Управляти різним обсягом замовлень товарів і послуг
Кожен керівник хоче оптимізувати максимальну кількість бізнес-процесів в компанії. Організація і налагодження процесу закупівель допоможе знизити витрати і час на пошук і придбання товарів та послуг. Отже, потрібно дотримуватись простих кроків:
1. Сформувати завдання для відділу
Щоб ставити завдання, потрібно попередньо визначити кількість необхідних товарів і послуг. Підрахувати як часто потрібно проводити закупівлі, пов'язати це з планами розвитку компанії на кілька місяців.
2. Підібрати менеджера
Залежно від обсягів завдань з попереднього пункту, а також суми обороту закупівель — ви зможете визначити достатній рівень кваліфікації співробітників відділу закупівель. Наприклад, для того, щоб закрити завдання закупівель бізнесу з оборотом закупівель до декількох мільйонів гривень, достатньо буде двох співробітників з кваліфікацією в тендерах або в основних групах товарів.
3. Розробити технічне завдання
Частково формують технічне завдання відділи, яким необхідні ті, чи інші товари. Завдання менеджера закупівель — скласти план закупівель на тривалий проміжок часу. Потім узгодити його з начальниками відділів, затвердити з вищим керівництвом та відповідно діяти згідно з планом.
Ми розглянули базові етапи організації відділу закупівель у компанії. Також у створенні відділу закупівель компанії орієнтуються на моделі процесу закупівель:
Функціональна структура включає відділ закупівель, транспортний відділ, склад, планово-диспетчерський відділ і групу оформлення вантажів.
Ринкову структуру застосовують, якщо компанія закуповує ресурси на різних ринках або в різних країнах. У відділі закупівель створюють регіональні підрозділи, що працюють з постачальниками цих країн чи ринків. Така структура дозволяє враховувати специфіку і законодавство цих ринків.
Матричну структуру формують під час реалізації декількох проектів або випуску різних видів продукції. В цьому випадку для кожного проекту або продукту організовують свій підрозділ закупівель.
У свою чергу майданчик E-Tender.UA пропонує внести в бізнес-процес закупівель практику — шукати постачальників через систему комерційних торгів RIALTO.
Навіщо використовувати RIALTO?
Щоб ...
- Економити на товарах та послугах! Адже тендер визначає ринкову ціну.
- Заздалегідь систематизувати та планувати закупівлі.
- Автоматизувати закупівельний процес через інтеграцію з обліковими системами.
- Додати довіри клієнтів і акціонерів, адже торги проходять онлайн і відкрито для всіх учасників ринку.
- Розширити базу контрагентів компанії.
Залишилися питання з комерційних торгів?
Звертайтесь за телефоном і дізнавайтесь більше
+380 44 223 70 92
Читайте також інші матеріали за темою:
ВСЕ, ЩО ВИ ХОТІЛИ ЗНАТИ ПРО КОМЕРЦІЙНИХ ЗАКУПІВЛІ RIALTO.