Підстави для скарги на постачальника
Замовники у Prozorro Market можуть ефективно захищати свої інтереси, завдяки можливості поскаржитися на постачальника. Усі хто працюють з е-каталогом мають дотримуватись певних правил. Порушення постачальником цих правил - підстава для подання скарги. Ви можете поскаржитись адміністратору каталогу якщо:
- постачальник не відповідає на замовлення протягом 2-х робочих днів;
- фактична ціна товару відрізняється від тієї, що заявлена на Prozorro Market (ціна обов'язково має включати доставку);
- фактичні характеристики товару не відповідають заявленим на Prozorro Market;
- контактні дані постачальника не актуальні;
- постачальник відмовляється підписувати договір на умовах, що вказані у пропозиції.
Після розгляду скарги, адміністратор може тимчасово припинити доступ постачальника до каталогу.
Як це реалізовано на Е-Тендер
На сторінці закупівлі в розділі кваліфікації розміщена кнопка “Поскаржитись на постачальника ”.
Мал.1
В оголошених відборах до електронного каталогу, у блоці “реєстр заявок та постачальників” (Мал. 2) ми зробили кнопка “Поскаржитись на постачальника”. Кнопка доступна для всіх замовників, які працюють з е-каталогом.
Мал.2
Після натискання кнопки відкриється форма (Мал. 3), у якій замовнику потрібно заповнити обов'язкові поля. Такі скарги будуть надходити до ЦЗО.
Мал.3
Скарга буде розглянута адміністратором е-каталогу. Якщо постачальник здійснить три порушення протягом місяця чи п’ять порушень протягом трьох місяців, його товари будуть автоматично приховані у каталозі на 90 днів.
Майданчик Е-Тендер надає послуги щодо участі в Прозоро Маркет та консультує щодо розміщення у ньому товарів. Звертайтеся до наших менеджерів.
0 800 30 77 55 (в межах України безкоштовно), support@e-tender.ua.
З повагою команда E-Tender!