Назад до каталогу статей
Дайджест

Розвиток системи комерційних закупівель Е-Тендер

30 Грудня 2021

Доопрацювання у грудні 2021, які розширюють можливості: безкоштовне оголошення торгів для замовника, типи обмежень бюджету закупівлі, пояснювальна записка про закупівлю, масове завантаження адрес контрагентів у систему

 Типи обмежень бюджету у закупівлі  

Організатори торгів можуть обрати наступні “типи обмежень по бюджету” (мал.1) при створенні заявки:  

  • Без обмежень;  
  • Бюджет по лотам;  
  • Бюджет по позиціям.  

1

мал.1  

Наприклад, замовник обрав тип “бюджет по позиціям”. У формі заявки будуть доступні два додаткових поля “мінімальна ціна” та “максимальна ціна” (мал.2).  Вони є необов’язковими, але дають можливість замовнику встановити цінові обмеження щодо кожної з позицій. Мінімальна межа потрібна, щоб виключити пропозиції дешевих та відверто неякісних товарів (матеріалу), максимальна - невиправдано дорогих товарів (матеріал).  

мал.2

Учасник зможе подати пропозицію, якщо вона знаходиться в діапазоні встановлених замовником обмежень. Звертаємо увагу, що у нових полях замовник вказує вартість за одиницю!  

Якщо замовник обирає тип “бюджет по лотам” і встановлює обмеження - вони працюватимуть так само, але будуть застосовуватися до всього лоту.  

При редагуванні закупівлі (після публікації) замовник не зможе змінювати мінімальну ціну, максимальну - дозволяється лише збільшувати. Це зроблено для того, щоб усі раніше подані пропозиції залишались у встановлених замовником межах.  

Після публікації закупівлі змовник вже не зможе змінити “тип обмежень по бюджету” - якщо, наприклад, обрано “бюджет по позиціям”, його вже не можна буде змінити на “бюджет по лотам”.


 Пояснювальна записка для замовників  

Пояснювальна записка формується після визначення переможця у торгах. Таку записку відповідальна особа замовника може роздрукувати, передати в архів, надати на розгляд керівництву.  

У пояснювальній записці міститься базова інформація про закупівлю:  

  • Перелік матеріалів для кожного переможця;  
  • Ціна (без ПДВ і транспортних витрат);  
  • Транспортні витрати, без ПДВ;  
  • Повна ціна з ПДВ;  
  • Строк оплати;  
  • Дата завершення торгів і дата формування записки;  
  • Прізвища осіб, які підписували документи;  
  • Прізвище відповідального закупівельника.  

Щоб сформувати таку записку, потрібно натиснути кнопку “Завантажити пояснювальну записку” (мал. 3). Для кожного переможця формується окрема записка.  

3

мал. 3  


 Замовник може безкоштовно оголосити закупівлю  

Торгова система Е-Тендер тепер пропонує два варіанта оплати оголошення комерційної закупівлі:  

  • торги оплачує організатор;  
  • торги оплачують учасники.  

“Тип оплати закупівель організації” оговорюється у договорі між організатором торгів (замовник) та оператором торгової системи (Е-Тендер). Якщо обрано варіант “закупівлю оплачують учасники торгів”, то плата за користування торговою системою, відповідно до діючих тарифів, буде зніматись з потенційних учасників. В іншому варіанті - всі витрати за користування торговою системою покладаються на організатора торгів (замовника).  

Ознака типу оплати вказана в самому оголошенні закупівлі (мал.4) .    

4

мал. 4

Змінити тип оплати закупівлі оператор може лише протягом періоду уточнень.  


 Графік оплати як інформаційна опція  

При оголошенні закупівлі замовник може обрати один із трьох варіантів використання формули приведеної ціни:  

  • з неціновими критеріями;
  • з графіком оплати;  
  • з неціновими критеріями та графіком оплати.

Якщо у закупівлі використовується будь-яка формула з графіком оплати, то учасники тендеру обов'язково мають заповнити таблицю графіку оплати. Якщо використовується формула без графіку оплати, таблицю заповнювати не потрібно. Але замовник може застосувати опцію “додати довідкове заповнення графіку оплати” (мал. 5).  Коли опція відмічена, учасник також обов’язково заповнює таблицю, але ці значення не вплинуть на розрахунок приведеної ціни в закупівлі.  Для замовника це буде лише як додаткова інформація про постачальника.

5

мал. 5


 Удосконалено систему оповіщення постачальників про оголошені закупівлі

1. У кабінеті замовника можна відстежити чи було доставлено та прочитано повідомлення із запрошенням взяти участь у відкритій або закритій закупівлі (мал.6).      

 6

мал. 6

2. За годину до завершення прийому пропозицій у закриту закупівлю, запрощені учасники (які ще не подали пропозиції) отримають додаткове повідомлення-нагадування.  


 Розширено можливості модулю “Мої контрагенти”

За допомогою функціоналу масового завантаження електронних адрес постачальників, замовники можуть швидко створювати нові або доповнювати існуючі групи контрагентів.  

У кабінеты замовника потрібно зайти у “групи контрагентів” (реєстр “Мої контрагенти”), відкрити групу та завантажити шаблон (мал.7) на свій комп'ютер.  

8

мал. 7

У шаблон додаються електронні адреси (мал. 8)  

9

мал. 8

Щоб завантажити адреси з підготовленого файлу в систему, потрібно натиснути кнопку “Імпорт”. 


 Код валюти на формі торгів  

Для простих, складних та попозиційних торгів на формі виведено код валюти, в якій вони проводяться.  

мал. 9

Якщо залишилися запитання щодо нового функціоналу, звертайтесь до наших менеджерів:

тел: (044) 223 68 92, (067) 419 50 53; e-mail: biz@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Дайджест
У грудні 2021 реалізовано: перевірку уповноважених осіб у системі, перехід на reCAPTCHA v3, додавання інформації про країну виробника, скарги на постачальника у Прозорро Маркет
Дайджест
Закупівлі з приведеною ціною та без неї, удосконалення інструменту попозиційних торгів, оптимізація мобільної версії та інше