PROZORRO-MARKET:про умови, принципи та строки в електронних каталогах
Усі замовники зацікавлені у швидкому проведенні невеличких допорогових закупівель. Саме це і забезпечує такий важливий інструмент системи як електронні каталоги. Нагадаємо, 25 квітня стартував запуск пілоту із закупівель таких категорій:
офісне устаткування та приладдя
друкуюче і комп’ютерне обладнання
фармацевтична продукція
медичні матеріали.
А не так давно ДП «Прозорро» затвердило Інструкцію з використання е-каталогу «ProZorro-market»1.
У статті аналізуємо положення документа та визначаємо:
- принципи відбору замовлення
- зміст замовлення
- строки в е-каталогах
- дії постачальника після відбору
- випадки анулювання і видалення пропозиції з Е-каталогу.
Принципи відбору постачальника в Е-каталозі
Замовник дотримує принципів закупівель, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», й під час обрання товару і в Е-каталогах.
А саме закупівля в каталогах також мають відповідати:
дотриманню добросовісній конкуренції та недискримінація постачальників;
економії та ефективності;
прозорості на усіх її стадіях;
об’єктивній оцінці пропозицій.
Замовник та Е-каталог
Замовники користуються каталогами безоплатно та добровільно. Проводять відбір постачальника через формування замовлення в Е-каталозі.
Зміст замовлення
У замовленні замовник має вказати:
- кількість товару
- мінімальний строк поставки
- місце поставки.
Строки в Е-каталогах
__________________________
1 Наказ від 23.04.2018 № 16.
- 5 робочих днів після прийняття рішення – доступ від адміністратора для постачальника в Е-каталог;
- 2 робочі дні – відповідь постачальника на заявку замовнику;
- до 7 календарних днів з моменту оформлення замовлення – строк поставки товару.
Зазначимо, система автоматично повідомляє постачальника про сформоване замовником замовлення.
Постачальника та Е-каталог
Ті постачальники, які пройшли відбір і стали кваліфікованими, отримують від відповідного адміністратора доступ до е-каталогу протягом 5 робочих днів, після прийняття рішення останнім про відбір учасника.
Дії постачальника після відбору
Після того, як адміністратор відібрав постачальника, останній має оновити цінову пропозицію, у якій вказати місце поставки та ціну. Та опісля подати її в Е-каталог. У цьому допоможе майданчик Е-Тендер. Оскільки саме через майданчики, які сьогодні беруть участь в пілоті, мають технічну на це можливість.
Зазначимо, товар, який є в пропозиції має бути якісним і відповідати опису, що зазначений в каталозі. Якщо той товар, який постачальник зазначив у каталозі, відсутній у постачальника, то він вказує його нульову вартість. І такий товар вже не буде відображатися в каталозі.
Випадки, коли можуть анулювати і видалити пропозицію з Е-каталогу
Адміністратори Е-каталогів можуть видалити або анулювати пропозицію постачальника, якщо він порушує визначенні правила. Такі порушення правил або не виконанню їх мають носити систематичний характер.
Нагадаємо, Е-Тендер є одним із чотирьох майданчиків, які підписали Меморандум про пілотний проект Е-каталогів, і разом із іншими учасниками: ДП «Прозорро», ДУ «Професійні закупівлі», ДП «Медичні закупівлі України», забезпечують впровадження інструменту.
Зауважимо, Е-каталоги є добровільним інструментом для використання. Хоч його переваги для замовників та учасників очевидні, але наразі замовники мають можливість обрати як саме їм провести допорогову закупівлю – через Е-каталоги, чи без нього.
Тож запрошуємо доєднатися до розвитку нового інструмента і переконатися у його результаті, разом!
Реєстрація в системі е-каталоги через майданчик Е-Тендер
Розділ «Електронні каталоги» на майданчику Е-Тендер
Читайте також:
- Відбулися перші закупівлі через Е-каталог
- Інтернет-магазин в системі ProZorro
- Е-каталог системи ProZorro: що дасть для замовника та учасника?