Назад до каталогу статей
Стаття від експерта

ПЕРША ТИСЯЧА ТОРГІВ: ЧОМУ БІЗНЕС ОБИРАЄ МАЙДАНЧИК E-TENDER

13 Серпня 2020

Більше тисячі торгів проведено в системі автоматизації закупівель Е-Tender. Ми ділимося першими результатами роботи за цим напрямком. Система вже допомогла користувачам зекономити мільйони гривень на закупівлях, а деякі замовники «відбили» річну вартість використання системи успішно провівши лише одну-дві закупівлі.

Віталій Діхтяр, CEO E-Tender

ПЕРША ТИСЯЧА ТОРГІВ: ЧОМУ БІЗНЕС ОБИРАЄ 

МАЙДАНЧИК E-TENDER

Віталій Діхтяр, CEO E-Tender


Унікальна пропозиція для ринку

Майданчик Е-Теnder є одним з найбільших учасників системи публічних закупівель Prozorro. Команда має досвід впровадження «наземних» тендерних систем для комерційних замовників більше 5 років.

Коли у 2019 році ми вирішили запустити онлайн-систему закупівель для комерційного сектору, ми розуміли, що заходимо на висококонкурентний ринок. Наші потенційні клієнти, вже працювали з іншими компаніями і звикли користуватись їх рішеннями. Ми усвідомлювали, що через силу звички переконати замовників використовувати нове рішення, буде непросто. Тому, щоб бути їм цікавими, необхідно запропонувати щось справді унікальне.

Оскільки існуючі рішення з автоматизації закупівель не повною мірою відповідають очікуванням споживачів, ми хотіли створити більш зручну та ефективну систему. Яка не тільки забезпечить автоматизацію процесу для контролю та аудиту закупівель, а й дозволить розвивати функцію закупівель замовника, покращуючи результати економії коштів та впорядковуючи довготривалу роботу з постачальниками.

Досвід нам підказував - не слід зациклюватися лише на функціональності. Для бізнесу недостатньо функціоналу майданчику, на якому проводяться тендери. Для компаній величезне значення має консалтинг і допомога в організації електронного закупівельного процесу на підприємстві, навчання спеціалістів, які працюватимуть в автоматизованій системі. Виходячи з того, ми запровадили модель роботи, в якій сервісна частина відіграє не меншу роль, ніж функціональна. Власне, наявність сервісної частини і стала тією унікальною пропозицією, яку компанія Е-Tender запропонувала споживачу.

Складові сервісної моделі

Наша модель базується на наступному:

  • сучасна онлайн-система з широким вибором типів тендерних процедур, налаштувань, ролей тощо;
  • швидкий старт: щоб почати закуповувати достатньо реєстрації та верифікації;
  • безкоштовне навчання та розвиток співробітників замовника методології проведення електронних закупівель;   
  • адаптуємо системи до особливостей комерційної діяльності підприємства - будуємо бізнес-процеси, маршрути та політики проведення закупівель;
  • менеджери E-Tender надають коригуючий зворотній зв’язок від учасників до замовників, під час проведення закупівлі по напрацьованій базі постачальників, що значно підвищує шанси для успішного проведення тендеру.

Результати

Кінець 2019 ріку був періодом дослідної експлуатації системи, а вже на початку 2020 року, система почала працювати на повну потужність. В результаті маємо  більше тисячі успішних тендерів за перше півріччя. Деякі замовники вже за I квартал 2020 року зекономили з нами більше ніж за весь минулий рік.

Окремим  компаніям вдалось досягнути визначних показників економії на торгах до 76% (% економія пропозиції переможця до найвищої стартової пропозиції учасників на торгах): 64 торгів дали результат економії понад 30% (Рис.1).

1

Рис. 1

Досягненню значних показників економії сприяє високий рівень конкуренції між постачальниками у системі «Комерційні закупівлі» E-Tender (Рис.2).

1

Топ-20 популярних категоріях закупівель в системі (Рис.3)

1

Рис.3

Більшість тендерів завершується успішно і сприяє цьому широкий вибір тендерних процедур. 

Наразі наша система пропонує 6 процедур:

  • Простий тендер
  • Двоетапний тендер
  • Запит цінових пропозицій
  • Торги на продаж
  • Тендер на розцінки
  • Звіт про закупівлю

1

Топ-3 популярних типи процедур  (Рис.4)

Не збавляємо обертів

Згодом виник ефект «сарафанного радіо» - наші користувачі почали рекомендувати систему іншим компаніям. В результаті ми маємо чудову динаміку росту клієнтської бази Е-Tender. Щомісяця на майданчику Е-Тender реєструються сотні нових користувачів, які вперше беруть участь в електронних закупівлях.

Сьогодні серед наших клієнтів багато великих комерційних підприємств, які раніше користувалися рішеннями інших розробників. Зараз вони переводять закупівлі на Е-Тендер, що є підтвердженням компетенцій команди Е-Тендер та правильно обраної нами моделі роботи.

Нам довіряють свої закупівлі, тому що ми забезпечуємо:

  • Більшу економію;
  • Успішне завершення оголошених закупівель;
  • Коротший термін проведення закупівель;
  • Вищі шанси успішної закупівлі (продажу) товару чи послуги, на які в інших системах не було пропозицій;
  • Прозорість закупівельного процесу, як на технічному, так і на комунікаційному рівні.

Я особисто дуже вдячний клієнтам, які при запуску системи довірили свої закупівлі Е-Тender. Саме вони допомогли скорегувати вектор розвитку нашого продукту та наростити унікальну функціональність.

Дякую команді проекту Комерційні закупівлі на Е-Тендер і всім причетним до успішного запуску системи. Переконаний, з вами нас чекають нові перемоги! 

До вашої уваги відео-інструкції:

Пропонуємо прочитати також статті:

Для роботи на майданчику E-Tender слід пройти реєстрацію.

Якщо виникають запитання, телефонуйте до нас:

т.: 044 223 68 92 / 067 550 53 84

або пишіть:

e-mail: o.nevolnyk@e-tender.ua, Commerce@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Стаття від експерта
Сучасний закупівельник – це широка професія, яка вимагає відповідного рівня знань та навичок. Закупівельникам потрібно удосконалювати свою кваліфікацію, щоб претендувати на кращі проекти, кращі умови роботи та кращу зарплатню. На питання команди PR відділу майданчика E-Tender , які вимоги висуває ринок до фахівців у сфері закупівель, відповіла очільниця Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки Ольга Терещенко.
Стаття від експерта
Можливості участі в іноземних тендерах із закупівлі товарів і послуг все більше цікавлять представників українського бізнесу. Наскільки реально постачати свої товари в ЄС? На питання СЕО групи компаній Е-Tech Іванни Мельник відповідає консультант ЄБРР Тарас Шимко.
Стаття від експерта
До уваги кейс № 2 про участь української компанії в державному міжнародному тендері. У минулому № 1 ми надали опис того, які вимоги ставить іноземний замовник до учасників, які шанси в української компанії є на участь та перемогу. У цій статті розказали про ще один вдалий на наш погляд досвід участі в міжнародній закупівлі.