Назад до каталогу статей
Корисні статті

НАСКІЛЬКИ ВАЖЛИВИЙ ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК В ЗАКУПІВЛЯХ?

29 Травня 2020

Команда Е-Тендер переконана, якісна комунікація учасників закупівельного процесу - один з ключових аспектів успішно проведеної закупівлі. У статті ми розповіли про те, які типи зворотного зв'язку є у комерційних закупівлях на майданчику Е-Tender і що краще зробити закупівельнику та постачальнику

У нашому житті стало багато комунікацій. У спілкуванні ми говоримо, про те, що думаємо про людей і речі, висловлюючи свої позиції та оціночні судження. Тобто, ми постійно транслюємо якийсь меседж и отримуємо відгук  - про особисті якості або професіоналізм людини, про товари чи послуги, про події, ідеї. Давно відомо, що одне з найважливіших умінь людини - віддавати якісний зворотній зв'язок.

Для бізнесу ж отримання якісного зворотного зв'язку є можливістю зробити необхідну корекцію на льоту, яка дозволяє не втрачати швидкість розвитку компанії. Особливо важливо це в закупівлях, де час, втрачений на невдало проведений тендер, загрожує зривом виробництва або іншими неприємними наслідками для компанії.
E-Tender – 
система для автоматизації закупівельного процесу підприємства, яка крім тендерних процедур і торгів дозволяє оцифрувати широкий цикл проведення закупівель, від бюджетування до контролю поставки товару. При цьому, ми здійснюємо побудови і контроль проходження маршрутів внутрішнього узгодження, враховуючи оргструктуру підприємства і задіяних в ній ролей фахівців. Надаємо можливість обмінюватися електронними документами з зовнішніми контрагентами з використанням КЕП.

Для зручності і швидкого вирішення питань між учасниками закупівлі на Е-tender реалізований чат:

  • внутрішній - між співробітниками організації-замовника 
  • зовнішній - між співробітниками організації-замовника і контрагентами
    Одним із пріоритетів для нас є надання зворотного зв'язку нашим клієнтам щодо їхніх закупівель від менеджерів Е-Тендер. Ми не замінюємо і не дублюємо функції закупівельників, адже наші співробітники не можуть відповісти на конфіденційні або специфічні питання, відомі тільки замовнику або постачальнику. Але, погодивши з клієнтами, ми забираємо на себе частину технічного, методологічного спілкування з учасниками процесу. Адже переконані, що якісна комунікація учасників закупівельного процесу – однин із ключових аспектів успішно проведеної закупівлі.

Типи зворотного зв'язку в закупівлях на Е-Tender

Від закупівельника:

  • Постачальнику – про причини відхилення тендерної пропозиції для стимулювання його розвитку і роботи над помилками, щоб у майбутньому була більш висока конкуренція.
  • Переможцю – щоб відзначити причину вибору і сфокусувати увагу для подальшої діяльності.
  • Менеджерам E-Тендер – про поліпшення існуючих або розробки нових функцій системи; рівень сервісу в консультуванні закупівельника; потенційний список наявних постачальників у свої закупівлі для допомоги в залученні.

Від постачальника:

  • Закупівельнику – про умови тендеру (недостатні, суперечливі або дискримінаційні); про об'єктивно занижену очікувану вартість закупівлі; про взаємодію з окремими співробітниками закупника. У разі, коли пряма комунікація з закупівельником не вирішує питання, рекомендуємо звертатися до менеджерів майданчика.
  • Менеджерам E-Tender.ua – про вимоги до закупівлі; відсутність відповідей на запитання учасників або публікацію формальних відповідей; відхилення учасника без аргументів; не доведення закупівлі до логічного завершення; про відмову в здійсненні угоди з переможцем за результатами аукціону, консультації щодо реєстрації в системі, подачі пропозиції та участі в торгах, особливості закупівельних процедур і типів торгів і т.д., про недоброчестність роботи замовника.

Від менеджерів Е-Tender:

  • Закупівельникам – про поліпшення ефективності проведених закупівель, вибір відповідної процедури і типу проведення торгів, відгуки учасників ринку про умовах оголошених закупівель, причини небажання брати участь у закупівлях компанії (претензії до умов тендера, занадто короткий термін на підготовку тендерної пропозиції, про потенційну кількість учасників і продовження термінів прийому пропозицій. відсутність відповідей на уточнюючі питання по деталях тендера і ін.)
  • Постачальнику – інформування про нові закупівлі або замовників, що працюють у їхній галузі, технічні й методологічні питання участь в електронних закупівель, післясмак після участі закупівлі, налаштування на підписку на закупівлі за параметрами, які цікавлять.

В цілому, команда E-Tender дотримується принципу, що будь-яка зворотний зв'язок від похвали до навіть скарги в недружній формі, можна розцінювати, як подарунок. Ми не лукавимо, коли говоримо клієнтові, що немає межі досконалості, і те, що його думка вплине на роботу нашої системи. Людині, яка витратила час, аби донести нам своє бачення, завжди щиро вдячні за це.

Ми в:

Facebook

Уoutube

e-Docs

До вашої уваги відео-інструкції:

Пропонуємо прочитати також статті:

Для роботи на майданчику E-Tender слід пройти реєстрацію.

Якщо виникають запитання, телефонуйте до нас:

т.: 044 223 68 92 / 067 550 53 84

або пишіть:

e-mail: o.nevolnyk@e-tender.ua, Commerce@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
В системі Е-Тендер можна швидко сформувати звіт про закупівлі використовуючи зручну фільтрацію. Можна відібрати закупівлі за певний період часу, відфільтрувати їх по статусу процедури та типу, регіону постачальників та інших параметрах. Ці дані легко експортувати в Excel, опрацювати та сформувати з них звіт
Корисні статті
Розповідаємо як зручно організувати роботу уповноважених осіб у вашій організації
Корисні статті
Як замовнику подати таку вимогу, а учаснику відповісти на неї - реалізація функціоналу на майданчику Е-Тендер.