Назад до каталогу статей
Дайджест

PROZORRO-MARKET: про умови, принципи та строки в електронних каталогах

14 Травня 2019

Принципи відбору замовлення, зміст замовлення, сроки в е-каталогах, дії постачальника після відбору, випадки анулювання і видалення пропозиції з Е-каталогу.

PROZORRO-MARKET:

про умови, принципи та строки в електронних каталогах

 

Усі замовники зацікавлені у швидкому проведенні невеличких допорогових закупівель. Саме це і забезпечує такий важливий інструмент системи як електронні каталоги. Нагадаємо, 25 квітня стартував запуск пілоту із закупівель таких категорій:

офісне устаткування та приладдя

друкуюче і комп’ютерне обладнання

фармацевтична продукція

медичні матеріали.

А не так давно ДП «Прозорро» затвердило Інструкцію з використання е-каталогу «ProZorro-market»1.


У статті аналізуємо положення документа та визначаємо:

  • принципи відбору замовлення
  • зміст замовлення
  • строки в е-каталогах
  • дії постачальника після відбору
  • випадки анулювання і видалення пропозиції з Е-каталогу.


Принципи відбору постачальника в Е-каталозі 

Замовник дотримує принципів закупівель, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», й під час обрання товару і в Е-каталогах.

А саме закупівля в каталогах також мають відповідати:

дотриманню добросовісній конкуренції та недискримінація постачальників;

економії та ефективності;

прозорості на усіх її стадіях;

об’єктивній оцінці пропозицій.

Замовник та Е-каталог

Замовники користуються каталогами безоплатно та добровільно. Проводять відбір постачальника через формування замовлення в Е-каталозі.

Зміст замовлення

У замовленні замовник має вказати:

  • кількість товару
  • мінімальний строк поставки
  • місце поставки.

Строки в Е-каталогах


__________________________
Наказ від 23.04.2018 № 16.



  • 5 робочих днів після прийняття рішення – доступ від адміністратора для постачальника в Е-каталог;
  • 2 робочі дні – відповідь постачальника на заявку замовнику;
  • до 7 календарних днів з моменту оформлення замовлення – строк поставки товару.

Зазначимо, система автоматично повідомляє постачальника про сформоване замовником замовлення.

Постачальника та Е-каталог

Ті постачальники, які пройшли відбір і стали кваліфікованими, отримують від відповідного адміністратора доступ до е-каталогу протягом 5 робочих днів, після прийняття рішення останнім про відбір учасника. 

Дії постачальника після відбору

Після того, як адміністратор відібрав постачальника, останній має оновити цінову пропозицію, у якій вказати місце поставки та ціну. Та опісля подати її в Е-каталог. У цьому допоможе майданчик Е-Тендер. Оскільки саме через майданчики, які сьогодні беруть участь в пілоті, мають технічну на це можливість.

Зазначимо, товар, який є в пропозиції має бути якісним і відповідати опису, що зазначений в каталозі. Якщо той товар, який постачальник зазначив у каталозі, відсутній у постачальника, то він вказує його нульову вартість. І такий товар вже не буде відображатися в каталозі.

Випадки, коли можуть анулювати і видалити пропозицію з Е-каталогу

Адміністратори Е-каталогів можуть видалити або анулювати пропозицію постачальника, якщо він порушує визначенні правила. Такі порушення правил або не виконанню їх мають носити систематичний характер.

Нагадаємо, Е-Тендер є одним із чотирьох майданчиків, які підписали Меморандум про пілотний проект Е-каталогів, і разом із іншими учасниками: ДП «Прозорро», ДУ «Професійні закупівлі», ДП «Медичні закупівлі України», забезпечують впровадження інструменту.

Зауважимо, Е-каталоги є добровільним інструментом для використання. Хоч його переваги для замовників та учасників очевидні, але наразі замовники мають можливість обрати як саме їм провести допорогову закупівлю – через Е-каталоги, чи без нього.

 

Тож запрошуємо доєднатися до розвитку нового інструмента і переконатися у його результаті, разом!


Реєстрація в системі е-каталоги через майданчик Е-Тендер


Розділ «Електронні каталоги» на майданчику Е-Тендер


Читайте також:

- Відбулися перші закупівлі через Е-каталог

- Інтернет-магазин в системі ProZorro

- Е-каталог системи ProZorro: що дасть для замовника та учасника?

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Дайджест
Огляд новин з 12 по 19 жовтня 2020. Порушникам правил роботи на Prozorro Market відключатимуть доступ до каталогу. У Prozorro.Продажі оголошено аукціони з приватизації двох виробничих майданчиків ДП Укрспирт на Тернопільщині. Аукціони з оренди за новою процедурою: E-Tender на першому місці за кількістю поданих пропозицій та доходу. На майданчику E-Tender працює функціонал публікації об'єктів оренди у Прозорро.Продажі. Аналітичний матеріал Аліни Каневської: Приватизація спиртзаводів 2020. Верифікація у комерційних закупівлях на E-Tender. Секрети економії на комерційних закупівлях від ТВК "ЛЬВІВХОЛОД".
Дайджест
Огляд новин з 5 по 11 жовтня 2020. Оновлення на майданчику Е-Тендер: валідація кроку пониження ціни та інший відлік кінцевих термінів. Прийнято примірну методику визначення вартості життєвого циклу закупівлі у Prozorro. Роз`яснення Мінекономіки щодо застосування переговорної процедури у публічних закупівлях. Спецтехніка для транспортування молочної продукції та напоїв: розпродаж на Прозорро.Продажі. У Prozorro.продажі оголошено аукціон з приватизації Хоростківського МПД. У Prozorro.Продажі оголошено аукціон з продажу Лужанського виробничого майданчику ДП Укрспирт. У Prozorro.Продажі оголосять продаж 27 українських в'язниць. Фонд держмайна опублікував форму акту приймання-передачі держмайна в оренду.
Дайджест
Огляд новин з 28 жовтня по 4 вересня 2020. Приватизація Укрспирту: у ProzorroПродажі оголошено аукціон з продажу Бершадського МПД. Житомирський ЛГЗ підготують до приватизації. У ProzorroПродажі оголошено аукціон з приватизації Лопатинського спиртзаводу. Перші аукціони з оренди державного та комунального майна у Києві. Приватизація спиртзаводів у Prozorro.Продажі. Комерційні закупівлі на E-Tender: передача у фрахт пасажирських теплоходів