Назад до каталогу статей
Корисні статті

ЗАКУПІВЛЯ ПОСЛУГ З ПРИБИРАННЯ ТЕРИТОРІЙ: бізнесу від майданчика основні характеристики предмета

12 Листопада 2019

Ви представник бізнесу, що надає послуги з прибирання прибудинкових територій? Бажаєте стати учасником державних закупівель? Тоді ми підкажемо шлях до правильної та конструктивної участі

Сьогодні замовники закупають послуги із прибирання території на конкурсних основах. З появою системи електронних торгів Прозорро цей вид закупівлі став більш відкритий до аналізу, який свідчить, що на ці послуги діє досить високий конкурентний ринок. Зауважимо, прибирання прибудинкових територій входить до ЖКП з утримання відповідних  будинків та споруд.


Код за ДК 021:2015


Зазвичай замовники оголошують закупівлю таких послуг за таким кодом: ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць.


Хто закупає послуги з прибирання


Найчастіше замовниками таких послуг є:

  • органи місцевого самоврядування;
  •  державні адміністрації;
  •  комунальні підприємства, та інші бюджетні організації (міністерства, служби, університети, т.п.)


Вимоги замовників


Замовники найчастіше вимагають від учасників торгів підтвердити, документально, досвід виконання аналогічного договору. При цьому ви маєте надати лист-відгук від замовника за наданим договором. Також технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

Якщо розділити документи, які є традиційно у кожній закупівлі, то їх умовно можна розділити на:

  • Установчі - статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції. Так документи подають у вигляді скан-копія. Також замовник вимагатиме і подачі інформації про субпідрядника, якщо у вас вони є.
  • Документи згідно Закону "Про публічні закупівлі" зі статтею 17 Відмова в участі у процедурі закупівлі.
  • Технічну частину пропозиції. Згідно із законом, є та інформація, яку замовник про учасника перевіряє сам і не може від вас її вимагати. Це та інформація, яка міститься у відкритих державних реєстрах. 

Та, якщо у вас, після ознайомлення з умовами тендерної документації є запитання, ви маєте право звернутися до замовника за їх уточненням. Так, це можете зробити не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання пропозицій. Замовник має надати відповідь на ваш запит протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення у системі.


Технічні вимоги до послуги


Маєте бути готовими до того, щоб забезпечити утримання в належному санітарному стані вулично-дорожні мережі. Також необхідно мати техніку в тій кількості, яка забезпечить належне надання послуг та вказати її у довідці про технічні можливості.

Так, наприклад, у період виконання послуг прибирання вулиць, у вас має бути потрібна кількість персоналу та техніки залежно від погодних умов. А в разі погіршення погоди маєте залучити інші необхідні ресурси, включаючи, цілодобове чергування робітників та машиністів для належного стану і безпечної експлуатації доріг.


Подача пропозицій


Взагалі, для участі у будь-якому тендері, постачальник має бути зареєстрований на електронному майданчику. Створивши свій кабінет, після того як ви підписались на розсилку від Е-Тендер на цікаві предмети закупівлі, можете очікувати лист на пошту, на свій тендер, або відшукати його завдяки функції «пошук» на головній сторінці майданчика. Параметри такого пошуку є досить широкими. Таким чином, можете вказати характеристики від назви предмета закупівлі, замовника до статусу процедури, типу, дата та період створення тендера.   

Як подати свою пропозицію на майданчику Е-Тендер на обраний тендер, описали тут.

Зауважимо, що інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій замовники зазначають у своїх тендерних документаціях. Ваша пропозиція автоматично системою ProZorro вноситься до реєстру. Також система сама надсилає вам повідомлення про те, коли саме була отримана ваша пропозиція. Важливим у поданні є те, що у разі отримання системою пропозиції, після закінчення строку на подання, вони не приймаються і будуть вам повернуті.


Якщо ви знайшли тендер, в якому бажаєте взяти участь, уважно читайте тендерну документацію. В ній замовник описує усі важливі нюанси й подачі документів згідно з законом, й технічні та процесуальні питання подання пропозиції. 


Також майте на увазі, що дату і час розкриття тендерних пропозицій система Прозорро визначає автоматично та зазначаються це в оголошенні про проведення процедури. Подібно цьому, проводиться й оцінка пропозицій. Тобто, система автоматично визначить переможця аукціону на основі тих критеріїв й методики оцінки, зазначених замовником.


Залишилися запитання, звертайтеся:

тел.: 044 392 36 82 / 044 223 68 92;

e-mail: support@e-tender.ua

Вдалої участі та більше перемог!

схожi новини

Корисні статті
Команда Prozorro Market підготувала відповіді на поширені запитання щодо того, як придбати товар у першому державному онлайн-магазині. У відповідях розкрито багато важливих нюансів. Наприклад, медичні закупівлі до 50 тис грн, які проводяться в рамках заходів по запобіганню коронавірусної хвороби, можна здійснювати через Prozorro Market, але робити примітку COVID-19 для таких закупівель не обов’язково.
Корисні статті
В рамках пілотного проекту, що стартував у 2020 році, лісгоспи зобов'язали продавати на аукціонах Prozorrо.Продажі не менше 25% запланованих обсягів заготівлі необробленої деревини. Проте, переважна більшість таких аукціонів не відбулися, тому що на них не зареєструвалося жодного учасника. Замовники, здебільшого, купували деревину за прямими угодами та спеціальними тендерами, а прозорі аукціони проігнорували. Чому так важливо, щоб на ринку діяли єдині правила продажу необробленої деревини, дізнайтесь у колонці Аліни Каневської, яка опублікована на Економічній Правді
Корисні статті
Перші результати передачі в оренду об'єктів державного та комунального майна на аукціонах у системі Прозорро.Продажі є дуже оптимістичними. Нова процедура оренди держмайна повноцінно запрацювала з середини вересня. “На ходу” доробляється функціонал на Прозорро.Продажі та електронних майданчиках. Проте, щодня в єдиному реєстрі з'являються нові об'єкти оренди. Оголошено 985 аукціонів. 118 аукціонів вже успішно завершились і принесли 2,8 млн гривень доходу.