Назад до каталогу статей
Новини

PROZORRO MARKET 2.0: КОЛИ ЗАПРАЦЮЄ “НОВА ВЕРСІЯ” ДЕРЖАВНОГО ОНЛАЙН-МАГАЗИНУ

08 Грудня 2020

На Prozorro Market вже 15 грудня стартує нова процедура кваліфікації постачальників. А у лютому наступного року запрацює функціонал “запит ціни пропозицій”. Це буде державний онлайн-магазин з новими можливостями як для замовників, так і для постачальників .

Найближчим часом у Prozorro Market відбудуться значні зміни:

  • почне діяти нова процедура кваліфікації постачальників;
  • будуть знижені тарифи для постачальників;
  • замовники отримають можливість купувати на Prozorro Market товари на суми від 50 тис. до 200 тис грн через функціонал “запиту ціни пропозицій”.

Як повідомляє infobox.prozorro.org, робота Prozorro Market 2.0 почнеться зі старту відбору постачальників у каталог. Перші оголошення про відбір постачальників будуть опубліковані 15 грудня. ЦЗО припинять приймати заяви на кваліфікацію постачальників шляхом приймання заявок без використання електронної системи закупівель у пілотний проєкт. З 29 грудня учасники постачальники зможуть подавати документи на кваліфікацію. Це можна буде зробити через особистий кабінет на авторизованому майданчику Е-Тендер.

З 15 грудня також почнуть діяти нижчі тарифи, які сплачує постачальник за користування системою:

  • 3% від суми договору при вартості закупівлі до 50 тис. грн;
  • 2% – до 200 тис. грн;
  • 1% – понад 200 тис. грн.

Для державних замовників користування Prozorro Market залишиться безкоштовним.

Нарешті, вже з 1 лютого наступного  року замовники у Прозорро Market зможуть користуватися новим функціоналом “запит ціни пропозицій”, який дозволяє проводити закупівлі у Прозорро Маркет на суми, що перевищують 50 тис. гривень (але до 200 тис. гривень).

За процедурою “Запит ціни пропозицій” у Prozorro Market можна проводити закупівлі на суми від 50 до 200 тис грн. Вона є швидшою, ніж спрощена закупівля - триває лише 2 дні. Механізм дуже простий:

  • замовник робить запит у певному електронному каталозі товарів, вказуючи бажані строки поставки, кількість товару, яку він хоче придбати та свою пропозицію ціни;
  • постачальникам, які зареєстровані в даному каталозі, автоматично отримують повідомлення з відповідною пропозицією;
  • постачальники може прийняти пропозицію, або проігнорувати.
  • переможець у цій закупівлі буде визначений автоматично, і це буде постачальник, який запропонує найвигідніші умови для замовника.

Більше інформації можна отримати за посиланням.

Корисні матеріали:

Майданчик Е-Тендер надає послуги щодо участі в Прозоро.Маркет та консультує щодо розміщення у ньому товарів.

Звертайтеся до наших менеджерів:

тел.: 0 800 30 77 55(безкоштовно в межах України), e-mail: support@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Новини
Допоможемо інвесторам та орендарям знайти потрібну ділянку, а організаторам - оголосити аукціон
Новини
Оголошення земельного аукціону: які рішення має прийняти орган місцевого самоврядування? Які документи по земельній ділянці потрібно підготувати?