який запропонував замовнику кращі умови оплати, буде нижчою, ніж в інших учасників.  Отже, перемогти в тендері можна не лише за рахунок зниження ціни на товар чи послугу.

Менеджер проекту Комерційні закупівлі на Е-Тендер Яніна Литвиненко роз'яснює, як взяти участь в закупівлях, де обрана опція графік оплати.


Подання пропозиції у закупівлю з графіком оплати

Постачальник заповнює  форму подачі пропозиції (мал. 1), в якій є три обов’язкових поля: тип оплати, відсоток і кількість днів.

1

мал. 1

Важливо, щоб сума відсотків при заповненні графіку оплат дорівнювала 100%. Інакше кнопка “Реєстрації пропозиції” не спрацює.

Графік оплати і розрахунок приведеної ціни

Після того як постачальник заповнює усі поля, система автоматично розраховує приведену ціну. Про приведену ціну і формулу, за якою вона вираховується, можна більше дізнатись у матеріалі ПРИВЕДЕНА ЦІНА ТА ГРАФІК ОПЛАТ

Відзначимо, що найбільшу перевагу під час редукціону можна отримати, якщо збільшити кількість днів відтермінування. Відповідно, замовник може обрати переможцем не того учасника, який вказав нижчу ціну, а того, хто пропонує більшу кількість днів відтермінування.

Під час редукціону система автоматично буде пропонувати загальну та приведену ціну (мал.2). Постачальнику буде зручно прорахувати свій наступний крок.

мал. 2

Змінити ціну можна на суму, яка перевищує мінімальний крок пропозиції. Після того, як визначили якою буде наступна ставка, натискайте кнопку «зробити пропозицію» (мал. 3).

мал.3

Важливо! Після того як ви понизили свою ставку, змінити ціну в більшу сторону вже не можливо.

Про систему автоматизації закупівель 

В системі Е-Тендер щоденно оголошуються десятки нових тендерів від приватних компаній. Через нашу систему проводять закупівлі виробник харчових продуктів “Чумак”, мережа супермаркетів «Сільпо», м'ясопереробна фабрика “Алан”, виробник напоїв Корпорація “Оболонь”, мережа супермаркетів “Рукавичка”, мережа АЗС “WOG”, Донецьксталь, "Яготинський маслозавод", виробник сирів “КОМО”,  мережа фітнес-центрів Sport Life та багато інших компаній.  Постачальники беруть участь у тендерах безкоштовно. Для цього  потрібно пройти реєстрацію та подати свою пропозицію. 

Корисні матеріали та інструкції:  

Якщо виникають запитання, звертайтесь до наших менеджерів:

тел.: 044 223 68 92, моб: 38 067 550 53 84

e-mail: biz@e-tender.ua


Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
У відео-консультації демонструємо процес заповнення замовником нових електронних полів
Корисні статті
Розповідаємо про спосіб, який дозволяє постачальнику дуже швидко додати десятки нових позицій в електронний каталог
Корисні статті
Функціонал реалізації переважного права чинного орендаря інтегрований в систему Прозорро.Продажі. Дізнайтесь як це працює на Е-Тендер