Для E-Tender важливо розвивати майданчик, створюючи саме такий функціонал, який стане незамінним помічником у проведенні ефективних закупівель. Ми розуміємо, що закупівельний процес – далеко не просто публікація оголошення або ж проведення аукціону. Інколи – це дуже довгий цикл, який народжується з потреби в закупівлі та закінчується виконанням контракту. Не рідкість, коли в закупівельний процес залучені різні співробітники компанії. Для полегшення комунікації, а також можливості автоматизувати порядок взаємодії фахівців компанії, на майданчику E-Tender, для проведення комерційних тендерів, реалізована рольова модель управління кабінетом закупівельника. Про переваги застосування такого функціоналу й поговоримо у статті.
Що це?
Створення кабінету організації з унікальними правами для учасників тендерного процесу.
Кому потрібна рольова модель управління кабінетом?
Організаціям, у яких багато складних і різних закупівель, в процесі яких задіяні різні фахівці компанії.
Що це дає?
Можливість управляти учасниками тендерного процесу.
Які вигоди отримує компанія?
- Персональний доступ до інформації щодо закупівлі і контрактам.
- Оптимізація закупівельного процесу компанії за допомогою призначення ролей в системі. Налаштування структури управління закупівельною діяльністю щодо потреб компанії (централізація/децентралізація).
- Спрощення комунікацій між усіма учасниками закупівельного процесу. Організація взаємодії з іншими підрозділами.
- Операційна ефективність за рахунок прозорості в обробці заявок, контроль якості та термінів виконання, розподіл відповідальності.
*Ці ролі налаштовують на розсуд організації, також вони можуть бути відсутніми в процесі закупівлі.
Наприклад, компанія, купуючи бензин на суму понад 200 000 гривень залучає для узгодження заявки Службу безпеки і експерта для кваліфікації переможця. Або ж компанія встановила, що всі закупівлі канцелярії проводять тендер за участю тільки ініціаторів і закупівельників.