Назад до каталогу статей
Корисні статті

ЯК КУПИТИ У PROZORRO MARKET: крокова допомога замовнику

26 Червень 2020

Що зробити замовнику, щоб закупити якісний товар у Прозорро Маркет? Розписуємо по крокам дії замовника у е-каталозі. (оновлено 01.12.2021 р.)

(Оновлено 01.12.2021 р.)

Відповідно до закону «Про публічні закупівлі» замовники можуть використовувати електронний каталог. За допомогою Prozorro Market замовники можуть купити продукти на суми до 50 тисяч гривень прямою закупівлею та до 200 тисяч гривень через запит ціни пропозицій. 

Крок 1. Вносите закупівлю в каталозі у річному плані

Усі закупівлі, у тому числі, закупівлі через Prozorro Market, замовник має включати до річного плану. Під час публікації плану замовник зазначає:

  • тип закупівлі, строк дії плану,
  • назву предмета закупівлі,
  • очікувану вартість,
  • орієнтовний початок проведення закупівлі,
  • код ДК 021:2015,
  • джерело фінансування та вид процедури.

Для закупівель через Е-каталог обирають тип «Закупівля без використання електронної системи». Фактично форма плану не передбачає окремого поля щодо зазначення інформації про використання каталогу, тому замовник може це зазначити у примітках плану.

Крок 2. Шукаєте товар в каталозі

Замовник може знайти потрібний товар за такими способами:

  • за ключовими словами (коли замовник знає марку товару, його модель, то просто вводить ключове слово із найменування у пошук). 
  • за категорією (за четвертою цифрою коду ДК 021:2015). Достатньо зручно такий пошук проводити тоді, коли немає конкретно визначених характеристик щодо певного товару.

Крок 3. Оформлюєте замовлення

Під час замовлення потрібно вказати кількість, яку хочете придбати. Та звертати увагу на ту мінімальну кількість, яку можливо зазначив сам постачальник (виробник).

Звертаємо увагу, що замовник не може купити в каталозі одночасно в одному замовленні товари різних категорій.  В одному замовленні замовник зможе об’єднати тільки ті, які належать до однієї категорії товарів.

Крок 4. Завершуєте публікацію звіту про закупівлю

Система у момент замовлення автоматично формує звіт про закупівлю без використання електронної системи. У відповідних полях зазначається інформація про предмет закупівлі, ціну та дані про постачальника. Змінювати таку інформацію, не можна. У договорі і в системі ці дані мають бути однакові. Після того, як буде погоджений договір сторонами, замовнику слід завершити публікацію звіту в системі і вказати інформацію про дату підписання, ціну та строк дії договору.

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Наша команда підготувала відео про особливості участі в голландському аукціоні на Е-Тендер
Корисні статті
Знайомимо з оновленим інтерфейсом модулю аукціону у Прозорро.Продажі
Корисні статті
Хочете купити товар, якого ще немає у е-каталозі? Подайте заявку на його додавання! Розповідаємо як це зробити