Назад до каталогу статей
Корисні статті

ЗАКУПІВЛЯ ПОСЛУГИ З ХАРЧУВАННЯ ПРОЗОРО: ЩО РЕКОМЕНДУЄ МІНЕКОНОМІКИ

18 Листопада 2019

За результатами перевірок Держпродспоживслужби, проведених на початку навчального року в закладах освіти, майже у 38% з них виявлені порушення вимог санітарного законодавства. І серед порушень найчастіше – не правильне зберігання харчових продуктів та відсутність документів, що засвідчують їх якість і безпеку, недостатній контроль за організацією харчування дітей.

Так, нещодавно Мінекономіки надало лист, яким зауважило про декі моменти закупівлі такого виду послуг. Міністерство, зокрема, рекомендує замовникам складати тендерну документацію для закупівлі продуктів харчування та/або послуг з організації харчування для навчальних, оздоровчих та дошкільних закладів, враховуючи закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.

Оскільки в ньому передбачено:

  • відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремих показників якості харчових продуктів несуть суб’єкти господарювання, в управлінні яких перебувають потужності для первинного виробництва, виробництва, реалізації та/або обігу харчових продуктів;
  • заборона вести обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.

Урахувати ці вимоги замовник може, коли прописує у тендерній документації вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасника або вимагає надати іншу інформацію відповідно до законодавства.

Інформація використана з листа Мінекономіки від 05.11.2019 № 3801-05/45742-06


Також нагадуємо, що на нашому сайті можете прочитати статтю «Тендер на послуги зі шкільного харчування: про якість, предмет та способи проведення».

Зацікавила інформація статті?
Отримати додаткове розʼяснення

схожi новини

Корисні статті
Функціонал завантаження документів перенесений на сторінку створення закупівлі. Тепер є окрема вкладка для завантаження документів і критеріїв. Дізнайтесь про те, як додавати документи на етапі оголошення закупівлі. А також про можливості їх редагування, після створення оголошення
Корисні статті
Заяви на включення об’єкта у Переліки, на продовження діючого договору оренди та ініціацію аукціону з оренди, подаються в електронній формі на майданчику Е-Тендер. Покрокова інструкція - у нашому відео-ролику.
Корисні статті
Покрокова інструкція, як самостійно ініціювати приватизацію об’єкта на електронному аукціоні в Prozorro.Продажі.