Назад до каталогу статей
Блог

Як працювати з внутрішнім замовником?

12 Грудня 2017

Третя зустріч Клубу Закупівельників пройшла у форматі запитання-відповідь. Удар тримали — Главачек Оксана, Vodafone Україна та Олена Курамшина, UMG Trading.

Одразу зазначимо, внутрішній замовник —  це робітник компанії, який замовляє товари, роботи чи послуги для внутрішніх потреб компанії. Загалом, внутрішній замовник визначає технічні вимоги для товару, а закупівельник чи відділ закупівель підприємства організовує та проводить закупівлю.

Ініціатива купувати через відкриту систему торгів Rialto виключно добровільна, заснована на принципах бізнесу — заробити більше, витратити менше, і ні в якому разі не поступитись якістю. Специфіка комерційних закупівель полягає у тому, що приватні компанії не обмежені законодавством, як державні підприємства. Регламент системи Rialto регулює та визначає лише період до підписання договору з постачальником. З одного боку, це є плюсом, адже немає перепон для організації відділу закупівель, та з іншого породжує запитання, як ефективно побудувати взаємодію відділу з внутрішнім замовником? Що та як купити краще?

П’ять порад від спікерів: 

  1. Зекономлені гроші — мотиватор налагодити систему закупівель в компанії. Тільки показники економії підприємства на закупівлях переконують керівництво постійно підтримувати програму.
  2. Найшвидше та найпростіше рахувати економію, через порівняння ідентичних закупівель від року в рік — було-стало.
  3. Товаришуйте з внутрішнім замовником, співпраця стане вигідна обом. Знання процесів та проектів дозволить зрозуміти мотиви та компетентність колег.
  4. Ретельна підготовка до закупівлі. Інформувати про завчасну закупівлю внутрішнього замовника, вчасно опрацювати вимоги до постачальника та оголосити умови поставки. Кожна з цих дій впливає на результат закупівлі.
  5. Культуру закупівель в компанії впроваджують поступово, не очікуючи результату за місяць. Наприклад, налагодження дієвої системи закупівель компанії Vodafon Україна тривало 2 роки.

Тільки досвідченні закупівельники можуть подолати такий потік питань тривалістю у дві години. Серед слухачів — представники Укрпошти, Нафтогазу, та ще з два десятки підприємств. Аудиторія дискутувала як зі спікерами, так і один з одним. Маркери успішного заходу — публіка не розходиться до останньої відповіді спікерів, модератор кілька разів закликає “і останнє запитання”, наполегливо запрошує на кава-брейк.

Довідка. Клуб Закупівельників — об'єднання професіоналів в сфері закупівель та постачання. Співорганізаторами клубу є відкрита система закупівель RIALTO разом з YouCountrol та House of Knowledge. Дізнатись розклад клубу можна на сторінці Rialto: комерційні закупівлі у Facebook.

Матеріали за темою: 

похожие новости
Блог
Підказка для органів місцевого самоврядування у процедурі малої приватизації
Блог
Від затвердження переліку об’єктів - до наказу про завершену приватизацію за результатами укладеної та оплаченої угоди
Блог
Розповімо правила співпраці, що передбачають прибуток та плідну співпрацю з замовником в публічних закупівлях