У нашому житті стало багато комунікацій. У спілкуванні ми говоримо, про те, що думаємо про людей і речі, висловлюючи свої позиції та оціночні судження. Тобто, ми постійно транслюємо якийсь меседж и отримуємо відгук - про особисті якості або професіоналізм людини, про товари чи послуги, про події, ідеї. Давно відомо, що одне з найважливіших умінь людини - віддавати якісний зворотній зв'язок.
Для бізнесу ж отримання якісного зворотного зв'язку є можливістю зробити необхідну корекцію на льоту, яка дозволяє не втрачати швидкість розвитку компанії. Особливо важливо це в закупівлях, де час, втрачений на невдало проведений тендер, загрожує зривом виробництва або іншими неприємними наслідками для компанії.
E-Tender – система для автоматизації закупівельного процесу підприємства, яка крім тендерних процедур і торгів дозволяє оцифрувати широкий цикл проведення закупівель, від бюджетування до контролю поставки товару. При цьому, ми здійснюємо побудови і контроль проходження маршрутів внутрішнього узгодження, враховуючи оргструктуру підприємства і задіяних в ній ролей фахівців. Надаємо можливість обмінюватися електронними документами з зовнішніми контрагентами з використанням КЕП.
Для зручності і швидкого вирішення питань між учасниками закупівлі на Е-tender реалізований чат:
- внутрішній - між співробітниками організації-замовника
- зовнішній - між співробітниками організації-замовника і контрагентами
Одним із пріоритетів для нас є надання зворотного зв'язку нашим клієнтам щодо їхніх закупівель від менеджерів Е-Тендер. Ми не замінюємо і не дублюємо функції закупівельників, адже наші співробітники не можуть відповісти на конфіденційні або специфічні питання, відомі тільки замовнику або постачальнику. Але, погодивши з клієнтами, ми забираємо на себе частину технічного, методологічного спілкування з учасниками процесу. Адже переконані, що якісна комунікація учасників закупівельного процесу – однин із ключових аспектів успішно проведеної закупівлі.
Типи зворотного зв'язку в закупівлях на Е-Tender
Від закупівельника:
- Постачальнику – про причини відхилення тендерної пропозиції для стимулювання його розвитку і роботи над помилками, щоб у майбутньому була більш висока конкуренція.
- Переможцю – щоб відзначити причину вибору і сфокусувати увагу для подальшої діяльності.
- Менеджерам E-Тендер – про поліпшення існуючих або розробки нових функцій системи; рівень сервісу в консультуванні закупівельника; потенційний список наявних постачальників у свої закупівлі для допомоги в залученні.
Від постачальника:
- Закупівельнику – про умови тендеру (недостатні, суперечливі або дискримінаційні); про об'єктивно занижену очікувану вартість закупівлі; про взаємодію з окремими співробітниками закупника. У разі, коли пряма комунікація з закупівельником не вирішує питання, рекомендуємо звертатися до менеджерів майданчика.
- Менеджерам E-Tender.ua – про вимоги до закупівлі; відсутність відповідей на запитання учасників або публікацію формальних відповідей; відхилення учасника без аргументів; не доведення закупівлі до логічного завершення; про відмову в здійсненні угоди з переможцем за результатами аукціону, консультації щодо реєстрації в системі, подачі пропозиції та участі в торгах, особливості закупівельних процедур і типів торгів і т.д., про недоброчестність роботи замовника.
Від менеджерів Е-Tender:
- Закупівельникам – про поліпшення ефективності проведених закупівель, вибір відповідної процедури і типу проведення торгів, відгуки учасників ринку про умовах оголошених закупівель, причини небажання брати участь у закупівлях компанії (претензії до умов тендера, занадто короткий термін на підготовку тендерної пропозиції, про потенційну кількість учасників і продовження термінів прийому пропозицій. відсутність відповідей на уточнюючі питання по деталях тендера і ін.)
- Постачальнику – інформування про нові закупівлі або замовників, що працюють у їхній галузі, технічні й методологічні питання участь в електронних закупівель, післясмак після участі закупівлі, налаштування на підписку на закупівлі за параметрами, які цікавлять.
В цілому, команда E-Tender дотримується принципу, що будь-яка зворотний зв'язок від похвали до навіть скарги в недружній формі, можна розцінювати, як подарунок. Ми не лукавимо, коли говоримо клієнтові, що немає межі досконалості, і те, що його думка вплине на роботу нашої системи. Людині, яка витратила час, аби донести нам своє бачення, завжди щиро вдячні за це.
Ми в:
• Уoutube
• e-Docs
До вашої уваги відео-інструкції:
- Кабінет Учасника закупівель на тендерному майданчику для комерційних закупівель Е-Tender.ua
- Кабінет Організатора закупівель на тендерному майданчику для комерційних закупівель E-Tender.ua
Пропонуємо прочитати також статті:
- Як оптимізувати операційні витрати компанії у сьогоднішній ситуації
- Закупівля через попозиційні торги
- Система комерційних тендерів E-Tender стає все більш затребувана
- Англійський інтерфейс для іноземних постачальників на E-Tender для комерційних закупівель
- Правила успішного тендера в електронній системі закупівель
Для роботи на майданчику E-Tender слід пройти реєстрацію.
Якщо виникають запитання, телефонуйте до нас:
т.: 044 223 68 92 / 067 550 53 84
або пишіть:
e-mail: o.nevolnyk@e-tender.ua, Commerce@e-tender.ua