Назад до каталогу статей
Блог

ЗАКУПІВЛЯ КАНЦТОВАРІВ У ПРОЗОРРО: ЯК ШВИДКО ПРОДАТИ ТОВАР ДЕРЖАВІ

13 Вересня 2019

Розказали про закупівлю канцелярського приладдя. Вимоги замовників до постачальників, альтернативний канал збуту – Prozorro Market та навели головні акценти для новачка-постачальника.

Продажа концелярського приладдя державі (паперу офісного, папків, маркерів, файлів для документів, конвертів поштових) відбувається через систему електронних торгів Прозоро. Саме нею державні замовники користуються, коли хочуть придбати такі товари. При чому, в системі ця категорія товарів найпопулярніша. На аукціонах такої закупівлі завжди присутня здорова конкуренція. В залежності від того, чи це допорогова закупівля1, чи надпорогова2, сума замовлення може сягати від 3 000 до енної тисячі грн. Таке розмежування за вартістю тендера передбачено в основному законі про закупівлі.

 Перші кроки учасника

Аби стати учасником у держтендері, слід: 

1. Обрати електронний майданчик системи Прозорро.

Обраний Вами майданчик має бути авторизований за усіма 4 рівнями, які дозволять брати участь  в усіх типах процедур. Майданчик Е-Тендер є одним із таких. 

2. Зареєструватися та налаштувати свій особистий кабінет на обраному майданчику.

Майданчик E-Tender пропонує готове рішення для оптимізації роботи вашої установи. Ви можете на майданчику:

  • створити свою структуру компанії та її підрозділів;
  • розподілити права в кабінеті між працівниками;
  • призначити (замінити) менеджера;
  • контролювати статус подачі пропозицій та участі в аукціонах;
  • сформувати персональні шаблони пошуку торгів.

3. Відшукати актуальний тендер. Актуальні оголошення можете віднайти на майданчику, а також в річних планах закупівель конкретного замовника.

Плани закупівель – корисна інформація для бізнесу

У річних планах закупівельників можете побачити, що будуть купувати державні компанії у поточному році, в якому місяці початок закупівлі, яка очікувана вартість товару. РП обов'язково розміщують на майданчику. Таким чином з них маєте можливість заздалегідь підготуватися до участі в тому тендері, що цікавий саме Вам, а також до участі у тендерах масштабних і високовартісних, для чого потрібні певні виробничі потужності.

Приміром, замовники наприкінці 2019 року почнуть активно публікувати свої річні плани на 2020 рік, з ними можна ознайомитися на майданчику в розділі «Плани Prozorro».

 Пошук оголошення про тендер

 Декілька простих порад допоможуть Вам не прогадати з тендером. 

1. Спілкуйтесь із замовником поза системою

Великі замовники такий підхід збору інформації щодо категорії товару (послуги) використовують давно. Вас та ваших конкурентів замовник може запросити до проведення та оголошення закупівлі на зустріч. Головна мета таких івентів – проаналізувати ринок, критерії та деталі відповідного товару. 

2. Користуйтеся пошуком на майданчику

На майданчику є функція «пошук» з розширеними параметрами фільтру. Це допоможе Вам віднайти актуальні тендери та не пропустити саме «свій». Також, наші користувачі можуть максимально швидко віднайти тендери за допомогою функції у своєму кабінеті «Мої підписки». Функція, коли майданчик за заданими параметрами постачальника надає список тендерів на його е-mail.

3. Читайте уважно кваліфікаційні вимоги
Ви зрозумієте, чи підходить Вам конкретний тендер, адже у таких вимогах є визначено — об'єм, терміни поставки та інші важливі деталі товару.
4. Врахуйте інші вимоги документації
 Якщо певні умови документації Вам не зрозумілі, звертайтеся до замовника із запитаннями в період уточнень. Або ж, у разі порушення ваших прав, можете подати скаргу до АКМУ.
5. Перевіряйте замовника та звертайтесь до аналітичних систем. 
Репутація державного замовника – також важлива річ. Тому, спершу, аби подати свою пропозицію на закупівлю, можете переконатися у «чистоті» організатора. Ось, наприклад, на такому порталі, як Dozorro віднайдете відгуки інших постачальників про роботу замовника. Крім того, в системі є можливість переглянути інформацію про конкретного замовника, його закупівлі, проаналізувати, як часто і чому він скасовує тендери вже після аукціону, з ким укладав договори тощо.

Відкриті торги – конкурентна процедура у закупівлях
Державні закупівлі канцелярських товарів здебільшого проводять, застосовуючи процедуру відкритих торгів. Вона чітко регламентована законодавством. І більшість тих вимог, які закладені в документації на відкриті торги, замовники прописують згідно із законом. Так, на всі тендера учасники подають такі завірені копії документів:
  • статуту, або іншого установчого документа;
  • виписки (свідоцтва) або витяг з ЄДРПУО;
  • довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
  • довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору.

Окрім, замовники прописують вимоги до якості згідно з чинними нормами щодо паперу чи інших товарів в цій категорії. Таким вимогам має відповідати Ваша продукція, про що також слід подати підтвердження. Варіанти підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам замовник визначить у документації. Також в документації присутній типовий договір, з яким маєте ознайомитися, оскільки саме його редакція стане основою для вашого контракту за результатами тендеру.

Prozorro Market – альтернатива збуту товару на невеликі суми

В системі запропонувати свій товар можливо і не чекаючи (шукаючи) оголошення про закупівлю. Вам достатньо подати свою пропозицію у Prozorro Market категорію «Офісне устаткування та приладдя різне 30190000-7».

Це державний онлайн-магазин, який запрацював у квітні цього року. Працює він для закупівель на невеликі суми – до 200 тис. грн.

Як показує статистика, найбільш популярним товаром наразі в е-каталозі є офісний папір для друку, А4, 80 г/м², класу C. Так, станом на вересень місяць було оголошено 20 закупівель на суму 416 тис. грн. Середня ціна паперу за результатами укладених угод між постачальником та замовником – 84,2 грн. з ПДВ за одну пачку.

Аби і Ваш товар був на полицях магазину, Вас слід подати його адміністраторам встановлені документи для кваліфікації й допуску Вас у систему. Це робите один раз, повторного підтвердження не проводять.

Детальніше про участь, умови, документи та вимоги, тут:

Коди ДК 021:2015

У системі замовники закуповують канцелярські вироби (товари) за такими кодами:

  • 22800000-8 – паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби;
  • 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне.

За такими кодами можете знайти актуальні оголошення про тендери у пошуку на майданчику.

Експертна допомога

Ми знаємо, що участь в державних тендерах, особливо, перші рази потребує багато знань про систему, законодавство. Ми за п'ять років на ринку електронних торгів набули величезний досвід в цьому. І з впевненістю можемо сказати, що працюючи на майданчику Е-Tender, Ви не залишитеся один-на-один із поробленими питанням під час участі у закупівлях. 

Звертайтеся до нас:

тел.: 044 392 36 82/223 68 92

e-mail: support@e-tender.ua

Також пропонуємо вам долучатися до нашої спільноти у Facebook, аби бути в курсі новин у світі закупівль, е-комерції, продажів.

 Для новачків розробили детальну інструкцію про подачу тендерної пропозиції. 



1 Допорогова закупівля – та, сума якої складає до 20 00 грн. 

2 Надпорогова – від 200 тис. грн.

похожие новости

Блог
У статті розказали про: • призначення УО • повноваження та законодавчі особливості її діяльності • розрахунок орієнтовної кількість УО на основі даних ProZorro • позитивні зміни впровадження УО в замовників.
Блог
Ви представник бізнесу, що надає послуги з прибирання прибудинкових територій? Бажаєте стати учасником державних закупівель? Тоді ми підкажемо шлях до правильної та конструктивної участі
Блог
ЧАСТИНА 1. Тендерне забезпечення – банківська гарантія