Назад до каталогу статей
Корисні статті

РЕЄСТРАЦІЯ НА PROZORRO. КОРИСТУВАЧУ ПРО ЙОГО ПЕРШІ КРОКИ

13 Травня 2020

Зареєструватися на прозоро, почати працювати у системі прозорро, обрати електронний майданчик системи prozorro, електронні тендера, публічні закупівлі

Вітаємо на майданчику Е-Тендер – офіційному учаснику ProZorro!

Ви ще не знаєте, як зареєструватися у прозоро? Як розпочати працювати у системі електронних торгів прозорро та прозоро.продажі? Як обрати свій майданчик прозоро для роботи та свого бізнесу? Ви саме там, де вам допоможуть! У цій статті ви дізнаєтеся відповіді на усі ці запитання і навіть – більше.

У системі прозоро давно ведуть свій бізнес такі велетні компанії, як Ашан, Епіцентр, Український папір, WOG, та інші. Система прозорро – велика родина сервісів, які покликані зробити ваш бізнес простішим, легким, коркурентнішим та прозорим. А ще окремо, майданчик надає можливість бути мобільним та йти у ногу із розвитком технологій.

Що я отримаю, якщо розпочну продавати у прозоро?

Часто новачки-користувачі задають запитання, а що може дати участь у публічних торгах? Найперше, ви завдяки участі в тендерах (навіть допорогових чи спрощених), популірізуєте свій бізнес та компанію. Прозорро надає вам новий канал збуту вашої продукції, а через майданчик ви також отримуєте й додаткові інструменти для проведення аналізу свого потенційного ринку. А також ви завжди будете в курсі останніх новин у сфері публічних закупівель та продажів, і матимете список актуальних замовлень.

Особливої вашої уваги потребує і такий прозоровський проєкт – «Прозорро.Маркет». Це сучасний державний онлайн-магазин. Де по суті ви, як покупець «заходите» і пропонуєте свою продукцію. Наразі є два таких електронних каталоги, (це поняття закріплене у чинному законі про публічні закупівлі і є «другою» назвою прозоро.маркет) адміністратором якого є: ДУ «Професійні закупівлі» та ДП «Медичні закупівлі України». Ці дві компанії сьогодні кваліфікують постачальників електронного каталогу – ProZorro.Market. Більше про цей проєкт ви зможете дізнатися тут.

Факти – річ – уперта

Так, на момент написання матеріалу, у системі зареєстровано більше 258 952 тис. активних постачальників. У системі прозорро за 2019-й було оголошено державними замовниками більше 360 тис. закупівель і їхня сума сягнула 780 млрд. грн. Найпопулярніша категорія в топ-продажу в системі прозорро – товари. Тому, якщо ви представник саме того бізнесу, який виготовляє, постачає товар, то ви на правильному шляху. Звичайно, держава закупає і послуги, і роботи, хоч і на трохи менше. Так, скажімо, за минулий рік тендера на закупівлю послуг було оголошено майже 59 тис, а на робот – майже 39 тис. торгів. У цьому році ще одна категорія товарів набрала актуальності й за великою вірогідністю буде такою і до кінця 2021-го – товари та послуг для подолання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Початок роботи у Прозорро – вибір електронного майданчика

Аби працювала система прозорих державних торгів, до неї мають бути підключені електронні майданчики. Такі майданчики мають бути обов’язково авторизованими головними адміністраторами систем.

Е-тендер входить до числа таких електронних майданчиків. На ринку електронної комерції працюємо із самого початку проєкту прозорро – більше 5 років і є одним із трьох найбільших.

Обрання майданчика для подальшого ведення свого бізнесу є важливим кроком у роботі із системою електронних торгів. Майданчики прозорро хоч і мають головні технічні функції для публічних закупівель однаковими, проте додатковий функціонал для користувачів, інтерфейс та інші бізнес-процеси, які надають майданчики – різняться.

Важливим на що слід звертати увагу в користуванні майданчиком – зручність сайту та оперативність отримання консультаційної підтримки. Так, скажімо Е-Тендер вибудував за довгих 5 років сучасний та клієнтоорієнтований кол-центр підтримки своїх користувачів. Для постійних клієнтів із бізнесу ми маємо персональних менеджерів, які на зв’язку із ними 24/7. Окрім, із самого початку вашої реєстрації на майданчику E-Tender наші фахівці пройдуть разом із вами, коментуючи, кожен крок участь у публічній закупівлі.

У роботі наша команда також оперативно реагуємо на зміни у законодавстві та відображаємо їх технічно на E-Tender.ua.

Ми є прихильники функціональних доопрацювань за запитами наших постійних користувачів. За весь час нами розроблено чимало особистих додаткових технічних можливостей для учасників публічних. Ось, наприклад:

- функція «Працівники компанії». Завдяки чому зможете з одного кабінету управляти закупівлями та справами підлеглих працівників,  дочірніх компанії, відділів, тощо. Є дві ролі з різними правами й зобов’язаннями – головна особа й учасник.

- функція «Обрані закупівлі», ви зможете на майданчику E-Tender.ua формувати список своїх тендерів.

Реєстрація на майданчику та в системі прозоро

Як зареєструватися на електронному майданчику – ще одне важливе запитання, яке постає перед новачками. Та тут насправді все легко. Наприклад, реєстрація у прозоро на майданчику Е-тендер займе у вас мало часу і передбачає всього 3 кроки.

Ми підготували для такого випадку детальне пояснення процесу «Реєстрація та авторизація Постачальника на «Е-Тender.UA».

А також маємо для вас інструкцію про детальний процес "Вхід до особистого кабінету «Е-Тендер». І звичайно, зареєструвавшись у нас, ви завжди можете зателефонувати і проконсультуватися щодо кожного свого кроку на майданчику Е-Тендер.

Як знайти тендер у прозоро?

Ще один із важливих кроків у роботі із системою та для участі в державних торгах. Так, система побудована за принципом – усі бачать – все. Тому для користувачів майданчика не буде важко віднайти у переліку усіх лотів саме той, що цікавий вашому бізнесу. Для цього на кожному прозоровському майданчику є фільтр. На E-Tender маємо розширений пошук за різними параметрами:

  • назва замовника,
  • його код ЄДРПОУ,
  • місце знаходження,
  • код CPV,
  • фільтр за галузями чи сферами.

Також на Е-Тендер зможете побачити й ті лоти, торги яких вже завершені, в процесі або, не успішні. Це корисно проаналізувати щодо категорії свого товару, роботи чи послуги, наприклад, у своєму регіоні.

Ще одним важливим моментом у роботі на майданчику є його можливість проводити навчання та підвищення знань користувачів. Однією із таких можливостей є наш сайт, де у розділі «Навчання» , користувач сам може відшукати потрібні собі кейси.

Тож підсумуємо, з чого постачальнику слід розпочати роботу в ProZorro:

  • 1-й крок: обрання майданчика системи прозоро;
  • 2-й крок: реєстрація на майданчику;
  • 3-й крок: консультація із фахівцем про роботу системи та майданчика. Налаштування кабінету;
  • 4-й крок: тестування участі у тендері;
  • 5-й крок: пошук лотів (підписка на розсилку актуальних лотів від Е-Тендер);
  • 6-й крок: подання пропозиції на тендер.

Після цього вже розпочинається етап проведення державного тендера.

І про успіх клієнтів майданчика Е-Тендер

Одна перемога не веде до успіху, на відміну від постійного бажання перемагати, колись сказав Вінс Ломбарді. Саме так буває у тих компаніях, які сьогодні вийшли на великих замовників завдяки онлайн-торгам. Їхній шлях не стояв через участь тільки в одному аукціоні.

Та саме через електронні аукціони ви отримуєте нові можливості виграшу прозорим, відкритим та конкурентним шляхом. І не завжди одна перемога говорить про ваш успіх в електронних торгах, а регулярна участь і удосконалення своїх знань у законодавстві публічних закупівель та процесі прийняття участі у державних тендерах, отримання все більше нових та нових замовлень.

А ми для цього разом з вами маємо усі шанси та можливості!

Якщо будуть запитання, телефонуйте: 

0 800 30 77 55 (в межах України безкоштовно),

044 392 36 82 / 223 68 92,

або пишіть:

e-mail: support@e-tender.ua.

З повагою команда E-Tender!

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
З червня діє новий порядок визначення предмета закупівлі, який був затверджений наказом № 708 Мінекономіки. У замітці розібрали його основні зміни для замовників.
Корисні статті
В умовах карантину багато підприємств зіткнулися із загрозою неплатоспроможності. Щоб не допустити знищення бізнесу в складних умовах, були розроблені зміни до Кодексу з процедур банкрутства. Законопроект № 3322 (в якому виписані ці зміни) був прийнятий ВРУ 18 червня та очікує на підпис Президента. Якщо зміни, найближчим часом будуть введені в дію, то процедуру банкрутства “поставлять на паузу”. Які послаблення отримає бізнес? Розглянемо детальніше найголовніші новації законодавчої ініціативи.
Корисні статті
Нова редакція закону “Про публічні закупівлі” примусить замовників уважніше дотримуватися процедури визначення переможця електронного тендеру з державних закупівель. Тепер не можна необгрунтовано відмінити торги після того, як переможець вже визначений.