Назад до каталогу статей
Корисні статті

Три аргументи замовнику на користь Prozorro Market

26 Серпня 2022

Швидше! Простіше! Вигідніше!

На сьогоднішній день електронні каталоги хоч і наймолодша серед усіх процедур в Prozoro, але набирає все більшої популярності серед замовників. Адже Prozorro Market визначений Урядом як один із пріоритетних способів закупівель для потреб, що виникли внаслідок обставин, спричинених воєнним часом (Постанова КМУ №169 від 28.02.2022 року, далі - Постанова).

Купувати через каталоги потрібно від 50 тис. гривень і без обмежень в сумі очікуваної вартості.

Однак, нагадуємо про те, що каталоги за ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) також повинні застосовуватися для закупівель згідно річного плану. Тобто за Законом проводяться закупівлі для потреб, що пов’язані із рутинним веденням господарської діяльності замовника. Як розібратися, коли застоcовувати норми ПКМУ №169, а коли закону “Про публічні закупівлі” ми писали тут.

У зв’язку із зростаючим інтересом до електронних каталогів, асортимент продукції постійно розширюється, а пропозиції від постачальників відповідно збільшуються. На сьогоднішній день можна купити:











А тепер про переваги Prozorro Market в порівнянні із спрощеною процедурою закупівлі.


Аргумент №1. Швидше

Закупівлі через електронні каталоги проходять швидше, якщо порівнювати


Аргумент №2. Простіше


Аргумент №3. Вигідніше

По деяким категоріям спостерігається більша конкуренція серед учасників, що дозволило здійснити закупівлю за нижчою ціною.

Закупівлі пального через електронний каталог більш успішні, ніж інші види закупівель.

Prozorro був проведений аналіз тендерів за останні 6 місяців, який виявив що закупівлі бензину та іншого пального на Prozorro Market завершуються успішно вдвічі частіше, ніж на спрощених закупівлях.

Так майже 60% закупівель пального, проведених через Prozorro Market, завершились підписанням договору. У спрощених закупівлях цей показник удвічі менший. 

Ймовірніше всього це пояснюється тим, що постачальникам часто невигідно подаватись на довготривалі закупівлі та підписувати договори на півроку-рік, бо ціна за цей час може сильно змінитися. 

Приклад успішної закупівлі за запитом цінової пропозиції:


В липні місяці, в запитах цінових пропозицій була набагато вища конкуренція в порівнянні із спрощеною закупівлею. Порівнюємо звичайно саме успішні завершені закупівлі. Цифри говорять самі за себе: 3,10% проти 1,70% на користь запиту ціни.

Як замовникам працювати з каталогами на майданчику:




  • Опублікувати план та обрати товар в е-каталозі
  • Додати товар в кошик та отримати підтвердження від постачальника
  • Укласти угоду з оприлюдненням звіту про договір
  • Обрати профіль товару та його кількість, визначити часові терміни та створити оголошення для прийому пропозицій від акредитованих постачальників.
  • Система автоматично визначає переможцем того постачальника, ціна пропозиції якого є найбільш вигідною.
  • Укласти угоду з оприлюдненням звіту про договір

Якщо у вас залишилися запитання, телефонуйте за номером 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України) або пишіть на e-mail support@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Закупівлі через Prozorro Market набирають популярності. Придбати товари першого вжитку оперативно у час війни стало можливим саме завдяки електронному каталогу. Ми провели аналіз попиту та пропозиції, а також аргументували таку динаміку та навели плюси такого способу закупівлі для замовника
Корисні статті
Запрошуємо учасників на вебінар. Отримайте поради щодо складання тендерної пропозиції за вимогами Постанови № 1178 та підтвердження відсутності підстав для відмови у тендері
Корисні статті
10 наголосів про зміни до Постанови №1178, які замовнику слід знати