Назад до каталогу статей
Блог

РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: ЗМІНИ ДО ПОРЯДКІВ

23 Вересня 2019

Внесли зміни до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та Порядку визначення предмета закупівлі

Зміни в розміщенні інформації

Мінекономрозвитку розробило зміни до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477. Внесені зміни — черговий етап розвитку Прозорро для переходу від завантаження файлів документів у систему до внесення відповідної інформації в електронні поля у форматі машиночитних даних.

Наказ Мінекономрозвитку «Про внесення змін до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 08.08.2019 №1341 вже зареєстрований в Мін’юсті.

Зокрема, передбачено введення нових термінів:

  • «автоматизоване робоче місце органів державного фінансового контролю»

та

  • «автоматизоване робоче місце централізованої закупівельної організації».

Також зміни передбачають, що:

  • інформація, розміщена шляхом заповнення окремих електронних полів в системі, є автентичною;
  • замовник, який не має можливості розмістити інформацію про публічні закупівлі через авторизований електронний майданчик, відключений від системи Прозорро, має розмістити необхідну інформацію через інший авторизований електронний майданчик, а якщо такої можливості немає — через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.

Зміни у визначенні предмета закупівлі

Також Мінекономрозвитку внесло зміни1 до пункту 7 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454.

Так, предмет закупівлі товарів і послуг, необхідних для висвітлення спортивних заходів з видів спорту осіб з інвалідністю та їх фізкультурно-спортивної реабілітації, визначають:

  • за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг;
  • окремо для кожного спортивного заходу (або забезпечення його висвітлення), коли такий захід включено до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.

Як і раніше за таким правилом, визначають також предмет закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення навчально-тренувальних зборів збірних команд України з видів спорту, спортивних змагань і заходів з фізичної культури і спорту всеукраїнського та міжнародного рівня, у т. ч. заходів із фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів, забезпечення участі національних збірних команд України в міжнародних спортивних змаганнях.



 1 Наказ Мінекономрозвитку «Про внесення зміни у Порядку визначення предмета закупівлі» від 23.08.2019 № 1460.

похожие новости

Блог
Кабінет Міністрів 4 грудня схвалив нову постанову про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти. А ось нинішню постанову від 23.04.2014 № 117 скасують та передбачать можливість здійснення розрахунків за договорами, бюджетні зобов’язання за яким взяті на облік у Казначействі, до повного виконання цих договорів.
Блог
Правила поведінки для учасників публічних закупівель розробило Мінекономіки* як рекомендаційні. Настанови описують головне в етичній поведінці учасників, які варто дотримуватись впродовж закупівельного процесу. А ось недоречна етична поведінка суттєво впливає на результат тендера. Ба більше – призводить до порушень, за які настає відповідальність.
Блог
Учасник має право оскаржити умови тендерної документації чи дії замовника, якщо має місце в тому чи тому випадку порушення його прав чи інтересів. Порядок подання скарги в такому разі регулює стаття 18 Закону «Про публічні закупівлі». А орган, який розглядає такі скарги і виносить рішення – Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель АМКУ. У статті, спираючись на практику органу оскарження, ми виділили групи тих причин, за наявності яких державні тендери найчастіше оскаржують учасники. Також розповіли про деякі важливі зміни у статті 18 з квітня 2020-го.