Назад до каталогу статей
Дайджест

Як організувати відділ закупівель?

27 Лютого 2018

У матеріалі розглянемо, як швидко та ефективно управляти різним обсягом замовлень товарів і послуг

Управляти різним обсягом замовлень товарів і послуг

Кожен керівник хоче оптимізувати максимальну кількість бізнес-процесів в компанії. Організація і налагодження процесу закупівель допоможе знизити витрати і час на пошук і придбання товарів та послуг. Отже, потрібно дотримуватись простих кроків:

1. Сформувати завдання для відділу

Щоб ставити завдання, потрібно попередньо визначити кількість необхідних товарів і послуг. Підрахувати як часто потрібно проводити закупівлі, пов'язати це з планами розвитку компанії на кілька місяців.

2. Підібрати менеджера

Залежно від обсягів завдань з попереднього пункту, а також суми обороту закупівель — ви зможете визначити достатній рівень кваліфікації співробітників відділу закупівель. Наприклад, для того, щоб закрити завдання закупівель бізнесу з оборотом закупівель до декількох мільйонів гривень, достатньо буде двох співробітників з кваліфікацією в тендерах або в основних групах товарів.

3. Розробити технічне завдання

Частково формують технічне завдання відділи, яким необхідні ті, чи інші товари. Завдання менеджера закупівель — скласти план закупівель на тривалий проміжок часу. Потім узгодити його з начальниками відділів, затвердити з вищим керівництвом та відповідно діяти згідно з планом.

Ми розглянули базові етапи організації відділу закупівель у компанії. Також у створенні відділу закупівель компанії орієнтуються на моделі процесу закупівель:

  • Функціональна структура включає відділ закупівель, транспортний відділ, склад, планово-диспетчерський відділ і групу оформлення вантажів.

  • Ринкову структуру застосовують, якщо компанія закуповує ресурси на різних ринках або в різних країнах. У відділі закупівель створюють регіональні підрозділи, що працюють з постачальниками цих країн чи ринків. Така структура дозволяє враховувати специфіку і законодавство цих ринків.

  • Матричну структуру формують під час реалізації декількох проектів або випуску різних видів продукції. В цьому випадку для кожного проекту або продукту організовують свій підрозділ закупівель.

У свою чергу майданчик E-Tender.UA пропонує внести в бізнес-процес закупівель практику — шукати постачальників через систему комерційних торгів RIALTO.

Навіщо використовувати RIALTO? 

Щоб ...

  • Економити на товарах та послугах! Адже тендер визначає ринкову ціну.
  • Заздалегідь систематизувати та планувати закупівлі.
  • Автоматизувати закупівельний процес через інтеграцію з обліковими системами.
  • Додати довіри клієнтів і акціонерів, адже торги проходять онлайн і відкрито для всіх учасників ринку.
  • Розширити базу контрагентів компанії.

Залишилися питання з комерційних торгів?

Звертайтесь за телефоном і дізнавайтесь більше

+380 44 223 70 92

Завантажити презентацію

Читайте також інші матеріали за темою:

ВСЕ, ЩО ВИ ХОТІЛИ ЗНАТИ ПРО КОМЕРЦІЙНИХ ЗАКУПІВЛІ RIALTO.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ВНУТРІШНІМ ЗАМОВНИКОМ?

КОМЕРЦІЙНІ ТОРГИ RIALTO: ЯК WOG ПОКАЗУЄ ПРИКЛАД БІЗНЕСУ.

схожi новини

Дайджест
Огляд новин з 22 – 30 червня. Участь української компанії в публічному тендері країни угоди GPA. Кейс № 1. Як купити у Prozorro Market: крокова допомога замовнику. Аномально низька ціна: що це та як вираховують на майданчику Е-Тендер? В Україні створено Реєстр роздрібних цін та дашборд. До приватизації готують близько 300 малих і середніх підприємств. Старт «зелених аукціонів» - у наступному році. Про продаж геонадр через систему Прозорро.Продажі з перших уст.
Дайджест
Огляд новин з 15 – 21 червня. Закупівля продуктів харчування: від чого застерігає та що рекомендує АМКУ. Новий порядок визначення предмета закупівлі. Закупівлі Covid-19: відміна норм щодо дії 3 місяців та про 100% оплати. 5 порад для участі в публічних закупівлях від Е-Тендер. Водяні знаки при завантаженні документів у систему. Мінфін забезпечує прозорість та ефективність використання коштів Фонду для боротьби з COVID-19. Укрзалізниця має намір у липні виставити на продаж 20 тис. тонн брухту. Готель «Дніпро» вже виставлений на аукціон у системі Прозорро.Продажі. Уряд затвердив порядок передачі в оренду державного та комунального майна. Про оцінку при оренді державного та комунального майна
Дайджест
Огляд новин з 09 – 14 червня. Нові функціональні можливості на майданчику Е-Тендер. Які є причини для розірвання договорів у Prozorro? Дії замовників щодо зниження ризиків їхнього розірвання. Закупівлі газу, електричної енергії, нафтопродуктів, продуктів харчування, послуг їдалень та кейтерингу: позиція АМКУ та Мінекономіки. Закупівлі замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Меморандум про порозуміння з інвесторами і виробниками «зеленої» електроенергії. Позиція про «публічну закупівлю нотаріальних послуг». Відновлення платоспроможності фізичної особи: відповідаємо на головні запитання. Запрошуємо на вебінар «Оренда державного та комунального майна через «Prozorro.Продажі».