Назад до каталогу статей
Новини

Скарга на постачальника у Prozorro Market - інструмент захисту інтересів держзамовника

12 Листопада 2021

Постачальник нав'язує вищу ціну, ніж у е-каталозі? Пропонує товар невідповідної якості? Не зволікайте - подавайте скаргу.

Спеціаліст по роботі із замовниками у сфері публічних закупівель на Е-Тендер Антон Волов підготував роз'яснення, у яких випадках замовник може подати скарту на постачальника та показує, як функція реалізована на E-Tender.


Підстави для скарги на постачальника

Замовники у Prozorro Market можуть ефективно захищати свої інтереси, завдяки можливості поскаржитися на постачальника. Усі хто працюють з е-каталогом мають дотримуватись певних правил. Порушення постачальником цих правил - підстава для подання скарги. Ви можете поскаржитись адміністратору каталогу якщо:    

  • постачальник не відповідає на замовлення протягом 2-х робочих днів;
  • фактична ціна товару відрізняється від тієї, що заявлена на Prozorro Market (ціна обов'язково має включати доставку);  
  • фактичні характеристики товару не відповідають заявленим на Prozorro Market;
  • контактні дані постачальника не актуальні;  
  • постачальник відмовляється підписувати договір на умовах, що вказані у пропозиції.

Після розгляду скарги, адміністратор може тимчасово припинити доступ постачальника до каталогу.

Як це реалізовано на Е-Тендер  

На сторінці закупівлі в розділі кваліфікації розміщена кнопка “Поскаржитись на постачальника”. 

Мал.1

В оголошених відборах до електронного каталогу, у блоці “реєстр заявок та постачальників” (Мал. 2) ми зробили кнопка “Поскаржитись на постачальника”. Кнопка доступна для всіх замовників, які працюють з е-каталогом.

Мал.2

Після натискання кнопки відкриється форма (Мал. 3), у якій замовнику потрібно заповнити обов'язкові поля.  Такі скарги будуть надходити до ЦЗО.

Мал.3

Скарга буде розглянута адміністратором е-каталогу. Якщо постачальник здійснить три порушення протягом місяця чи п’ять порушень протягом трьох місяців, його товари будуть автоматично приховані у каталозі на 90 днів.

Майданчик Е-Тендер надає послуги щодо участі в Прозоро Маркет та консультує щодо розміщення у ньому товарів. Звертайтеся до наших менеджерів.

0 800 30 77 55 (в межах України безкоштовно), support@e-tender.ua. 

З повагою команда E-Tender!

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Новини
Prozorro Мarket – найшвидший та найзручніший інструмент закупівлі продуктів харчування.
Новини
Як це стосується організаторів земельних торгів у Прозорро.Продажі?
Новини
Вже можна скласти тест і підтвердити свої знання у сфері публічних закупівель