Назад до каталогу статей
Блог

КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ ТА ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ: ПОСТАЧАЛЬНИКУ НА ЗАМІТКУ

21 Серпня 2019

У статті дізнаєтеся, які документи слід подати у складі пропозиції на закупівлю кейтерингових послуг й послуг з організації харчування дітей. Які вимоги замовники визначають у своїй документації та на що звернути особливу увагу при подачі пропозиції

Сезон оголошення тендерів на послуг щодо організації харчування дітей розпочатий. Окрім того, що це один із найпоширеніших предметів закупівлі в серпні на початку вересня, він до того ж має циклічний характер.

Якщо вас цікавить скільки готовий платити замовник, то вартість таких тендерів – різна. Так, у системі є оголошені тендери від 3 000 грн і до млн грн. Все залежить від категорії замовника.  

Та можете бути певними, отримавши замовлення, скажімо, на організацію харчування в школі чи дитячому садочку, ви забезпечили себе «роботою» на весь рік.

Організатори торгів 

Зазвичай такі закупівлі оголошують:

  • Заклади освіти (школи, дошкільні заклади, училища, технікуми, ВНЗ)
  • Санаторії
  • Дитячі будинки
  • Виконавчі комітети
  • Міські ради
  • Відділи освіти
  • Заклади охорони здоров’я.

У 2018-2019 роках замовники оголосили 631 процедури відкритих торгів із закупівлі послуг з організації харчування.

Коди ДК 021:2015

Найчастіше замовники оголошують тендери за такими кодами:

  • 55520000-1 Кейтерингові послуги
  • 55510000-8 Послуги їдалень
  • 55320000-9 Послуги з організації харчування.

Організація харчування у школах і дитячих садках: у чому різниця

По-перше, у таких закупівлях різний предмет закупівлі. Так, садочки купують продукти, з яких штатні кухарі готують страви із затвердженого меню. Тобто, дитячі садочки купуватимуть у вас – товар. А для шкіл замовники купують послуги харчування. Продукти ваші, кухарі також, школа отримує тільки готові страви.

По-друге, – наявність у школах буфетів, а в садочках – ні.

Кваліфікаційні критерії – як одна із головних вимог у тендері

Для участі в тендері вам, як учаснику слід буде надати підтвердження одному або декільком кваліфікаційним критеріям про наявність:

- обладнання та матеріально-технічної бази;

- працівників відповідної кваліфікації, які мають потрібний досвід;

- досвіду виконання подібного (аналогічного) договору.

Що за кваліфікаційний критерій, замовник визначає сам. Все залежить від його потреби. Також, аби переконатися, що ви належним чином зберігаєте харчові продукти, які будете пропонувати під час надання послуг з організації харчування, організатор закупівлі може вимагати надати інформацію про місце їхнього зберігання.

Окрім, замовники часто-густо вимагають інформацію про транспортні засоби, якими буде здійснюватися доставлення відповідних харчів.

Практично у всіх тендерах, замовники вимагають надати у складі пропозиції документи, які підтверджують правові підстави використання майна, зазначеного в інформації. Тому вам прийдеться надати, скажімо, копії договорів оренди, технічних паспортів, копії інших договорів, що регулюють порядок користування матеріально-технічною базою.

Обов'язково замовники просять документи, які підтверджують проходження персоналом учасника періодичного профілактичного медичного огляду (наприклад, копія першої сторінки та сторінки про допуск до роботи медичних книжок персоналу). Оскільки ви маєте розуміти, що всі працівники, які мають доступ до харчових продуктів та приготування їжі повинні мати санітарні книжки. 

Вимога – надати підтвердження виконання аналогічного контракту є найпопулярнішою й водночас спірною. Тут не кожен замовник чітко прописує, що він розуміє під аналогічним договором. Радимо при подачі пропозиції, звертати увагу на визначення цього поняття замовником в тендерній документації. Також замовники будуть вимагати до цього надати копії актів приймання-передачі послуг, позитивний відгук від замовника-контрагента за аналогічним договором. Для них це є фактом підтвердження належного виконання ваших обов'язків.

Водночас, маєте розуміти, що якщо ваша компанія заснована за «три» дні до укладання договору або оголошення тендеру, то вашу компанію обов'язково можуть додатково перевірити. Бо ж у руках замовника найголовніше – життя дітей.

Так, у разі, коли ви зустрінете вимоги щодо цього критерії про: роки в яких має бути укладений аналогічний договір, його сума, вимогу, аби аналогічними контрагентами за договором були бюджетні установи, знайте – це дискримінаційна умова. Тому, у вас є право оскаржити такі вимоги документації до АМКУ.

Установчі документи – умова кожного тендера

Звичайно, кожен тендер – різний. Оскільки кожен організатор торгів виходить зі свого досвіду, коштів і потреби. Та є такі документи, які постачальники подають в кожний тендера, не залежно від його предмета та замовника. Мова йде про установчі документи. Тому будьте готові надати копії документів, які підтверджують повноваження особи, яка підписала від вашої компанії пропозицію, або є уповноважена на підписання договору про закупівлю й копії установчих документів.

Вимоги до харчування у їдальні та асортимент буфету в школах

Меню у школах має бути збалансованим та задовольняти потреби дітей у поживних речовинах. У загальноосвітніх навчальних закладах за державні кошти є сніданки для учнів 1-4 класів. Рекомендовані обсяги порції й перелік продуктів, з яких має складатись меню, затверджений КМУ. Асортимент буфетів також затверджений на законодавчому рівні. Включення до нього асортименту нових продуктів та страв відбувається тільки за умови отримання позитивного висновку від МОЗ.  

З чого розпочати шлях до участі в тендері 

  • Реєстрації на майданчику, якщо ви ще не користувач Е-Тендер.

Реєстрація на майданчику E-Tender – обов’язкова. Бо без цього ви не зможете працювати у системі Прозорро, а відповідно, взяти участь у торгах.

- Інструкція тут.

- Реєстрація як постачальника.

- Реєстрація на майданчику тут. 

  • Зі створення, налаштування особистого кабінету.

Налаштування профілю можете провести самостійно,  або звернутися до нас і ми продемонструємо усі цікавинки та додаткові налаштування, які не залишать вас байдужими.

  • Пошуку актуальних оголошень закупівель.

Список яких ви можете знайти на нашому сайті. 

Також рекомендуємо використовувати функцію на майданчику «пошук». Фільтр працює за широким параметром, де за такими даними, як, найменування замовника, зазначення дат проведення торгів, статус закупівель, код CPV тощо, швидко та легко віднайдете «свій» тендер.

Також маємо таку функцію як підписка на актуальні тендера. Наші користувачі першими дізнаються про нові оголошення про закупівлі в системі. Вказавши категорії закупівлі, ми щоденно робимо для вас підбірку закупівель відповідно до них.

Ваша відповідальність

Як ми вже згадували, організація харчування дітей – специфічний і не простий предмет закупівлі. Не простий для замовників, так і для вас, оскільки, якщо з вашою компанією буде укладено договір на послуги харчування дітей, ви є відповідальним за харчування у відповідному закладі. Окрім, керівників закладів та їхніх засновників – виконавчих комітетів або органів місцевого самоврядування.

Наша допомога для вас

Ми завжди раді допомогти нашим користувачам. Від самого початку реєстрації на майданчику до закінчення аукціону і навіть більше – укладення контракту.

Тому, не зволікайте, реєструйтеся, знаходьте цікаві оголошення, подавайтеся, та перемагайте.

А якщо будуть питання та проблеми, звертайтеся до нас:

  • тел.: 044 392 36 82/223 68 92;
  • e-mail: support@e-tender.ua.

P.S. За п’ять років на ринку електронних торгів, ми напрацювали велику базу навчання. На нашому сайті знайдете експертні думки щодо участі у закупівлях, подачі пропозицій, укладення контрактів з державним замовником. Також зможете прослухати відео записи на різну закупівельну тематику. Та бути в курсі щотижневих новин.

Для новачків маємо детальну інструкцію про подачу тендерної пропозиції.

похожие новости

Блог
У зв’язку зі змінами законодавства*, у квітні 2020-го у системі Прозорро.Продажі почнуть проводити «зелені» аукціони, тобто - аукціони для поновлювальних джерел енергії. У статті розказуємо про те, що це таке і які саме зміни передбачив закон.
Блог
Сільськогосподарська продукція у системі Прозоро є однією з найпоширеніших предметів закупівлі. Саме електронні аукціони є тим самим додатковим каналом збуду для представників агро бізнесу. У статті розповіли деталі та особливості участі в державних тендерах та роботи у системі Прозорро.
Блог
Кабінет Міністрів 4 грудня схвалив нову постанову про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти. А ось нинішню постанову від 23.04.2014 № 117 скасують та передбачать можливість здійснення розрахунків за договорами, бюджетні зобов’язання за яким взяті на облік у Казначействі, до повного виконання цих договорів.