Назад до каталогу статей
Корисні статті

Як обрати майданчик для роботи в Prozorro

07 Серпня 2022

Електронна система Prozorro, у якій проводяться процедури державних закупівель, офіційно працює з 2016 року. За цей час проведено десятки тисяч тендерів та вдалося досягти значної економії держбюджету. Адже система базується на таких принципах: максимальна прозорість, добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та ін.

В системі щодня працює вже близько тисячі користувачів одночасно, це спеціалісти державних підприємств, що здійснюють закупівлі та представники бізнесу, що поставляють товари/роботи/послуги (як взяти участь в аукціоні прозорро). Саме для такого кола осіб доступна робота в Prozorro. Тільки державна організація може купувати на Prozorro. Якщо вас цікавить можливість проведення закуівель через електронну платформу як комерційного замовника ознайомтеся із інформацією.

Система Prozorro як працює

Однак, ми спостерігаємо зростаючий попит серед нових спеціалістів, що постійно долучаються в Прозорро, тому далі буде корисна інформація про те, як обрати електронний майданчик для роботи із державними тендерами. Про те, як знайти тендер на Прозоро можна прочитати в статті.

Prozorro – це електронна система закупівель, доступ до якої здійснюється виключно через електронний торговельний майданчик. На що звернути увагу, при виборі платформи читайте далі.


Акредитація

Тільки на офіційно акредитованому майданчику можна працювати в Prozorro. Існує декілька рівнів акредитаціі. Майданчик має проходити акредитацію по кожному рівню окремо.

Зверніть увагу! Якщо майданчик акредитований по 4 рівню акредитації, це не означає, що він автоматично функціонує по всім чотирьом рівням. Майданчик може бути акредитований тільки по одному рівню. Кожен рівень це по суті набір функціоналу, що забезпечує можливість проведення різних типів закупівель.


Атестація КСЗІ



Наявність Атестату комплексної системи захисту інформації для електронного майданчику це підтвердження того, що майданчик  має усі технічні рішення для захисту конфіденційної інформації від несанкціонованого доступу, забезпечення неможливості витоку, знищення та блокування інформації, порушення цілісності та режиму доступу до інформації.


Безоплатність

Доступ до роботи на майданчику безкоштовний, тобто весь набір інструментів, що передбачений законодавством в сфері публічних закупівель, повинен надаватися на безоплатній основі.

Єдине, за що справляється оплата - це подання учасником тендерної пропозиції згідно тарифів, затверджених Урядом.*

*Станом на 01.08.2022 року

Тому звертайте особливу увагу щодо оплати послуг, які вам пропонують для роботи в системі Prozorro.


Досвід майданчика

Prozorro почало своє існування ще задовго до законодавчого закріплення, а саме з 2014 року в форматі пілотного проекту. Команда E-Tender приєдналася до Прозоро ще на етапі формування концепції майбутньої системи та стала згодом її співзасновником.

Ми пройшли весь шлях побудови системи: збір потреб користувачів, реалізація відповідного функціоналу, участь у формуванні нормативно-правової бази. На цьому зупинятися не плануємо, адже потрібно вдосконалювати функціонал,  вчасно адаптуючись до нових вимог.

Як будувалась система Prozorro

Пройдених шлях, значний відсоток замовників та постачальників в якості користувачів, постійний розвиток системи з метою її покращення, дозволяють нам рекомендувати послуги майданчика та компанії в цілому як надійного партнера.


Функціональні можливості майданчика

Як вже раніше згадувалося, майданчик має забезпечити користувача набором функціоналуа у відповідності до вимог законодавства. Коротко про обов’язкові функції на майданчику: реєстрація користувача, оголошення тендерів, подача тендерних пропозицій, участь в аукціоні, робота в державному он-лайн магазині Прозорро Маркет, оскарження процедур та ін.

Однак, майданчик також може додатково самостійно вдосконалювати інструментарій кабінету користувача, головне щоб такі доопрацювання не суперечили основним функціям. Вхід в кабінет Прозоро.

E-Tender разом із основними впровадженнями згідно закону, постійно реалізовує додаткові функції, що допомагають в роботі як постачальника, так і замовника. Такі покращення це результат аналітичної роботи команди та звернення клієнтів, зокрема персональні.


Серед найпопулярніших інструментів, що вже стали незамінними помічниками 

Для Постачальників

  • рольова модель управління кабінетом учасника
  • засоби моніторингу активності конкурентів та аналіз власних результатів 
  • інтерактивний календар участі в тендерах 
  • підписка на розсилку нових тендерів
  • персоналізовані шаблони пошуку закупівель та реєстр обраних закупівель
  • формування індивідуальних звітів за запитом (допомагає в частині звітування перед керівництвом, аналізу тощо)
  • створення чернетки пропозиції
  • Шаблони відповідей на критерії по ст17
  • Налаштування важливих сповіщень у месенджери
  • оплата за реквізитами

Як зареєструватися постачальнику в Прозоро на електронному майданчику E-Tender.

Замовникам

  • мультидоступ до роботи в кабінеті працівників організації
  • структуроване управління закупівлями, які оголошують підлеглі працівники (підтверження або відхилення оголошень на публікацію в системі)
  • автоматизія роботи із річним планом закупівль
  • створення закупівель за шаблоном 
  • формування чернеток закупівель
  • запрошення учасників в тендери
  • перевірка постачальників через інтегрований сервіс YouControle та ін.

Як зареєструватися замовнику в Прозоро на електронному майданчику E-Tender.


Інтеграційні можливості

Технології, що запроваджені на майданчику, дозволяють інтегрувати його сервіси із зовнішніми інформаційними системами обліку (ERP, SRM). Це дозволяє будувати в компанії наскрізні бізнес процеси, в тому числі закупівельні. 

Засобами E-Tender та разом із системою електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів e-Docs* формується також єдиний простір автоматизації всього закупівельного процесу на підприємстві.

Можлива автоматизація таких процесів зокрема:

  • Створення та погодження заявок на закупівлю
  • Погодження переможця
  • Укладення договору та ін.

Про можливості впровадження даного рішення можна дізнатися детально за посиланням.

*e-Docs та E-Tender входять в групу українських IT компаній E-Tech, яка займається розробкою та впровадженням електронних сервісів.


Перехресні проекти діяльності компанії

Е-Tender - це команда експертів не тільки у сфері державних тендерів, а і в напрямках комерційних закупівель, державних та комерційних продажів.

Експертніть наших команд та висока ефективність продуктів дають  результат для клієнтів у вигляді оптимізації та електронізації їх діяльності.

Кожен напрям вирішує задачі, спрямовані на підвищення ефективності роботи державних та приватних компаній, а також забезпечують комплексом рішень для розвитку закупівельних процесів та діяльності з питань з продажу чи оренди.


Наявність власних команд:

Розробників. Система побудована і адмініструється власними командами IT спеціалістів, що забезпечує вчасно і в повній мірі доопрацьовувати роботу майданчику у відповідності до вимог законодавства та індивідуальних запитів клієнтів.

Сall-centre. Команда досвідчених консультантів надають підтримку по роботі системи, а також забезпечують консультаціями по застосуванню норм законодавства сфери публічних закупівель на достатньому рівні. Спеціалісти підтримки проходять щорічне тестування від ДП “Прозорро” на рівні “Вище середнього”. Режим роботи колл-центру з понеділка по суботу з 08:00-19:00. Багатолінійний безкоштовний телефон в межах України 0 800 30 77 55 або e-mail support@e-tender.ua

Технічна підтримка. Окрема група спеціалістів, що оперативно реагують на технічні ситуації по роботі із Prozorro в цілому та майданчику зокрема.

Юридична підтримка. Сфера публічних закупівель специфічна і багатогранна, потребує спеціальних знань теорії, методології та практики проведення держзакупівель. Для клієнтів майданчика E-Tender доступна можливість безкоштовних юридичних консультації від юристів із великим досвідом як проведення, так і участі в тендерах. Замовити юридичну консультацію 0 800 30 77 55.


Навчальні матеріали

Нормативні зміни зазвичай впливають на роботу користувачів, адже це як правило доопрацювання існуючих чи поява нових сервісів. Тому, важливо вчасно отримувати повідомлення про нормативні та технічні події.

Команда Е-Тендер тримає руку на пульсі щодо актуалізації текстових та відео інструкцій, проводить тематичні вебінари за участю спеціально запрошених експертів (представники Мінекономіки, ДП “Прозорро”, приватні консультанти та ін.).

Де слідкувати за актуальними новинами








Для початку роботи в системі потрібно зареєструватися

Якщо у вас залишилися запитання, телефонуйте за номером 0 800 30 77 55 (безкоштовно в межах України) або пишіть на e-mail support@e-tender.ua

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
З 19 серпня 2022 року набули чинності зміни до приватизаційного законодавства. Нові строки, кількість аукціонів, порядок ініціації приватизації, порядок оплати за об’єкт тощо. А головне, навіть, великі об’єкти понад 250 млн. грн. тепер будуть продаватися на аукціонах Прозорро.Продажі, але після завершення воєнного стану.