Назад до каталогу статей
Корисні статті

РЕЄСТРАЦІЯ НА PROZORRO. КОРИСТУВАЧУ ПРО ЙОГО ПЕРШІ КРОКИ

13 Травня 2020

Зареєструватися на прозоро, почати працювати у системі прозорро, обрати електронний майданчик системи prozorro, електронні тендера, публічні закупівлі

Вітаємо на майданчику Е-Тендер – офіційному учаснику ProZorro!

Ви ще не знаєте, як зареєструватися у прозоро? Як розпочати працювати у системі електронних торгів прозорро та прозоро.продажі? Як обрати свій майданчик прозоро для роботи та свого бізнесу? Ви саме там, де вам допоможуть! У цій статті ви дізнаєтеся відповіді на усі ці запитання і навіть – більше.

У системі прозоро давно ведуть свій бізнес такі велетні компанії, як Ашан, Епіцентр, Український папір, WOG, та інші. Система прозорро – велика родина сервісів, які покликані зробити ваш бізнес простішим, легким, коркурентнішим та прозорим. А ще окремо, майданчик надає можливість бути мобільним та йти у ногу із розвитком технологій.

Що я отримаю, якщо розпочну продавати у прозоро?

Часто новачки-користувачі задають запитання, а що може дати участь у публічних торгах? Найперше, ви завдяки участі в тендерах (навіть допорогових чи спрощених), популірізуєте свій бізнес та компанію. Прозорро надає вам новий канал збуту вашої продукції, а через майданчик ви також отримуєте й додаткові інструменти для проведення аналізу свого потенційного ринку. А також ви завжди будете в курсі останніх новин у сфері публічних закупівель та продажів, і матимете список актуальних замовлень.

Особливої вашої уваги потребує і такий прозоровський проєкт – «Прозорро.Маркет». Це сучасний державний онлайн-магазин. Де по суті ви, як покупець «заходите» і пропонуєте свою продукцію. Наразі є два таких електронних каталоги, (це поняття закріплене у чинному законі про публічні закупівлі і є «другою» назвою прозоро.маркет) адміністратором якого є: ДУ «Професійні закупівлі» та ДП «Медичні закупівлі України». Ці дві компанії сьогодні кваліфікують постачальників електронного каталогу – ProZorro.Market. Більше про цей проєкт ви зможете дізнатися тут.

Факти – річ – уперта

Так, на момент написання матеріалу, у системі зареєстровано більше 258 952 тис. активних постачальників. У системі прозорро за 2019-й було оголошено державними замовниками більше 360 тис. закупівель і їхня сума сягнула 780 млрд. грн. Найпопулярніша категорія в топ-продажу в системі прозорро – товари. Тому, якщо ви представник саме того бізнесу, який виготовляє, постачає товар, то ви на правильному шляху. Звичайно, держава закупає і послуги, і роботи, хоч і на трохи менше. Так, скажімо, за минулий рік тендера на закупівлю послуг було оголошено майже 59 тис, а на робот – майже 39 тис. торгів. У цьому році ще одна категорія товарів набрала актуальності й за великою вірогідністю буде такою і до кінця 2021-го – товари та послуг для подолання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Початок роботи у Прозорро – вибір електронного майданчика

Аби працювала система прозорих державних торгів, до неї мають бути підключені електронні майданчики. Такі майданчики мають бути обов’язково авторизованими головними адміністраторами систем.

Е-тендер входить до числа таких електронних майданчиків. На ринку електронної комерції працюємо із самого початку проєкту прозорро – більше 5 років і є одним із трьох найбільших.

Обрання майданчика для подальшого ведення свого бізнесу є важливим кроком у роботі із системою електронних торгів. Майданчики прозорро хоч і мають головні технічні функції для публічних закупівель однаковими, проте додатковий функціонал для користувачів, інтерфейс та інші бізнес-процеси, які надають майданчики – різняться.

Важливим на що слід звертати увагу в користуванні майданчиком – зручність сайту та оперативність отримання консультаційної підтримки. Так, скажімо Е-Тендер вибудував за довгих 5 років сучасний та клієнтоорієнтований кол-центр підтримки своїх користувачів. Для постійних клієнтів із бізнесу ми маємо персональних менеджерів, які на зв’язку із ними 24/7. Окрім, із самого початку вашої реєстрації на майданчику E-Tender наші фахівці пройдуть разом із вами, коментуючи, кожен крок участь у публічній закупівлі.

У роботі наша команда також оперативно реагуємо на зміни у законодавстві та відображаємо їх технічно на E-Tender.ua.

Ми є прихильники функціональних доопрацювань за запитами наших постійних користувачів. За весь час нами розроблено чимало особистих додаткових технічних можливостей для учасників публічних. Ось, наприклад:

- функція «Працівники компанії». Завдяки чому зможете з одного кабінету управляти закупівлями та справами підлеглих працівників,  дочірніх компанії, відділів, тощо. Є дві ролі з різними правами й зобов’язаннями – головна особа й учасник.

- функція «Обрані закупівлі», ви зможете на майданчику E-Tender.ua формувати список своїх тендерів.

Реєстрація на майданчику та в системі прозоро

Як зареєструватися на електронному майданчику – ще одне важливе запитання, яке постає перед новачками. Та тут насправді все легко. Наприклад, реєстрація у прозоро на майданчику Е-тендер займе у вас мало часу і передбачає всього 3 кроки.

Ми підготували для такого випадку детальне пояснення процесу «Реєстрація та авторизація Постачальника на «Е-Тender.UA».

А також маємо для вас інструкцію про детальний процес "Вхід до особистого кабінету «Е-Тендер». І звичайно, зареєструвавшись у нас, ви завжди можете зателефонувати і проконсультуватися щодо кожного свого кроку на майданчику Е-Тендер.

Як знайти тендер у прозоро?

Ще один із важливих кроків у роботі із системою та для участі в державних торгах. Так, система побудована за принципом – усі бачать – все. Тому для користувачів майданчика не буде важко віднайти у переліку усіх лотів саме той, що цікавий вашому бізнесу. Для цього на кожному прозоровському майданчику є фільтр. На E-Tender маємо розширений пошук за різними параметрами:

  • назва замовника,
  • його код ЄДРПОУ,
  • місце знаходження,
  • код CPV,
  • фільтр за галузями чи сферами.

Також на Е-Тендер зможете побачити й ті лоти, торги яких вже завершені, в процесі або, не успішні. Це корисно проаналізувати щодо категорії свого товару, роботи чи послуги, наприклад, у своєму регіоні.

Ще одним важливим моментом у роботі на майданчику є його можливість проводити навчання та підвищення знань користувачів. Однією із таких можливостей є наш сайт, де у розділі «Навчання» , користувач сам може відшукати потрібні собі кейси.

Тож підсумуємо, з чого постачальнику слід розпочати роботу в ProZorro:

  • 1-й крок: обрання майданчика системи прозоро;
  • 2-й крок: реєстрація на майданчику;
  • 3-й крок: консультація із фахівцем про роботу системи та майданчика. Налаштування кабінету;
  • 4-й крок: тестування участі у тендері;
  • 5-й крок: пошук лотів (підписка на розсилку актуальних лотів від Е-Тендер);
  • 6-й крок: подання пропозиції на тендер.

Після цього вже розпочинається етап проведення державного тендера.

І про успіх клієнтів майданчика Е-Тендер

Одна перемога не веде до успіху, на відміну від постійного бажання перемагати, колись сказав Вінс Ломбарді. Саме так буває у тих компаніях, які сьогодні вийшли на великих замовників завдяки онлайн-торгам. Їхній шлях не стояв через участь тільки в одному аукціоні.

Та саме через електронні аукціони ви отримуєте нові можливості виграшу прозорим, відкритим та конкурентним шляхом. І не завжди одна перемога говорить про ваш успіх в електронних торгах, а регулярна участь і удосконалення своїх знань у законодавстві публічних закупівель та процесі прийняття участі у державних тендерах, отримання все більше нових та нових замовлень.

А ми для цього разом з вами маємо усі шанси та можливості!

Якщо будуть запитання, телефонуйте: 

0 800 30 77 55 (в межах України безкоштовно),

044 392 36 82 / 223 68 92,

або пишіть:

e-mail: support@e-tender.ua.

З повагою команда E-Tender!

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Офіційні коментарі Департаменту сфери публічних закупівель Мінекономрозвитку щодо можливих змін істотних умов у договорах між замовниками та постачальниками, за статтею 41 Закону “Про публічні закупівлі”.
Корисні статті
Невідповідність критеріям доброчесності - одна з підстав для відмови в участі у публічній закупівлі. Раніше виникали суперечливі ситуації, тому що процедура подачі документів, які підтверджують відповідність критеріям доброчесності, не була достатньо формалізованою. Тепер все буде відбуватися в електронних полях. Замовники не забуватимуть вказати ту чи іншу вимогу. Також знизиться ймовірність помилки постачальника при наданні підтверджуючих документів. Як результат - менше відхилених пропозицій. Вже з 3 грудня новий функціонал працюватиме на майданчику E-Tender. Функціонал діятиме для всіх процедур у системі Прозорро, окрім спрощених та допорогових закупівель.
Корисні статті
Команда Prozorro Market підготувала відповіді на поширені запитання щодо того, як придбати товар у першому державному онлайн-магазині. У відповідях розкрито багато важливих нюансів. Наприклад, медичні закупівлі до 50 тис грн, які проводяться в рамках заходів по запобіганню коронавірусної хвороби, можна здійснювати через Prozorro Market, але робити примітку COVID-19 для таких закупівель не обов’язково.