Назад до каталогу статей
Блог

Як організувати відділ закупівель?

27 Лютого 2018

У матеріалі розглянемо, як швидко та ефективно управляти різним обсягом замовлень товарів і послуг.

Кожен керівник хоче оптимізувати максимальну кількість бізнес-процесів в компанії. Організація і налагодження процесу закупівель допоможе знизити витрати і час на пошук і придбання товарів та послуг. Отже, потрібно дотримуватись простих кроків:

1. Сформувати завдання для відділу

Щоб ставити завдання, потрібно попередньо визначити кількість необхідних товарів і послуг. Підрахувати як часто потрібно проводити закупівлі, пов'язати це з планами розвитку компанії на кілька місяців.

2. Підібрати менеджера

Залежно від обсягів завдань з попереднього пункту, а також суми обороту закупівель — ви зможете визначити достатній рівень кваліфікації співробітників відділу закупівель. Наприклад, для того, щоб закрити завдання закупівель бізнесу з оборотом закупівель до декількох мільйонів гривень, достатньо буде двох співробітників з кваліфікацією в тендерах або в основних групах товарів.

3. Розробити технічне завдання

Частково формують технічне завдання відділи, яким необхідні ті, чи інші товари. Завдання менеджера закупівель — скласти план закупівель на тривалий проміжок часу. Потім узгодити його з начальниками відділів, затвердити з вищим керівництвом та відповідно діяти згідно з планом.

Ми розглянули базові етапи організації відділу закупівель у компанії. Також у створенні відділу закупівель компанії орієнтуються на моделі процесу закупівель:

  • Функціональна структура включає відділ закупівель, транспортний відділ, склад, планово-диспетчерський відділ і групу оформлення вантажів.

  • Ринкову структуру застосовують, якщо компанія закуповує ресурси на різних ринках або в різних країнах. У відділі закупівель створюють регіональні підрозділи, що працюють з постачальниками цих країн чи ринків. Така структура дозволяє враховувати специфіку і законодавство цих ринків.

  • Матричну структуру формують під час реалізації декількох проектів або випуску різних видів продукції. В цьому випадку для кожного проекту або продукту організовують свій підрозділ закупівель.

У свою чергу майданчик E-Tender.UA пропонує внести в бізнес-процес закупівель практику — шукати постачальників через систему комерційних торгів Rialto.

Навіщо використовувати Rialto? 

  • Щоб ...

  1. Економити на товарах та послугах! Адже тендер визначає ринкову ціну.

  2. Заздалегідь систематизувати та планувати закупівлі.

  3. Автоматизувати закупівельний процес через інтеграцію з обліковими системами.

  4. Додати довіри клієнтів і акціонерів, адже торги проходять онлайн і відкрито для всіх учасників ринку.

  5. Розширити базу контрагентів компанії.

Залишилися питання з комерційних торгів?

Звертайтесь за телефоном і дізнавайтесь більше

+380 44 223 70 92

Завантажити презентацію

Читайте також інші матеріали за темою:

похожие новости
Блог
Успішний кейс закупівлі кондиціонерів для компанії WOG
Блог
Коротко про малу приватизацію в електронній системі
Блог
Тези виступу Сергія Довгаленко на зустрічі Клубу Закупівельників