В Україні за ініціативи Мінекономіки та Прозоро.Продажі запрацювала єдина онлайн-платформа для управління процесом релокації, розроблена на базі програмних продуктів е-Docs та E-Tender.
Мінекономіки за підтримки Мінцифри та Мінінфраструктури реалізують урядову програму з переміщення українських підприємств, які знаходяться в зоні бойових дій. Проєкт має на меті переміщення бізнесу на безпечні території України для відновлення їх роботи. В процесі релокації задіяні більше 20 держорганів виконавчої влади з 14 областей України, національні транспортні лідери Укрпошта та Укрзалізниця.
Українські IT-компанії «Е-Докс» та «Е-Tендер» долучились до ініціативи та розробили єдине онлайн-рішення, що дозволяє бізнесу подавати заявки на переміщення, а органам державної влади миттєво їх опрацьовувати та контролювати ефективність виконання проєкту.
Як працює платформа?
- Представник підприємства безкоштовно реєструє свою заявку на майданчику Е-Тender.
- Заявка потрапляє в внутрішню систему e-Docs на опрацювання Мінекономіки, пріоритезується та передається в роботу у військові адміністрації, Укрзалізницю та Укрпошту.
- Із заявником спілкується менеджер майданчику та представники держорганів, також, він може відслідковувати статус опрацювання заявки.
На базі платформи e-Docs реалізована логіка проходження міжвідомчого бізнес-процесу опрацювання заявок підприємств, а також інформаційні показники, що забезпечують керованість та прозорість проходження процесу в цілому.
Інфраструктуру та хмарні сервіси для рішення були надані світовим вендором Microsoft Corporation в рамках загальної програми підтримки державних органів влади та бізнесу для зменшення наслідків військової агресії в Україні.
“За один тиждень урядовий проєкт отримав цифрове рішення, яке допоможе зберегти та перевезти більше українських компаній. При цьому, були використані інструменти, що відповідають вимогам українського законодавства в сфері захисту інформації. е-Docs має експертний висновок щодо технічного захисту інформації з рівнем гарантій коректності їх реалізації Г-2. А сам автоматизований процес повністю контрольований зі сторони Мінекономіки, як головного виконавця проєкту” - зазначила Оксана Думанська, СЕО е-Docs. Одночасно, на Е-Тender в екосистемі “Прозорро.Продажі” реалізована можливість створення автоматичної заявки на переїзд та дошка оголошень оренди від бізнесу, які пропонують власні площі для розміщення потужностей переміщених підприємств.
“Партнерство бізнесу з державою в умовах війни - надважливе. На економічному ж фронті швидке відновлення роботи бізнесу - пришвидшує нашу перемогу. Тому, ми без роздумів запропонували свою експертизу та продукти для автоматизації даного процесу. В надкороткі терміни, ми спільно з e-Docs та Прозоро.Продажі організували проєкт, провівши для цього десятки зустрічей та консультацій з представниками Мінеку та іншими учасниками процесу, в режимі наближеному до 24/7. Зараз, реалізувавши платформу по управлінню заявками на переїзд, ми фокусуємо свій ресурс на комунікацію з бізнесом та формуємо наповнення онлайн дошки від корпоративних клієнтів, які згодні надати в оренду чи продати приміщення для допомоги підприємствам, що цього потребують. Це оптимізує процес пошуку площ для розміщення підприємств, адже він визначальний для переміщення” - зазначив Віталій Діхтяр, СЕО Е-Тендер.
Якщо ви хочете подати заявку на переміщення чи запропонувати в оренду власні приміщення - реєструйтеся, після чого, наш менеджер проконсультує вас!
Також читайте: