Назад до каталогу статей
Корисні статті

ВИМОГА ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ ПРО СУБПІДРЯДНИКІВ ТА ОБ’ЄДНАННЯ УЧАСНИКІВ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

04 Червень 2020

Проаналізували норми статті 17 закону «Про публічні закупівлі» щодо визначення вимог про встановлення підтвердження учасниками публічних торгів інформації про субпідрядників, співвиконавців та про об’єднання учасників державного тендера

Замовник відповідно до ст.17 закону про публічні закупівлі, має перевірити на відсутність підстав, що зазначені у ч. 1 цієї статті, ті компанії, які учасник залучає у разі закупівлі робіт чи послуг. 

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в системі Прозоро у разі, якщо в учасника процедури закупівлі, зокрема наявні підстави, встановлені ч. 1 статті 17 закону. При цьому згідно з пунктом 3 ч. 1 ст. 31 закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 закону.

Так, замовник в тендерній документації встановлює вимогу про надання підтвердження підстав передбачених п.п. 5, 6, 12 і 13 ч. 1 ст. 17 Закону за винятком п.п. 1 та 7 ч. 1 для кожного суб’єкта господарювання, яких залучає учасник як субпідрядників/співвиконавців. Крім того, замовник може встановити вимогу щодо субпідрядників/співвиконавців й про надання підтвердження про відсутність підстав, передбачених ч. 1. ст. 17 закону в довільній формі.

Вимога щодо підстав, передбачених пунктами 2- 4, 8-11 ч. 1 ст. 17, замовник не вимагає від субпідрядників/співвиконавців та перевіряє самостійно під час проведення процедур закупівель.

Щодо інформації про об’єднання учасників

Закон про закупівлі також встановлює, що замовник для об’єднання учасників в тендерній документації зазначає умови щодо надання ними інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників, зокрема підставам, встановленим статтею 17 закону про закупівлі.

Так, зокрема, до об’єднання учасників належать:

  • окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
  • окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
  • об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.

Господарський кодекс також визначає об'єднанням підприємств як господарську організацію, утворену в складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.

В об'єднання підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити в об'єднання підприємств, утворені на території інших держав. Об'єднання підприємств є юридичною особою. Також іноземні суб'єкти господарської діяльності, що здійснюють ЗЕД на території України, мають право на відкриття своїх представництв на території України.

І таким чином, замовник в тендерній документації встановлює умови для об’єднання учасників-резидентів, які є юридичними особами щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим ст. 17 Закону про публічні закупівлі аналогічно, як для інших учасників процедури закупівлі.

Участь об’єднання учасників-нерезидентів

У разі участі об’єднання учасників-нерезидентів замовник може встановити умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 закону, з урахуванням законодавства країни реєстрації такого учасника.

Більше про визначення замовником вимог у тендерній документації щодо статті 17 закону про публічні закупівлі прочитаєте у статті.

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Приватизація спиртових заводів від ДП "Укрспирт" проходить на акредитованому майданчику E-Tender! Телефонуйте та отримуйте безкоштовний юридичний супровід до повного викупу!
Корисні статті
Як державному замовнику передбачити невідкладні потреби організації у товарах, роботах та послугах на наступний рік? Як, у разі необхідності, внести зміни до річного плану? У Мінекономіки опублікували рекомендації, де роз'яснено, як правильно вчинити у різних суперечливих ситуаціях.
Корисні статті
Як визначати правильний код з єдиного закупівельного словника щодо предмету закупівель? В роз'ясненні Мінекономіки на типових прикладах показано як визначається такий код для товарів і послуг, робіт, послуг з поточного ремонту, лікарських засобів, послуги з виконання науково-технічних робіт, окремих лотів.