Назад до каталогу статей
Корисні статті

ЯК КУПИТИ У PROZORRO MARKET: крокова допомога замовнику

26 Червень 2020

Що замовнику слід крок за кроком зробити, аби закупити якісний товар у Прозорро.Маркет? Як працювати в електронному каталозі та що слід врахувати на кожному кроці. Далі коротко про головні дії замовника у каталозі.

Відповідно до закону «Про публічні закупівлі» замовники можуть використовувати електронний каталог й наразі використання Prozorro Market доступне для закупівель, сума яких не перевищує 50 тис. грн. Усі закупівлі, проведені через Прозоро.Маркет у Prozorro мають відмітку «е-Каталог».

Крок 1. Вносите закупівлю в каталозі у річному плані

Усі закупівлі, у тому числі, закупівлі через Prozorro Market, замовник має включати до річного плану. Під час публікації плану замовник зазначає:

  • тип закупівлі, строк дії плану,
  • назву предмета закупівлі,
  • очікувану вартість,
  • орієнтовний початок проведення закупівлі,
  • код ДК 021:2015,
  • джерело фінансування та вид процедури.

Для закупівель через Е-каталог обирають тип «Закупівля без використання електронної системи». Фактично форма плану не передбачає окремого поля щодо зазначення інформації про використання каталогу, тому замовник може це зазначити у примітках плану.

Крок 2. Шукаєте товар в каталозі

Замовник може знайти потрібний товар за такими способами:

  • за ключовими словами (коли замовник знає марку товару, його модель, то просто вводить ключове слово із найменування у пошук). 
  • за категорією (за четвертою цифрою коду ДК 021:2015). Достатньо зручно такий пошук проводити тоді, коли немає конкретно визначених характеристик щодо певного товару.

Крок 3. Оформлюєте замовлення

Під час замовлення потрібно вказати кількість, яку хочете придбати. Та звертати увагу на ту мінімальну кількість, яку можливо зазначив сам постачальник (виробник).

Звертаємо увагу, що замовник не може купити в каталозі одночасно в одному замовленні товари різних категорій.  В одному замовленні замовник зможе об’єднати тільки ті, які належать до однієї категорії товарів.

Крок 4. Завершуєте публікацію звіту про закупівлю

Система у момент замовлення автоматично формує звіт про закупівлю без використання електронної системи. У відповідних полях зазначається інформація про предмет закупівлі, ціну та дані про постачальника. Змінювати таку інформацію, не можна. У договорі і в системі ці дані мають бути однакові. Після того, як буде погоджений договір сторонами, замовнику слід завершити публікацію звіту в системі і вказати інформацію про дату підписання, ціну та строк дії договору.

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
З червня діє новий порядок визначення предмета закупівлі, який був затверджений наказом № 708 Мінекономіки. У замітці розібрали його основні зміни для замовників.
Корисні статті
В умовах карантину багато підприємств зіткнулися із загрозою неплатоспроможності. Щоб не допустити знищення бізнесу в складних умовах, були розроблені зміни до Кодексу з процедур банкрутства. Законопроект № 3322 (в якому виписані ці зміни) був прийнятий ВРУ 18 червня та очікує на підпис Президента. Якщо зміни, найближчим часом будуть введені в дію, то процедуру банкрутства “поставлять на паузу”. Які послаблення отримає бізнес? Розглянемо детальніше найголовніші новації законодавчої ініціативи.
Корисні статті
Нова редакція закону “Про публічні закупівлі” примусить замовників уважніше дотримуватися процедури визначення переможця електронного тендеру з державних закупівель. Тепер не можна необгрунтовано відмінити торги після того, як переможець вже визначений.