Назад до каталогу статей
Блог

Як оригінальний лот надихає на креатив київських підприємців

18 Січня 2018

Інтерв’ю з новим власником вагонів Столичного Метрополітену

Пам’ятаєте, як інтернет-спільноту заінтригувала новина про вагони метро, що продавав Київський метрополітен? Ми поспілкувались з переможцем аукціону та дізнались про його плани на списані вагони.

Михайло — креативний підприємець, новий власник вагонів метро.

Розкажіть, як ви вирішили взяти участь у торгах? Що було перше, ідея чи вагон?

Побачив оголошення та подумав, — треба брати! Такий унікальний лот як вагони метро — справжня удача для незвичних архітектурних рішень. Тож не було спеціального запиту на транспорт, чи тим паче на вагони метро.

Це ваш перший досвід у системі ProZorro.Продажі?

Так, я вперше використовую систему, раніше не доводилось купувати таким способом. 

За скільки купували?

Брали участь в аукціоні три учасники, мені столичні вагони обійшлись у 546 000 гривень. Це, до речі більше на 63 тисячі від стартової ціни лоту.

Що буде далі з вагонами?

З самого початку ідей було декілька. Знадобився час, щоб перевірити та обговорити деталі задуманих проектів з архітектором та дизайнером. Зрештою, я зупинився на ідеї — облаштувати поруч з готелем Амарант новаторський та комфортний хостел з терасою для відпочинку та баром. Збудую загальні та окремі номери, встановлю сучасну систему опалення і кондиціювання. Гості зможуть скористатися всіма послугами, що надає готель Амарант, та жити в незвичній дизайнерській споруді. Концепція дизайну натхненна станціями метро, буремним духом, що характеризує життя нашого світу під землею.

Дизайн майбутнього хостелу

Чи є подібні проекти з використанням транспорту у світі чи в Україні?

У світі старі вагони метро використовують дуже мало, в столиці Нідерландів є поїзд-хостел. Натомість в Америці списаний транспорт викидують в океан спеціально, щоб риби облаштовували навколо залізного каркаса свої домівки, виходить такий нетиповий вклад у розвиток природних ареалів.

В Україні саме вагони метро використовуються не за призначенням — вперше. Зазвичай, їх здають на металолом, впевнений, що наш проект подарує цим вагонам друге життя на радість гостям столиці України.

Як бачимо, незвичний лот в системі ProZorro.Продажі надихнув на оригінальний архітекторський задум київського підприємця Михайла. Впевнені, що проект прикрасить місто та буде до смаку столичним урбаністам. Будемо чекати втілення задуму.

похожие новости

Блог
Кабінет Міністрів 4 грудня схвалив нову постанову про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти. А ось нинішню постанову від 23.04.2014 № 117 скасують та передбачать можливість здійснення розрахунків за договорами, бюджетні зобов’язання за яким взяті на облік у Казначействі, до повного виконання цих договорів.
Блог
Правила поведінки для учасників публічних закупівель розробило Мінекономіки* як рекомендаційні. Настанови описують головне в етичній поведінці учасників, які варто дотримуватись впродовж закупівельного процесу. А ось недоречна етична поведінка суттєво впливає на результат тендера. Ба більше – призводить до порушень, за які настає відповідальність.
Блог
Учасник має право оскаржити умови тендерної документації чи дії замовника, якщо має місце в тому чи тому випадку порушення його прав чи інтересів. Порядок подання скарги в такому разі регулює стаття 18 Закону «Про публічні закупівлі». А орган, який розглядає такі скарги і виносить рішення – Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель АМКУ. У статті, спираючись на практику органу оскарження, ми виділили групи тих причин, за наявності яких державні тендери найчастіше оскаржують учасники. Також розповіли про деякі важливі зміни у статті 18 з квітня 2020-го.