Назад до каталогу статей
Блог

ПРОДАТИ МЕБЛІ ЧЕРЕЗ ПРОЗОРО: ПРО ЗАКУПІВЛІ ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ Й ВИРОБНИКІВ

09 Жовтня 2019

Читайте поради для участі в тендері й інші важливі актуальні питання щодо використання електронного майданчика.

Публічні закупівлі, які проводять у системі ProZorro – великий ринок збуту товару для будь-якого бізнесу. Щодня тисячі державних замовників з усіх куточків країни публікують свої оголошення про закупівлі ремонтів, продуктів харчування, меблів і загалом всього, що можна продати. Сьогодні поговоримо про закупівлю саме меблів. У системі Рrozorro закупівля меблів стоїть в ТОПі серед найпоширеніших  товарів, які необхідні державному замовнику. Окрім того, у серпні, Уряд ще й підвищив граничну суму витрат на закупівлю меблів для держорганів, бюджетних установ та організацій.

По суті ці перелічені суб'єкти і є вашими майбутніми замовниками та контрагентами за договором, у разі вашого виграшу на тендері. Зауважимо, переможцем тендеру стає той учасник, який відповідає кваліфікаційним характеристикам, подав пропозицію згідно з умовами тендерної документації. І вартість пропозиції якого є найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. При чому, система побудована так, що замовник не обирає самостійно за ціною, це робить автоматично система за результатами пониження учасників у раундах. І тоді система обирає найменшу ціну і пропонує її учасника до розгляду і оцінки далі. Оцінку за технічними, якісними та іншими характеристиками, які визначені в документації, замовник проводить самостійно.

Для цього у переважній більшості замовників діє тендерний комітет. Тому усі рішення щодо вашої участі мають бути прийнято колегіально й закупівельні дії організатора мають майже усі підкріплені протокольно (початок процедури, затвердження, внесення змін до документації, зміна очікуваної вартості, оголошення переможця тощо).

Як Вам відшукати оголошення на потрібний тендер

У річних планах замовника

У цьому допоможуть річні плани закупівель замовників, де вони фіксують усі свої річні процедури закупівель. Обравши конкретного замовника, можете переглянути й дізнатися про усі його плани на перед. На майданчику Е-Тендер їх знайти можете у розділі «ProZorro» (рис. 1).

Рис.1

Завдяки пошуковій системі на майданчику 

Спеціально для того, аби нашим користувачам було зручно віднайти будь-який тендер, ми створили розширений фільтр. Параметри пошуку включають усі необхідні параметри (рис. 2).

Рис.2

Функція «Мої підписки»

Ви, будучи користувачем майданчика E-Tender, можете у своєму кабінеті активувати функцію «Мої підписки». І завдяки їй отримувати ті оголошення про тендер, параметри якого Ви визначили для вибору. Підбір робить команда майданчика і відправляємо його на Ваш е-mail.

Актуальні тендера на закупівлю меблів знайдете тут.

Що таке ДК (СPV) і чому так важливо знати

ДК 021:2015 або ще його називають – CPV є тим документом, в якому визначено категорії товарів, робіт й послуг, за якими обов'язково й законодавчо визначено закупівля замовниками за бюджетні кошти. Наведемо найпоширеніші коди, які присутні у закупівлях:

  • 39160000-1 - шкільні меблі 
  • 39130000-2 - офісні меблі
  • 39156000-0 - Меблі для кімнат очікування і приймалень.

Закупівлю меблів державні замовники можуть проводити, використовуючи одну з процедур:

  • відкриті торги,
  • конкурентний діалог,
  • переговорна процедура закупівлі.

Та найчастіше використовують відкриті торги.

Також наразі замовники закупають на невеликі суми (до 20 000) грн, проводячи допорогові закупівлі.

Зауважимо, що з моменту вступу в дію нового Закону про публічні закупівлі, за який у вересні проголосувала ВР України, такі закупівлі будуть обов'язкові для проведення в електронній системі. Таким чином учасники зможуть отримати можливість бачити і приймати участь у більшій кількості маловартісних закупівлях.

Перша участь: з почати розпочати?

Перший крок для участі у торгах – реєстрація на майданчику. Після усіх реєстраційних дій, рекомендуємо пройти навчання. На майданчику Е-Тендер є велика кількість експертних відео-матеріалів, вебінарів, статей та інструкцій.

Також новачку доцільно практикуватися на допорогових тогах з невеликою очікуваною вартістю. Оскільки, вимоги до учасників є нижчими й замовники рідко вимагають надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (це ще й актуально для бізнесу, який тільки розпочав свою діяльність).

Також під час проведення таких закупівель є менша конкуренція ніж у відкритих торгах, навіть є вірогідність бути єдиним учасником. Також допорогова закупівля не відміняється автоматично. Тому, будучи єдиним учасником та маючи якісну пропозицію ви станете переможцем.

Які потрібно мати документи?

Відповідно до закону, замовник вимагає ціну пропозиції, установчі документи, згоду на підписання проєкту договору, підтвердження відсутності підстав відмови та підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

Щодо кваліфікаційних критеріїв. Надавати учасник буде копії аналогічних угод і відгуки від попередніх замовників, копії трудових книжок працівників компанії або ж договорів з ними, а також копії документів, які засвідчують, власний чи орендоване обладнання чи ТЗ.

Ще одна вимога, яка є обов’язковою для участі у відкритих торгах – підтвердження відсутності підстав відмови учаснику (ст. 17 Закону): відсутність заборгованості зі сплати податків, невчинення антиконкурентних дій та судимості.

Дуже часто учасники, які тільки розпочали брати участь запитують, скільки часу займає подача (підготовка) пропозицій. Так, досвідченому підприємцю, щоб подати готову пропозицію можливо знадобиться до двох годин, початківцю ж – день-два.

Якщо у Вас будуть запитання щодо участі, роботи на майданчику чи у системі, звертайтеся:

тел.: 044 392 36 82/223 68 92;

e-mail: support@e-tender.ua.


Вдалих тендерів та більше перемог!

похожие новости

Блог
У зв’язку зі змінами законодавства*, у квітні 2020-го у системі Прозорро.Продажі почнуть проводити «зелені» аукціони, тобто - аукціони для поновлювальних джерел енергії. У статті розказуємо про те, що це таке і які саме зміни передбачив закон
Блог
Сільськогосподарська продукція у системі Прозоро є однією з найпоширеніших предметів закупівлі. Саме електронні аукціони є тим самим додатковим каналом збуду для представників агро бізнесу. У статті розповіли деталі та особливості участі в державних тендерах та роботи у системі Прозорро
Блог
Кабінет Міністрів 4 грудня схвалив нову постанову про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти. А ось нинішню постанову від 23.04.2014 № 117 скасують та передбачать можливість здійснення розрахунків за договорами, бюджетні зобов’язання за яким взяті на облік у Казначействі, до повного виконання цих договорів.