Назад до каталогу статей
Корисні статті

Нецінові критерії у публічних закупівлях - як працює цей функціонал на E-Tender

06 Жовтня 2021

Отримати найкращу пропозицію не лише по ціні, а й за умовами оплати та іншими факторами

Як опублікувати закупівлю з неціновими критеріями через систему Е-Тендер, розповідає фахівець по роботі із замовниками Prozorro на E-Tender Антон Видриган.


Що таке нецінові критерії

У більшості тендерів Прозорро переможцем стає учасник, який запропонував найнижчу ціну на об'єкт закупівлі. Проте, замовники можуть оголошувати закупівлі, в яких у визначенні переможця застосовуються додаткові (нецінові) критерії оцінки пропозиції. До таких критеріїв належать:

  • умови оплати;
  • строк виконання;
  • гарантійне обслуговування;
  • експлуатаційні витрати тощо.

Цей перелік не є остаточним - замовник може вказати й інші критерії.  

Нецінові критерії впливають на вибір переможця. Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінових критеріїв системою буде автоматично вирахувана «приведена ціна» пропозиції кожного учасника.

Інформацію про питому вагу критеріїв і методику оцінювання пропозицій, замовник публікує в оголошенні про проведення закупівлі та тендерній документації.

Проте, нецінові критерії -  не головні параметри. Загальна питома вага нецінових критеріїв в окремій публічній закупівлі не повинна перевищувати 30% (крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу).

Закупівля з неціновими критеріями на Е-Тендер 

Щоб оголосити закупівлю з неціновими критеріями потрібно зайти у вкладку “Мої закупівлі”, створити оголошення, заповнити всі обов’язкові поля (виділені червоним), після чого натиснути кнопку  “Додати неціновий (якісний) критерій оцінки”.

 1

мал. 1

Під час застосування нецінових критеріїв необхідно обов'язково вказати такі параметри:

  • назву нецінового критерію;
  • назву опції;
  • вагу опції.

У полі опис нецінового критерію може бути ваш коментар щодо нецінового показника з більш детальним роз'ясненням.

мал.2 

Зверніть увагу - одна з опцій має дорівнювати нулю.

Розрахунок «приведеної ціни»

Учасник, подаючи пропозицію у тендер, повинен вказати не лише ціну, а й обрати один з кількох варіантів нецінового критерію.

мал.3

Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінового критерію, системою буде автоматично вирахувана «приведена ціна» пропозиції кожного з учасників.

За якою формулою вираховується приведена ціна, дізнайтесь у матеріалі:

Якщо виникають запитання щодо роботи в системі публічних закупівель, звертайтесь до наших менеджерів:

тел.: 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України), e-mail: support@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
ЦЗО ДУ «Професійні закупівлі» створили 10 нових категорій та 19 безкоштовних програм вже доступні для замовників
Корисні статті
Знайомимо з оновленим інтерфейсом модулю аукціону у Прозорро.Продажі