Назад до каталогу статей
Стаття від експерта

ПРО E-TENDER НА КАРАНТИНІ

27 Березня 2020

Віталій Діхтяр, CЕО E-Tender, Іванна Мельник, СМО Е-Tender, СЕО групи компаній Е-Tech та Аліна Каневська, Head of Project “Е-Auction” поділилися досвідом організації діяльності бізнесу в умовах надзвичайної ситуації та розповіли про цікаві моменти щодо роботи систем прозорро.

Введений в Україні карантин у прямому розумінні заставив майже усі компанії по можливості перейти на віддалений та дещо не звичний режим роботи. Віталій Діхтяр, CЕО E-Tender, Іванна Мельник, СМО Е-Tender, СЕО групи компаній Е-Tech та Аліна Каневська, Head of Project “Е-Auction” поділилися досвідом організації діяльності бізнесу в умовах надзвичайної ситуації та розповіли про цікаві моменти щодо роботи систем прозорро.

Віталій Діхтяр, CЕО E-Tender:

«Перша неділя карантину наглядно продемонструвала  цінність  якісної комунікації в середині команд та зони росту щодо оптимізації процесів компанії.” 

Або 

“Карантин карантином, а операційної роботи стало більше.»

Модель роботи компанії Е-Тендер дозволяє 100% працівників перевести в онлайн на віддалений режим. Ми надаємо послуги в он-лайн просторі користувачам з усієї країни, та навіть за її межами. Наші розробники, аналітики, тестувальники залюбки працюють поза межами офісу. А менеджери відділу клієнтського сервісу і за звичних обставин спілкуються з користувачами онлайн; в телефонному режимі, в месенджерах, електронної поштою чи проводять відео-конференції для навчання клієнтів. Тому досвід роботи певних підрозділів чи працівників з дому в компанії уже був відпрацьований. 

Та дистанційна робота впродовж тривалого часу всієї компанії, (а це чотири великих незалежних проекти) не могла не вплинути на ефективність роботи кожної із команд. І справа не у технічній складовій дистанційної роботи, тут лише подекуди виявились незручності у співробітників із-за нестабільно працюючого інтернету вдома, перенавантаження серверів телефонії у зв’язку з масовим переходом бізнесу на використання онлайн CRM-систем,  чи проблемність швидкої заміни ноутбуку чи телефонної гарнітури в умовах карантину.

Головна складність – важкість сконцентруватися працівникам в тісному оточені їх близьких, дітей, домашніх улюбленців та наявність холодильника та телевізора поряд. Не може частково не впливати на роботу і настрій працівників,  адже всі ми постійно знаходимося в інформаційному просторі, який все більше тисне негативними подіями та статистикою.

І тому важлива задача керівників, окрім контролю ефективності роботи працівників, підтримувати  позитивний настрій в команді віддалено. Мобілізація зусиль співробітниками наразі вкрай важлива, тому що за кожним із напрямів E-Tender є ряд обов’язкових доопрацювань, як законодавчого характеру так і внутрішні зобов'язання щодо розвитку наших системи перед клієнтами, щоб вони мали  ще більше можливостей якіснішої роботи в онлайн-торгівлі на E-Tender в ситуації з карантином.

Про режим роботи окремих підрозділів E-Tender

Відділ клієнтського сервісу та відділ залучення нових клієнтів

В умовах сьогоднішнього дня цих працівників сміливо можна назвати консультантами лінії довіри, адже донесення інформації про події напередодні важливих законодавчих і технічних нововведень лягає саме на них. Наші менеджери окрім роз’яснювальної та технічної підтримки, заспокоюють користувачів, відповідають на часті питання: «А як там у  вас в Києві ситуація? Що чути? Не закриваєтесь? І тому подібні». Важливою функцією менеджерів зараз є трансляція настрою споживачів, щоб ми як керівники, могли оперативніше задовольнити їх потребу в інформації та зреагувати на їх налаштованість.

Статистика активностей та звернень користувачів підкреслює, що в період з 16 березня, кількість дзвінків від користувачів дещо знизилась, при чому час розмови навпаки збільшився. Бо люди хотять обговорити не тільки на процедурні теми, а й  події сьогоднішнього дня.

ТОП найчастіших запитань на гарячу лінію E-Tender   

Закупівлі Прозорро:

  • щодо закупівлі масок, апаратів, тестів, дезінфекторів в Прозорро Маркет та в Прозоро.
  • коли з’явиться в Прозоро технічна можливість додавання файлів до річного плану згідно з постановою Уряду № 225?
  • чи буде система Прозоро працювати під час карантину, а тендера – проводитися?

Аукціони Прозорро.Продажі:

  • чи працює майданчик під час карантину?
  • чи відміняють електронні аукціони у зв’язку із карантинними діями?
  • чи правда те, що Київ закрили на в’їзд та виїзд?
  • чи прийняли вже порядок про оренду?

Цей період не є виключенням для реєстрацій нових учасників ринку державних та комерційних закупівель та продажів у системах Прозоро та Прозорро.Продажі. Навіть зявилася тенденція, що ринок електронних закупівель стали для себе відкривати представники бізнесу, у яких раніше «не доходили до цього руки». В умовах карантину потенційні учасники знайшли час на те, що давно відкладалося, адже зараз ситуація вимагає бізнес шукати додаткові можливості та інструменти, щоб залишитися на плаву.

Щодо маркетинг-активностей, то ми більше стали записувати відео-контенту для користувачів, проводимо он-лайн навчання щодо змін, які чекають на ринок публічних закупівель з 19 квітня цього року. Щодо навчання, то роботи додалося багато, адже скасувалося з десяток офф-лайн заходів в різних  регіонах України. І тепер, щоб не розчаровувати  клієнтів, які чекали живої зустрічі та хотіли отримали від нас персональні консультації,  переводимо контент в дідджитал, та переключаємось на засоби відео-зв’язку, який наразі став рятівним інструментом в умовах ізоляції.

Відділ технічної розробки Prozorro

Команди розробників працюють у турборежимі заданим Урядом, адже дату набрання чинності нового закону «Про публічні закупівлі» на карантин не відправляли. До 19.04.2020 треба реалізувати низку нового обов’язкового функціоналу для користувачів майданчика.

Також почали доопрацьовувати процедуру закупівлі за постановою Уряду № 245, яка дозволить проводити оперативні закупівлі для протидії COVID-19 згідно із затвердженим переліком медичних препаратів.

Проєкт “Commerce E-Tender.ua” (онлайн-система з автоматизації закупівель для комерційних підприємств)

Є наймолодшим із напрямів в Е-Tender, який інтенсивно розвивається і показує чудові результати в економії та прозорості закупівельного процесу на підприємствах. Наша систмеа в умовах масової оптимізації та переходу на віддалений режим бізнесів, стала в рази затребуванішою для зовнішніх замовників. 

З точки зору розвитку продукту, то в комерційних торгах, на відміну від Прозоро, де нормативний акт від адміністратора та регулятора системи транслює потребу замовників та учасників, тут зовсім інакше. Команда додатково реалізовує сервіси, що представляють собою індивідуальні кастомізовані доопрацювання системи під потреби чи бізнес-процеси конкретного підприємства. Тим самим надаючи користувачам одночасно і фундаментальну і гнучку реалізацію функціоналу. За рахунок  цього і вдається бути цікавими представникам ринку і задовольняти потреби кожного окремого закупівельника.

Якщо підсумувати роботу команд наших програмістів, то за останні декілька років роботи Е-Тендер у нас не було періоду більш інтенсивного по розробці, ніж зараз. Програмістам просто ніколи відволікатись на невтішні світові новини, адже в кризових умовах команди кожного з проектів максимально налаштовані на успішний результат.


Аліна Каневська, керівник напрямку «Електронні аукціони»

“За березень 2020-го Е-Tender поповнив бюджети міст та держави на 68 мільйонів гривень.”

Команда електронних аукціонів активно готується до переакредитації від Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, яка збіглася з періодом карантину. Але важливо, що аукціони не зупиняються під час карантину, навпаки учасники вирішили шукати для себе нові лоти та майно на аукціонах, адже нарешті з’явився час. Тому наші менеджери працюючи віддалено, вдома, не залишають своїх ноутбуків та обслуговують усіх бажаючих придбати майно в Фонді держмайна, власного міста, Лісгоспу або будь-якого іншого державного органу. За березень 2020-го Е-Tender поповнив бюджети міст та держави на 68 мільйонів гривень, тобто реалізував майна на відповідну суму.

І це ще не все, також ми встигли опублікувати перший аукціон Дніпровської митниці Держмитслужби, газотурбінний двигун який відбудеться вже 3 квітня.

А технічні спеціалісти команди працюють над новою процедурою продажу лісу,  а також над покращенням функціональності пошуку на майданчику, щоб наші клієнти мали змогу швидко та зручно шукати необхідні аукціони поміж тисячі лотів.


Іванна Мельник, СМО Е-Tender, СЕО групи компаній Е-Tech:

«Сьогодні як ніколи важливо говорити з людьми, як в середині компанії так і з зовнішніми користувачами.»

Група компаній Е-Tech, до якої входять Е-Tender, Health24 та e-Docs, використовує власної розробки систему електронного документообігу для автоматизації процесів компанії e-Docs. Впровадження e-Docs вже давно налагодило взаємодію працівників щодо внутрішніх корпоративних процесів, таких як кадрові, договірні, бухгалтерські та інші. А також, зовнішнім – юридично-значимий документообіг з контрагентами. І це ідеальне рішення для повноцінного функціонування компанії в дистанційному форматі роботи.

Для комунікації з працівниками ми використовуємо Slack, з якого почали інформувати колектив  про початок посилених мір дезінфекції нашого приміщення, появи антисептичних засобів в офісі та міри безпеки в громадських місцях. Згодом повідомили про режим віддаленої роботи і наразі тримаємо в курсі подій, звісно орієнтуючись на офіційні новини.

Не дивлячись на ситуацію з карантином, ми продовжуємо вітати іменинників, яких саме в березні виявилося чимало і яким доводиться святкувати в ізольованому режимі. Не перепощуємо додатково новини про COVID-2019, адже всі й так перенасичені негативним полем інформації. Працівники самі стали публікувати контент, котрий несе радість та позитив.

Комунікація з користувачами Е-Tender

Ми вже давно позиціонуємо Е-Тендер не просто як платформу для проведення торгів. Ми – сервісна компанія, яка максимально контактує зі своїм користувачем. Це не тільки спілкування через менеджерів. Це створення та постійна підтримка інформаційного поля з корисним і потрібним контентом зі світу закупівель та продажів. А тим більше зараз, тримаючи руку на пульсі подій, оперативно реагуємо та доносимо інформацію різними каналами комунікації. Розуміємо важливість швидкої реакції на те, як впливає ситуація в країні саме на роботу наших користувачів.

Зокрема, закликаємо виробників, постачальників та дистриб’юторів медтоварів додавати товари на боротьбу з коронавірусом в категоріях на Prozorro Market.

В цілому, постійно інформуємо бізнес про додавання нових категорій в електронних каталогах як медичних товарів так і товарів широкого вжитку. Адже, саме Prozorro Market стане найбільшим нововведенням в системі публічних закупівель Prozoro.

Продовжуємо вести рубрики на сайті та фб: #дайджест_новин – про головні події зі світу публічних закупівель та продажів та #новий_закон - зворотній відлік до 19 квітня, де щотижня розглядаємо по одній зміні, що чекає на ринок державних закупівель.

Регулярно інформуємо про #цікаві_лоти_малої_приватизації.

Знімаємо корисні відео для полегшення вашої роботи в системі.

Одним словом, працюємо у звичному режимі. Ну, майже в звичному. І намагаємося налаштовуватися на позитив і чекаємо виходу з ізоляції!

Мийте руки та будьте здорові! Е-Тендер з вами!

схожi новини

Стаття від експерта
Наразі передача державного та комунального майна в оренду відбувається лише у системі Prozorro.Продажі. Потенційні орендарі тепер змагаються за право орендувати той чи інший об'єкт на електронних аукціонах. Така конкуренція вигідна як державі, так і підприємцям. Зиск для держави - справедлива орендна плата. Підприємці отримали чесну процедуру оренди без корупції. Дізнайтесь про це у статті Аліни Каневської, яка опублікована на сайті Корреспондент.net
Стаття від експерта
Сучасний закупівельник – це широка професія, яка вимагає відповідного рівня знань та навичок. Закупівельникам потрібно удосконалювати свою кваліфікацію, щоб претендувати на кращі проекти, кращі умови роботи та кращу зарплатню. На питання команди PR відділу майданчика E-Tender , які вимоги висуває ринок до фахівців у сфері закупівель, відповіла очільниця Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки Ольга Терещенко.
Стаття від експерта
Більше тисячі торгів проведено в системі автоматизації закупівель Е-Tender. Ми ділимося першими результатами роботи за цим напрямком. Система вже допомогла користувачам зекономити мільйони гривень на закупівлях, а деякі замовники «відбили» річну вартість використання системи успішно провівши лише одну-дві закупівлі.