Назад до каталогу статей
Блог

Як організувати відділ закупівель?

27 Лютого 2018

У матеріалі розглянемо, як швидко та ефективно управляти різним обсягом замовлень товарів і послуг

Кожен керівник хоче оптимізувати максимальну кількість бізнес-процесів в компанії. Організація і налагодження процесу закупівель допоможе знизити витрати і час на пошук і придбання товарів та послуг. Отже, потрібно дотримуватись простих кроків:

1. Сформувати завдання для відділу

Щоб ставити завдання, потрібно попередньо визначити кількість необхідних товарів і послуг. Підрахувати як часто потрібно проводити закупівлі, пов'язати це з планами розвитку компанії на кілька місяців.

2. Підібрати менеджера

Залежно від обсягів завдань з попереднього пункту, а також суми обороту закупівель — ви зможете визначити достатній рівень кваліфікації співробітників відділу закупівель. Наприклад, для того, щоб закрити завдання закупівель бізнесу з оборотом закупівель до декількох мільйонів гривень, достатньо буде двох співробітників з кваліфікацією в тендерах або в основних групах товарів.

3. Розробити технічне завдання

Частково формують технічне завдання відділи, яким необхідні ті, чи інші товари. Завдання менеджера закупівель — скласти план закупівель на тривалий проміжок часу. Потім узгодити його з начальниками відділів, затвердити з вищим керівництвом та відповідно діяти згідно з планом.

Ми розглянули базові етапи організації відділу закупівель у компанії. Також у створенні відділу закупівель компанії орієнтуються на моделі процесу закупівель:

  • Функціональна структура включає відділ закупівель, транспортний відділ, склад, планово-диспетчерський відділ і групу оформлення вантажів.

  • Ринкову структуру застосовують, якщо компанія закуповує ресурси на різних ринках або в різних країнах. У відділі закупівель створюють регіональні підрозділи, що працюють з постачальниками цих країн чи ринків. Така структура дозволяє враховувати специфіку і законодавство цих ринків.

  • Матричну структуру формують під час реалізації декількох проектів або випуску різних видів продукції. В цьому випадку для кожного проекту або продукту організовують свій підрозділ закупівель.

У свою чергу майданчик E-Tender.UA пропонує внести в бізнес-процес закупівель практику — шукати постачальників через систему комерційних торгів RIALTO.

Навіщо використовувати RIALTO? 

Щоб ...

  • Економити на товарах та послугах! Адже тендер визначає ринкову ціну.
  • Заздалегідь систематизувати та планувати закупівлі.
  • Автоматизувати закупівельний процес через інтеграцію з обліковими системами.
  • Додати довіри клієнтів і акціонерів, адже торги проходять онлайн і відкрито для всіх учасників ринку.
  • Розширити базу контрагентів компанії.

Залишилися питання з комерційних торгів?

Звертайтесь за телефоном і дізнавайтесь більше

+380 44 223 70 92

Завантажити презентацію

Читайте також інші матеріали за темою:

ВСЕ, ЩО ВИ ХОТІЛИ ЗНАТИ ПРО КОМЕРЦІЙНИХ ЗАКУПІВЛІ RIALTO.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ВНУТРІШНІМ ЗАМОВНИКОМ?

КОМЕРЦІЙНІ ТОРГИ RIALTO: ЯК WOG ПОКАЗУЄ ПРИКЛАД БІЗНЕСУ.

похожие новости

Блог
Внесли зміни до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та Порядку визначення предмета закупівлі
Блог
Розглянули, які документи слід подавати замовнику до органів казначейства, аби зареєструвати зобов'язання за договором, його додатковими угодами та авансом
Блог
У жовтні починає діяти Кодекс про банкрутство. Який запроваджує й регулює продаж майна боржників виключно на аукціоні в електронній системі. В статті коментуємо порядок проведення такого аукціону згідно з новими правилами.