Назад до каталогу статей
Блог

Комерційні торги Rialto: як WOG показує приклад бізнесу

08 Лютого 2018

Результати першого тендеру мережі автозаправних комплексів WOG

Мережа автозаправних комплексів WOG відома своїм клієнтським сервісом серед водіїв на дорогах України. Першу заправку компанія відкрила ще в 2000 році, зараз мережа обслуговує 150 тисяч клієнтів щодня і стала найбільшою компанією свого сегменту в країні. Зростання компанії передбачає постійний контроль якості і клопітке налагодження кожного бізнес-процесу. Прийшов час удосконалити тендерний відділ, яке завдання він вирішує і як його оптимізувати — читаємо далі.


Бізнес завдання тендерного відділу


Тендерний відділ орієнтується на такі ключові завдання: збільшити кількість постачальників в закупівельній базі, підвищити конкуренцію в тендерах, наростити економію і підвищити контроль над закупівельним процесом. До 2017 року WOG розміщував оголошення про тендери на своєму офіційному сайті. В кінці 2017 року торговий майданчик E-Tender.UA презентував систему комерційних торгів Rialto для співробітників тендерного відділу мережі автозаправок. Переваги електронних торгів зацікавили команду і компанії домовилися провести перший тендер в електронній системі.


Як проходив перший тендер?


Першою групою товарів для закупівлі обрали канцелярію і вже через місяць, в січні 2018 року WOG розмістив оголошення в торговельній системі. Тендерний відділ склав номенклатурний перелік на рік і виставив можливий бюджет закупівлі в 3,3 млн. гривень. В результаті підвищення курсу гривні, перелік позицій зменшили і тендер стартував.


Протягом двох тижнів після оголошення тендеру, на майданчик звернулися постачальники, які цікавилися закупівлею, але ніколи не брали участь в торгах Rialto. Половина потенційних постачальників зізналися, що брати участь у відкритих торгах не мають наміру. Команда Проекту комерційних торгів E-Tender.UA запросила постачальників з системи ProZorro до участі в тендері, а також рекламувала закупівлю в мережі Інтернет.


Ознайомитися з АУКЦІОНОМ


Результати тендеру


Як підсумок, в тендері брали участь 8 постачальників, перемогла пропозиція компанії ТОВ «Бізнес груп сервіс» з сумою в 2 678 000 гривень. Реальна економія компанії на закупівлі канцтоварів склала 19%, а база однієї групи товарів збільшилася на 6 контрагентів.


Кейс закупівлі канцелярії WOG показує, що електронна система Rialto - ефективний інструмент для професійних торгів і продажів без особистих зв'язків і додаткових витрат.


Залишилися питання з комерційних торгів?

Звертайтеся за телефоном та дізнайтеся більше

+380 44 223 70 92

ЗАМОВТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ




Переваги системи Rialto


  1. Економія на закупівлі, тому що закупівлі проходять за ринковими цінами.

  2. Систематизація і планування закупівель.

  3. Автоматизація закупівельних процесів через інтеграцію з обліковими системами компанії.

  4. Зростання довіри клієнтів і акціонерів внаслідок проведення відкритих торгів.

  5. Розширення бази контрагентів.


Читайте також інші матеріали за темою:

похожие новости
Блог
Від затвердження переліку об’єктів - до наказу про завершену приватизацію за результатами укладеної та оплаченої угоди
Блог
Розповімо правила співпраці, що передбачають прибуток та плідну співпрацю з замовником в публічних закупівлях
Блог
Традиції стародавніх цивілізацій, продаж Римської імперії на аукціоні, пальто Леніна та інші факти про аукціони