Назад до каталогу статей
Корисні статті

Спрощена закупівля на E-Tender: технічні нюанси для замовника

19 Липень 2021

П'ять ситуацій при проведенні спрощеної закупівлі, в яких замовнику потрібно не помилитись або знати що робити далі.

Команда E-Tender підготувала відео-інструкцію “Технічні нюанси при проведенні спрощеної закупівлі”.

Спеціаліст по роботі із замовниками у сфері публічних закупівель майданчику Е-Тендер Антон Волов, розповідає технічні нюанси, з якими може стикнутися замовник:

  • як розрахувати та встановити строки проведення спрощеної закупівлі;
  • як надати відповідь на запитання постачальника, яке опубліковане в ЕТС;
  • в який момент накладати електронний підпис, при визначенні переможця;
  • чому система не дозволяє завершити деякі закупівлі?
  • чому деякі закупівлі не переходять в архів після завершення?

Детальне роз'яснення у відео:


Розрахунок та встановлення строків проведення спрощеної закупівлі

Період уточнення інформації про закупівлю не може бути менше трьох робочих днів, а строк для подання пропозицій не може бути менше п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення в ЕТС. Враховуючи дану інформацію система пропонує мінімально допустимі дати закінчення періоду уточнення та початку і закінчення періоду подання пропозицій.

При публікації оголошення дозволено зменшувати ці терміни, але це не означає що їх не можна збільшити (мал.1).

мал.1

Відповідь на запитання постачальника

Замовник зобов’язаний надати відповідь на питання, яке було опубліковане в ЕТС Прозорро протягом одного робочого дня.

! Зверніть увагу на ситуацію, коли питання було розміщене за декілька годин до завершення періоду уточнень. В такому випадку, відповідь на нього можна буде надати тільки до завершення періоду уточнень (мал.2).

мал.2

Підпис рішення про визнання переможця або відхилення

На етапі проведення кваліфікації, після завантаження документу, в системі одразу з’являється можливість оголосити учасника переможцем або ж відхилити пропозицію. При цьому, рішення залишиться не підписаним, оскільки з технічної точки зору підпис не вимагається в обов’язковому порядку. Якщо ви вирішили підписати рішення, це потрібно зробити до оголошення переможцем або відхилення пропозиції.

Система не завершує закупівлю

Інколи система не дозволяє завершити закупівлю. Одна з причин:  наявність вимоги, що була опублікована після визнання учасника переможцем. Після надання відповіді на вимогу, в учасника є можливість оцінити відповідь замовника протягом 3 календарних днів. В цей період система не дозволить завершити закупівлю, якщо оцінка не була надана.

Закупівля не перейшла в архів після відхилення усіх пропозицій

Учасник, пропозиція якого відхилена, має можливість звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції протягом 2 робочих днів. Тому, протягом цього терміну закупівля залишається в статусі «пропозиції розглянуто» і лише потім змінює свій статус та переходить в архів.

Корисні матеріали та інструкції:

Реєстрація на E-Tender.

Якщо лишились запитання, звертайтеся до наших менеджерів:

тел.: 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України), e-mail: support@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Скористайтесь функціоналом системи Е-Тендер, щоб не втратити вигідний для вас контракт
Корисні статті
Наша команда підготувала відео про особливості участі в голландському аукціоні на Е-Тендер
Корисні статті
Зручні способи оновлення цін на товари, що розміщені у е-каталозі