Prozorro.Market - онлайн-магазин, у якому державні замовники можуть купувати товари широкого вжитку без обтяжливих тендерних процедур. Щоб закуповувати через е-каталог, потрібно пройти реєстрацію на Е-Тендер.
Кілька рекомендацій, які допоможуть більш успішно проводити закупівлі в державному онлайн-магазині.
Постачальник не виконує свої зобов'язання. Куди поскаржитись?
Якщо були порушені умови роботи в е-каталозі, замовник може поскаржитись адміністратору електронного каталогу. У разі наявності у постачальника трьох випадків порушень протягом одного календарного місяця або п’яти випадків порушень протягом трьох календарних місяців, його пропозиції перестануть відображатися в електронному каталозі. Таке обмеження діятиме протягом 90 календарних днів з дня прийняття рішення адміністратором та оприлюднення його на вебпорталі Уповноваженого органу.
Що робити замовнику, якщо двічі не відбувся запит ціни пропозицій?
Якщо запит ціни пропозицій не відбувся двічі, потрібно оголошувати спрощену закупівлю, замість того, щоб укладати пряму угоду з постачальником або застосовувати переговорну процедуру, рекомендує команда Прозорро Маркет.
Корисні матеріали:
- Відео-інструкція: як працювати замовнику у Prozorro Мarket на E-Tender
- Prozorro Market 2.0 запущено: нові можливості для замовника
- Prozorro Market vs. спрощена закупівля
Майданчик Е-Тендер надає послуги щодо участі в Прозоро.Маркет та консультує щодо розміщення у ньому товарів.
Звертайтеся до наших менеджерів.
тел.: 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України),
e-mail: support@e-tender.ua
З повагою команда E-Tender!