Назад до каталогу статей
Корисні статті

Розблокування закупівлі, яка оскаржена в АМКУ: алгоритм дій замовника на E-Tender

12 Липень 2021

Як замовнику розблокувати закупівлю, якщо АМКУ задовільнив скаргу постачальника щодо умов закупівлі або на етапі кваліфікації учасників закупівлі

Про алгоритм дій при розблокуванні закупівлі, щодо якої подана скарга в АМКУ, дізнайтесь у відео-інструкції спеціаліста по роботі із замовниками у сфері публічних закупівель на Е-Тендер Антона Волова.


Скарга на умови закупівлі

Учасник може подати скаргу до Антимонопольного комітету  України (АМКУ) на умови тендерної документації або ж на рішення замовника, що прийняті на етапі подання пропозицій до закупівлі. Найчастішою підставою для оскарження є дискримінаційні вимоги в технічному завданні чи кваліфікаційних критеріях.  Скарга може подаватись з моменту оголошення закупівлі, але не пізніше ніж за 4 календарних дні до кінцевої дати подання пропозицій.

Якщо АМКУ задовільняє таку скаргу, то процедура закупівлі буде заблокована -  замовник повинен усунути порушення протягом 30 календарних днів. На Е-Тендер замовники можуть працювати зі скаргами у вкладці “Вимоги/Скарги” на сторінці закупівлі (мал.1) 

мал. 1

Щоб внести зміни, потрібно редагувати закупілю (мал.2)

мал. 2

Вносити зміни потрібно керуючись рішенням органу оскарження, яке опубліковане в системі (мал.3).    

мал.3


Після усунення порушень, замовник повинен завантажити документ до скарги, який буде підтвердженням її вирішення, і далі натиснути кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (мал.4). Після чого процедура буде розблокована.

мал. 4

 Скарга на етапі кваліфікації

Така скарга подається на прийняті замовником рішення, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників. Підставою для скарги може може бути неправомірне відхилення пропозиції учасника або ж визнання учасника переможцем постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації замовника тощо. Скарга подається протягом 10 днів з дня коли був визначений переможець, але до моменту укладення договору про закупівлю.

Якщо АМКУ задовільняє таку скаргу, замовник має  виконати рішення органу оскарження. Для цього на майданчику Е-Тендер потрібно використати клавішу «Провести повторну оцінку» (мал. 5) .

! Важливо: після цієї дії всі рішення, які раніше були прийняті замовником, анулюються - пропозиції учасників повторно повертаються на кваліфікацію.

мал. 5

Після усунення порушень, замовник також завантажує документ до скарги та натискає кнопку «Подати підтвердження вирішення скарги» (мал.6) для розблокування процедури.

мал. 6

Корисні матеріали та інструкції:

Якщо лишились запитання, телефонуйте спеціалістам служби підтримки E-Tender:

тел.: 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України),

e-mail: support@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
В системі Е-Тендер можна швидко сформувати звіт про закупівлі використовуючи зручну фільтрацію. Можна відібрати закупівлі за певний період часу, відфільтрувати їх по статусу процедури та типу, регіону постачальників та інших параметрах. Ці дані легко експортувати в Excel, опрацювати та сформувати з них звіт
Корисні статті
Розповідаємо як зручно організувати роботу уповноважених осіб у вашій організації
Корисні статті
Як замовнику подати таку вимогу, а учаснику відповісти на неї - реалізація функціоналу на майданчику Е-Тендер.