Мережа автозаправних комплексів WOG відома своїм клієнтським сервісом серед водіїв на дорогах України. Першу заправку компанія відкрила ще в 2000 році, зараз мережа обслуговує 150 тисяч клієнтів щодня і стала найбільшою компанією свого сегменту в країні. Зростання компанії передбачає постійний контроль якості і клопітке налагодження кожного бізнес-процесу. Прийшов час удосконалити тендерний відділ, яке завдання він вирішує і як його оптимізувати — читаємо далі.
Бізнес завдання тендерного відділу
Тендерний відділ орієнтується на такі ключові завдання: збільшити кількість постачальників в закупівельній базі, підвищити конкуренцію в тендерах, наростити економію і підвищити контроль над закупівельним процесом. До 2017 року WOG розміщував оголошення про тендери на своєму офіційному сайті. В кінці 2017 року торговий майданчик E-Tender.UA презентував систему комерційних торгів Rialto для співробітників тендерного відділу мережі автозаправок. Переваги електронних торгів зацікавили команду і компанії домовилися провести перший тендер в електронній системі.
Як проходив перший тендер?
Першою групою товарів для закупівлі обрали канцелярію і вже через місяць, в січні 2018 року WOG розмістив оголошення в торговельній системі. Тендерний відділ склав номенклатурний перелік на рік і виставив можливий бюджет закупівлі в 3,3 млн. гривень. В результаті підвищення курсу гривні, перелік позицій зменшили і тендер стартував.
Протягом двох тижнів після оголошення тендеру, на майданчик звернулися постачальники, які цікавилися закупівлею, але ніколи не брали участь в торгах Rialto. Половина потенційних постачальників зізналися, що брати участь у відкритих торгах не мають наміру. Команда Проекту комерційних торгів E-Tender.UA запросила постачальників з системи ProZorro до участі в тендері, а також рекламувала закупівлю в мережі Інтернет.
Ознайомитися з АУКЦІОНОМ
Результати тендеру
Як підсумок, в тендері брали участь 8 постачальників, перемогла пропозиція компанії ТОВ «Бізнес груп сервіс» з сумою в 2 678 000 гривень. Реальна економія компанії на закупівлі канцтоварів склала 19%, а база однієї групи товарів збільшилася на 6 контрагентів.
Кейс закупівлі канцелярії WOG показує, що електронна система Rialto - ефективний інструмент для професійних торгів і продажів без особистих зв'язків і додаткових витрат.
Залишилися питання з комерційних торгів?
Звертайтеся за телефоном та дізнайтеся більше
+380 44 223 70 92
ЗАМОВТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
Переваги системи Rialto
Економія на закупівлі, тому що закупівлі проходять за ринковими цінами.
Систематизація і планування закупівель.
Автоматизація закупівельних процесів через інтеграцію з обліковими системами компанії.
Зростання довіри клієнтів і акціонерів внаслідок проведення відкритих торгів.
Розширення бази контрагентів.
Читайте також інші матеріали за темою: