Назад до каталогу статей
Успіх клієнтів

ЗАКУПІВЛЯ ЧЕРЕЗ ПОПОЗИЦІЙНІ ТОРГИ

14 Квітня 2020

Досвід та думка про роль попозиційних торгів нашого користувача, компанії WOG.

На платформі Е-Tender для ринку b2b закупівель нещодавно стала доступна нова функціональність, що дає можливість замовнику оголошувати комерційні закупівлі з попозиційними торгами. Суть полягає в тому, що учасник беручи участь в тендері зможе подавати свою цінову пропозицію як на весь лот так і на всі/декілька окремих його позицій. Самі ж торги відбуваються по ціні за одиницю товару за кожною позицією лоту.

Що це дає замовнику?

Це дозволяє закупівельникам обрати декількох переможців та не обмежувати участь тих учасників, у яких в наявності є неповний перелік оголошених в тендері позиційних номенклатур, але за конкретними позиціям є гарні пропозиції. 

Замовник зможе обрати найкращу ціну за кожною позицією окремо, що було неможливим раніше при формуванні однієї пропозиції на весь лот за усіма позиціями.

Попозиційні торги вирішують цю проблему: замовник не лише отримує найкращі прозорі ціни для кожної позиції на етапі прийому пропозицій, а й забезпечує покращення цін за окремими позиціями на редукціоні.

Досвід та думка про роль попозиційних торгів нашого користувача, компанії WOG.

Олена Брагінська,

головний менеджер із закупівель WOGк.е.н.:

«Основне завдання закупівельника – отримати оптимальну якість за оптимальною ціною в задані терміни. Цього ми зможемо домогтися, зокрема, за рахунок спрощення тендерних процедур для всіх учасників процесу. Тому що спростити – значить поліпшити, зробити максимально прозорими, логічними і зрозумілими. Саме тому зараз безліч великих компаній приходить до залучення в процес закупівель електронних майданчиків. А за допомогою функції «торги в одному лоті за кожною окремою позицією», яку вже впровадив майданчик E-Tender, закупівельник зможе вирішувати свої основні завдання набагато ефективніше.

Розглянемо конкретний кейс. Коли у закупівельника є необхідність закупити послуги сервісу з переклеювання плівки на фасадах об'єктів компанії в 20 різних областях України. При цьому кількість переклеювань в кожній області різний. Ви створюєте електронні торги. Якщо не будемо використовувати функцію майданчика – попозиційні торги, то створимо або 20 лотів, щоб поторгуватися у кожній області окремо, або запустимо всі області одним лотом. 20 лотів – нелогічно, адже послуги однотипні, і ви просто дублюєте одне і те ж, а значить, витрачаєте даремно робочий час.

Потім підрядники, які мають намір взяти участь в декількох, або навіть у всіх лотах, завантажують одні й ті ж документи в кожен лот. Якщо ж запускаємо одним лотом всі області – отримаємо відразу кілька перешкод: 

 1: учасник може податися тільки на всі області лота, якщо не заповнений хоча б один його рядок, програма не пропустить учасника до участі в лоті. І отримуємо – мінімальну кількість учасників, можливо, взагалі жодного. 

 2: якщо, все-таки, учасники є, вони торгуються за сумою лота.

Сума лота – ціна одного переклеювання в області помножена програмою на кількість переклеювань в періоді й підсумовувана з цінами за іншими областями, отриманими таким же чином. Про що торгуються підрядники, і на що вони знижують ціну в редукциіоні – незрозуміло, будемо порівнювати ціни, зводити вручну, отримавши деталізацію від підрядників вже після редукціону. Тоді, втрачається основна ідея проведення електронних торгів – прозорість й виключення людського фактора. Таких кейсів безліч, а тому ця функція - must have для кожного закупівельника.» 

Додатковою цінністю для закупівельників працюючих в системі комерційних закупівель Е-Тендер є можливість закупити в декількох постачальників по одній позиції. Ми це називаємо «Попозиційна закупівля на об’єм».

Наприклад, учасники подають на тендер однакові за характеристиками й цінами товари, але різними марками. Закупівельник може в одного постачальника здійснити закупівлю в 70 % - від об’єму, а в другого – на 30%,  відповідно.

Навіщо закупівельнику попозиційна закупівля на об’єм?

Завдяки такій можливості, замовник може спробувати закупити різний товар або ж пероконатися, з ким із контрагентів більш комфортно співпрацювати.

Також, нашим замовникам, які вже почали використовувати такий формат закупівель, прийшов до вподоби спосіб альтернативної закупівлі. Це коли можна опублікувати тендер з позиціями на товари зі схожими характеристиками, але різних марок виробників. В підсумку замовник обирає кращу на його погляд пропозицію. Більш того краща ціна для зручності замовника завжди виділена в системі відповідним кольором для візуальної зручності.

Чи є вигода для учасника від такого способу закупівлі?

Безперечно є! Часто так складається, що в форматах тендера, де подається одна пропозиція на лот з багатьма позиціями, в учасника немає потрібних об’ємів чи просто в наявності конкретної позиції, щоб податися на весь лот. Зрозуміло, що як наслідок, організація втрачає можливість  участі в тендері.

Редукціон проводиться для усього лоту, але дозволяє учасникам гнучко покращувати ціни за кожною позицією окремо.

Рис. «Форма учасника попозиційних торгів під час редукціону»

Команда комерційних закупівель Е-Tender продовжує швидко розвивати функціональність власної системи. У квітні та травні ми ще не один раз приємно здивуємо наших клієнтів новими можливостями і прикладаємо максимум зусиль, щоб у вимушених умовах карантину, зробити роботу із закупівлями для користувачів приємнішою та ефективнішою.

До вашої уваги відео-інструкції:

Для роботи на майданчику E-Tender слід пройти реєстрацію.

Якщо виникають запитання, телефонуйте до нас:

т.: 044 223 68 92 / 067 550 53 84
або пишіть:

e-mail: o.nevolnyk@e-tender.biz, support@e-tender.ua

З повагою E-Tender!

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Успіх клієнтів
Сьогодні тендери у Prozorro Market є пріоритетним напрямком для компанії Ашан. Про це сказав в інтерв'ю керівник напрямків B2B B2G Ашан Рітейл Україна Юрій Кальмуцький. Пишаємось тим, що команда E-Tender допомагає своїм клієнтам розвивати їх бізнес.
Успіх клієнтів
На відкритому аукціону у Prozorro.Продажі «Черкасигаз» придбало адміністративну будівлю, що дозволить покращити виробничі процеси на підприємстві та підвищити рівень обслуговування громадян
Успіх клієнтів
Для того, щоб зрозуміти переваги роботи у системі Prozorro для бізнесу, Е-Tender, як провідний майданчик для державних закупівель і продажів, часто ділиться успішними та цікавими кейсами разом із своїми клієнтами. У черговій статті розповіли про забудовників і про досвід одного із, як користувача системи – групи компаній «Фаворит». Які лоти можуть бути цікаві забудовнику не тільки в розрізі закупівель, а й продажів системи Prozorro.Продажі