Назад до каталогу статей
Стаття від експерта

Комерційні торги. Бізнес продає в Прозоро.Продажі

18 Грудня 2018

Комерційні торги в системі Прозоро.Продажі: що отримує бізнес як продавець в системі Прозорро.Продажі, з чого починати свій продаж та які подальші дії бізнесу?

Аліна Близнюк, керівник проекту «Електронні аукціони» майданчика E-Tender.ua


КОМЕРЦІЙНІ ТОРГИ. 

БІЗНЕС ПРОДАЄ У СИСТЕМІ ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ


Аліна Близнюк,

керівник проекту «Електронні аукціони» майданчика E-Tender.ua 


За два роки роботи з електронним аукціоном у системі Прозоро.Продажі ми багато спілкувались з бізнесом, але зі сторони його, як покупця майна у держави. До сьогодні проект Прозоро.Продажі передбачався для держави, бо остання як найбільший продавець може запропонувати ексклюзивне майно, до того ж, за законодавством усі громадяни є власниками такого майна, тому й відповідно, маємо право бачити як це продають, кому і за яку ціну.

Але ефективність аукціону не могла не звернути на себе увагу й комерційних продавців, які оцінюючи його можливі та економічні перспективи, виявили бажання стати частиною такого проекту і також працювати відкрито та надавати пропозицію щодо продажу свого майна у формі оферти на електронний аукціон.


У статті дізнаєтеся:

  • Які переваги продажу для бізнесу на аукціоні.

  • З чого розпочати комерційні торги та які подальші дії бізнесу?

  • Яке майно можна продавати на аукціоні?


Що отримує бізнес як продавець в системі Прозоро.Продажі?

Бізнес отримує: 

  1. Додаткові кошти - адже зростання ціни у два-три рази за предмет на аукціоні  - це вже не новина у системі Прозоро.Продажі. 

  2. Додаткову можливість провести інвентаризацію та виявити речі, які не використовують на підприємстві чи виробництві, але займають місце та витрачають ресурси на їх зберігання. 

  3. Відкрито запропонувати купити такі речі будь-кому з бажаючих, тим самим максимально розширивши конкуренцію свого предмета продажу.

  4. Оптимізувати процедуру продажу - адже не потрібно шукати контрагентів та надсилати їм пропозиції - достатньо просто оголосити електронний аукціон.

  5. Підписати протокол і отримати успішну угоду 


З чого починати свій продаж та які подальші дії бізнесу?

Зателефонуйте менеджерам Е-Тендер та отримайте консультацію. 

Якщо ви впевнені у своїх знаннях, то готуйте майно і визначайте його стартову ціну продажу, якщо навіть вам здається що вона низька - не переймайтесь, аукціон та конкуренція підвищать її до рівня ринкової.

Реєструйтесь на майданчику і створюйте свої оголошення з продажу
Слідкуйте за аукціоном в реальному часі. 

Укладайте угоду з переможцем та отримуйте кошти за майно. 


Що необхідно для електронних аукціонів? 

  1. Майно на продаж. 

  2. Комп’ютер, ноутбук або інший гаджет для роботи з майданчиком.

  3. Бажання працювати чесно та відкрито. 


Що можна продавати на аукціоні? 

Будь-які активи, що перебувають у власності підприємства.



схожi новини

Стаття від експерта
Не відмовляйтеся від ідей подальшого розвитку бізнесу навіть під час кризи, а почніть використовувати сучасні системи автоматизації та оптимізації бізнес-процесів.
Стаття від експерта
Наразі передача державного та комунального майна в оренду відбувається лише у системі Prozorro.Продажі. Потенційні орендарі тепер змагаються за право орендувати той чи інший об'єкт на електронних аукціонах. Така конкуренція вигідна як державі, так і підприємцям. Зиск для держави - справедлива орендна плата. Підприємці отримали чесну процедуру оренди без корупції. Дізнайтесь про це у статті Аліни Каневської, яка опублікована на сайті Корреспондент.net
Стаття від експерта
Сучасний закупівельник – це широка професія, яка вимагає відповідного рівня знань та навичок. Закупівельникам потрібно удосконалювати свою кваліфікацію, щоб претендувати на кращі проекти, кращі умови роботи та кращу зарплатню. На питання команди PR відділу майданчика E-Tender , які вимоги висуває ринок до фахівців у сфері закупівель, відповіла очільниця Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки Ольга Терещенко.