Ашан Рітейл Україна має значний досвід у сфері державних закупівель. Ми акцентували увагу на найважливіших порадах Юрія Кальмуцького, щодо того як перемагати у тендерах Прозорро та Прозорро Market.
За словами Юрія Кальмуцького, головна умова успіху в Prozorro Market — це правильна оцінка своїх можливостей. Потрібно визначити, які товари компанія можете продавати, який мінімальний та максимальний поріг щодо суми тендеру можна поставити, які умови від замовника компанія точно не зможете прийняти.
Крім того, потрібно швидко в цьому орієнтуватись в електронних каталогах, адже у Прозоро Market постійно додаються нові категорії товарів та публікуються нові тендери. “Кожного дня оголошується велика кількість тендерів, вибір справді є. Додаткові інструменти на майданчику дозволяють витрачати менше часу та обирати саме ті запити, які є найцікавішими”, - ділиться досвідом пан Кальмуцький.
І ще одна порада від нього: “Ретельна підготовка, якісні товари, краща ціна — це правило успіху, що діє не тільки в Prozorro”.
Юрій Кальмуцький впевнений, що часи державних закупівель, як закритого клубу, минули. “Тепер кожна компанія, або підприємець, маючи стандарти якості та пропозицію, можуть продавати через Prozorro, чим більше буде пропозиції, тим більше вибору у замовника, відповідно нижча ціна і вищий сервіс,” - відзначив він у інтерв'ю.
З повним текстом інтерв'ю можна ознайомитись тут.
Корисні матеріали:
- PROZORRO MARKET - ЦЕ ПРОСТО!
- Як купити в Prozorro.Мarket: крокова допомога замовнику
- Як зареєструватися і почати роботу в Prozorro.Мarket - Електронному каталозі?
Майданчик Е-Тендер надає послуги щодо участі в Прозоро.Маркет та консультує щодо розміщення у ньому товарів.
Звертайтеся до наших менеджерів.
З повагою команда E-Tender!
Рrozorro, Prozorro Market, Прозоро Market, E-Tender, Е-Тендер, електронні каталоги, державні закупівлі