Назад до каталогу статей
Корисні статті

Нецінові критерії у публічних закупівлях - як працює цей функціонал на E-Tender

06 Жовтня 2021

Отримати найкращу пропозицію не лише по ціні, а й за умовами оплати та іншими факторами

Як опублікувати закупівлю з неціновими критеріями через систему Е-Тендер, розповідає фахівець по роботі із замовниками Prozorro на E-Tender Антон Видриган.


Що таке нецінові критерії

У більшості тендерів Прозорро переможцем стає учасник, який запропонував найнижчу ціну на об'єкт закупівлі. Проте, замовники можуть оголошувати закупівлі, в яких у визначенні переможця застосовуються додаткові (нецінові) критерії оцінки пропозиції. До таких критеріїв належать:

  • умови оплати;
  • строк виконання;
  • гарантійне обслуговування;
  • експлуатаційні витрати тощо.

Цей перелік не є остаточним - замовник може вказати й інші критерії.  

Нецінові критерії впливають на вибір переможця. Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінових критеріїв системою буде автоматично вирахувана «приведена ціна» пропозиції кожного учасника.

Інформацію про питому вагу критеріїв і методику оцінювання пропозицій, замовник публікує в оголошенні про проведення закупівлі та тендерній документації.

Проте, нецінові критерії -  не головні параметри. Загальна питома вага нецінових критеріїв в окремій публічній закупівлі не повинна перевищувати 30% (крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу).

Закупівля з неціновими критеріями на Е-Тендер 

Щоб оголосити закупівлю з неціновими критеріями потрібно зайти у вкладку “Мої закупівлі”, створити оголошення, заповнити всі обов’язкові поля (виділені червоним), після чого натиснути кнопку  “Додати неціновий (якісний) критерій оцінки”.

 1

мал. 1

Під час застосування нецінових критеріїв необхідно обов'язково вказати такі параметри:

  • назву нецінового критерію;
  • назву опції;
  • вагу опції.

У полі опис нецінового критерію може бути ваш коментар щодо нецінового показника з більш детальним роз'ясненням.

мал.2 

Зверніть увагу - одна з опцій має дорівнювати нулю.

Розрахунок «приведеної ціни»

Учасник, подаючи пропозицію у тендер, повинен вказати не лише ціну, а й обрати один з кількох варіантів нецінового критерію.

мал.3

Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінового критерію, системою буде автоматично вирахувана «приведена ціна» пропозиції кожного з учасників.

За якою формулою вираховується приведена ціна, дізнайтесь у матеріалі:

Якщо виникають запитання щодо роботи в системі публічних закупівель, звертайтесь до наших менеджерів:

тел.: 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України), e-mail: support@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
В системі Е-Тендер можна швидко сформувати звіт про закупівлі використовуючи зручну фільтрацію. Можна відібрати закупівлі за певний період часу, відфільтрувати їх по статусу процедури та типу, регіону постачальників та інших параметрах. Ці дані легко експортувати в Excel, опрацювати та сформувати з них звіт
Корисні статті
Розповідаємо як зручно організувати роботу уповноважених осіб у вашій організації
Корисні статті
Як замовнику подати таку вимогу, а учаснику відповісти на неї - реалізація функціоналу на майданчику Е-Тендер.