Про алгоритм дій при розблокуванні закупівлі, щодо якої подана скарга в АМКУ, дізнайтесь у відео-інструкції спеціаліста по роботі із замовниками у сфері публічних закупівель на Е-Тендер Антона Волова.
Скарга на умови закупівлі
Учасник може подати скаргу до Антимонопольного комітету України (АМКУ) на умови тендерної документації або ж на рішення замовника, що прийняті на етапі подання пропозицій до закупівлі. Найчастішою підставою для оскарження є дискримінаційні вимоги в технічному завданні чи кваліфікаційних критеріях. Скарга може подаватись з моменту оголошення закупівлі, але не пізніше ніж за 4 календарних дні до кінцевої дати подання пропозицій.
Якщо АМКУ задовільняє таку скаргу, то процедура закупівлі буде заблокована - замовник повинен усунути порушення протягом 30 календарних днів. На Е-Тендер замовники можуть працювати зі скаргами у вкладці “Вимоги/Скарги” на сторінці закупівлі (мал.1)
мал. 1
Щоб внести зміни, потрібно редагувати закупілю (мал.2)
мал. 2
Вносити зміни потрібно керуючись рішенням органу оскарження, яке опубліковане в системі (мал.3).
мал.3
Після усунення порушень, замовник повинен завантажити документ до скарги, який буде підтвердженням її вирішення, і далі натиснути кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (мал.4). Після чого процедура буде розблокована.
мал. 4
Скарга на етапі кваліфікації
Така скарга подається на прийняті замовником рішення, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників. Підставою для скарги може може бути неправомірне відхилення пропозиції учасника або ж визнання учасника переможцем постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації замовника тощо. Скарга подається протягом 10 днів з дня коли був визначений переможець, але до моменту укладення договору про закупівлю.
Якщо АМКУ задовільняє таку скаргу, замовник має виконати рішення органу оскарження. Для цього на майданчику Е-Тендер потрібно використати клавішу «Провести повторну оцінку» (мал. 5) .
! Важливо: після цієї дії всі рішення, які раніше були прийняті замовником, анулюються - пропозиції учасників повторно повертаються на кваліфікацію.
мал. 5
Після усунення порушень, замовник також завантажує документ до скарги та натискає кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (мал.6) для розблокування процедури.
мал. 6
Корисні матеріали та інструкції:
- Діє новий розмір плати за скаргу до амку та правила внесення її через Прозорро
- АМКУ розробив порядок, який врегулює процедуру участі у розгляді скарги
- Інструкція: реєстрація облікового запису на E-Tender
Якщо лишились запитання, телефонуйте спеціалістам служби підтримки E-Tender:
тел.: 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України),
e-mail: support@e-tender.ua