Назад до каталогу статей
Корисні статті

НАСКІЛЬКИ ВАЖЛИВИЙ ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК В ЗАКУПІВЛЯХ?

29 Травня 2020

Команда Е-Тендер переконана, якісна комунікація учасників закупівельного процесу - один з ключових аспектів успішно проведеної закупівлі. У статті ми розповіли про те, які типи зворотного зв'язку є у комерційних закупівлях на майданчику Е-Tender і що краще зробити закупівельнику та постачальнику

У нашому житті стало багато комунікацій. У спілкуванні ми говоримо, про те, що думаємо про людей і речі, висловлюючи свої позиції та оціночні судження. Тобто, ми постійно транслюємо якийсь меседж и отримуємо відгук  - про особисті якості або професіоналізм людини, про товари чи послуги, про події, ідеї. Давно відомо, що одне з найважливіших умінь людини - віддавати якісний зворотній зв'язок.

Для бізнесу ж отримання якісного зворотного зв'язку є можливістю зробити необхідну корекцію на льоту, яка дозволяє не втрачати швидкість розвитку компанії. Особливо важливо це в закупівлях, де час, втрачений на невдало проведений тендер, загрожує зривом виробництва або іншими неприємними наслідками для компанії.
E-Tender – 
система для автоматизації закупівельного процесу підприємства, яка крім тендерних процедур і торгів дозволяє оцифрувати широкий цикл проведення закупівель, від бюджетування до контролю поставки товару. При цьому, ми здійснюємо побудови і контроль проходження маршрутів внутрішнього узгодження, враховуючи оргструктуру підприємства і задіяних в ній ролей фахівців. Надаємо можливість обмінюватися електронними документами з зовнішніми контрагентами з використанням КЕП.

Для зручності і швидкого вирішення питань між учасниками закупівлі на Е-tender реалізований чат:

  • внутрішній - між співробітниками організації-замовника 
  • зовнішній - між співробітниками організації-замовника і контрагентами
    Одним із пріоритетів для нас є надання зворотного зв'язку нашим клієнтам щодо їхніх закупівель від менеджерів Е-Тендер. Ми не замінюємо і не дублюємо функції закупівельників, адже наші співробітники не можуть відповісти на конфіденційні або специфічні питання, відомі тільки замовнику або постачальнику. Але, погодивши з клієнтами, ми забираємо на себе частину технічного, методологічного спілкування з учасниками процесу. Адже переконані, що якісна комунікація учасників закупівельного процесу – однин із ключових аспектів успішно проведеної закупівлі.

Типи зворотного зв'язку в закупівлях на Е-Tender

Від закупівельника:

  • Постачальнику – про причини відхилення тендерної пропозиції для стимулювання його розвитку і роботи над помилками, щоб у майбутньому була більш висока конкуренція.
  • Переможцю – щоб відзначити причину вибору і сфокусувати увагу для подальшої діяльності.
  • Менеджерам E-Тендер – про поліпшення існуючих або розробки нових функцій системи; рівень сервісу в консультуванні закупівельника; потенційний список наявних постачальників у свої закупівлі для допомоги в залученні.

Від постачальника:

  • Закупівельнику – про умови тендеру (недостатні, суперечливі або дискримінаційні); про об'єктивно занижену очікувану вартість закупівлі; про взаємодію з окремими співробітниками закупника. У разі, коли пряма комунікація з закупівельником не вирішує питання, рекомендуємо звертатися до менеджерів майданчика.
  • Менеджерам E-Tender.ua – про вимоги до закупівлі; відсутність відповідей на запитання учасників або публікацію формальних відповідей; відхилення учасника без аргументів; не доведення закупівлі до логічного завершення; про відмову в здійсненні угоди з переможцем за результатами аукціону, консультації щодо реєстрації в системі, подачі пропозиції та участі в торгах, особливості закупівельних процедур і типів торгів і т.д., про недоброчестність роботи замовника.

Від менеджерів Е-Tender:

  • Закупівельникам – про поліпшення ефективності проведених закупівель, вибір відповідної процедури і типу проведення торгів, відгуки учасників ринку про умовах оголошених закупівель, причини небажання брати участь у закупівлях компанії (претензії до умов тендера, занадто короткий термін на підготовку тендерної пропозиції, про потенційну кількість учасників і продовження термінів прийому пропозицій. відсутність відповідей на уточнюючі питання по деталях тендера і ін.)
  • Постачальнику – інформування про нові закупівлі або замовників, що працюють у їхній галузі, технічні й методологічні питання участь в електронних закупівель, післясмак після участі закупівлі, налаштування на підписку на закупівлі за параметрами, які цікавлять.

В цілому, команда E-Tender дотримується принципу, що будь-яка зворотний зв'язок від похвали до навіть скарги в недружній формі, можна розцінювати, як подарунок. Ми не лукавимо, коли говоримо клієнтові, що немає межі досконалості, і те, що його думка вплине на роботу нашої системи. Людині, яка витратила час, аби донести нам своє бачення, завжди щиро вдячні за це.

Ми в:

Facebook

Уoutube

e-Docs

До вашої уваги відео-інструкції:

Пропонуємо прочитати також статті:

Для роботи на майданчику E-Tender слід пройти реєстрацію.

Якщо виникають запитання, телефонуйте до нас:

т.: 044 223 68 92 / 067 550 53 84

або пишіть:

e-mail: o.nevolnyk@e-tender.ua, Commerce@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Нове законодавство з оренди державного та комунального майна лише почало діяти. У орендодавців виникає багато запитань щодо проведення аукціонів у системі Prozorro.Продажі. Відповіді ви знайдете у матеріалах безкоштовного вебінару «Як бюджетній установі провести успішний аукціон з оренди»
Корисні статті
Приватизація спиртових заводів від ДП "Укрспирт" проходить на акредитованому майданчику E-Tender! Телефонуйте та отримуйте безкоштовний юридичний супровід до повного викупу!
Корисні статті
Як державному замовнику передбачити невідкладні потреби організації у товарах, роботах та послугах на наступний рік? Як, у разі необхідності, внести зміни до річного плану? У Мінекономіки опублікували рекомендації, де роз'яснено, як правильно вчинити у різних суперечливих ситуаціях.