Назад до каталогу статей
Дайджест

Закупівля тепла: головні акценти. Прозорро

11 Грудня 2018

Закупівля тепла: яким законодавством регулюється закупівля тепла, ліцензія на постачання теплової енергії: що слід врахувати, визначення очікуваної вартості.

ЗАКУПІВЛЯ ТЕПЛА: ГОЛОВНІ АКЦЕНТИ


Зі статті дізнаєтеся: яким законодавством регулюється закупівля тепла, який код ДК 021:2015 обрати, як слід визначити очікувану вартість та які нюанси є в укладенні договору про закупівлю


Яким законодавством регулюється закупівля тепла

Відносини, які виникають між постачальниками та споживачами при закупівлі послуг з теплопостачання, регулюють закони:

  • «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015 № 922-VIII 

  • «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875-IV

  • «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV 

та

  • Постанова КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005 № 630 – Постанова № 630.


Зауважимо, з 01.05.2019 вводиться у дію новий Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII.

 
Тип процедури закупівлі 

Зазкупівлю тепла проводять за переговорною процедурою згідно з Законом.


Код ДК 021:2015 для предмета закупівлі

Код предмет закупівлі за ДК 021:2015 обираємо 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. 


Ліцензія на постачання теплової енергії: що слід врахувати

Так, відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону № 1875, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом, потребує ліцензування у сфері житлово-комунальних послуг. 

Тож постачальник під час укладення договору має надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством.

Також важливо, що договір обов’язково має відповідати Типовому договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, який затверджений Постановою № 630. 

Зауважимо, дуже часто при оприлюдненні договору у систему замовники не оприлюднюють з різних причин додатки до договору. У договорі про надання послуг з опалення є чимало таких додатків. Тож, кожен з них рекомендуємо також завантажувати у систему, оскільки додатки є невід’ємною частиною основного договору. 


Визначення очікуваної вартості

Тарифи на теплову енергію, яку постачають суб’єкти господарювання, що мають на ринку монопольне становище, є регульованими та затверджує такі тарифи НКРЕКП. 

Теплопостачальник, який не належить до монополістів в цій сфері і постачає теплову енергію з альтернативних джерел палива, самостійно розраховує тариф та надає його до органу місцевого самоврядування для погодження. Такі тарифи  затверджують органи місцевої влади.


На формування очікуваної вартості також можуть впливати такі показники: 

  • будівельний об’єм 

та

  • площа приведена опалювальна.
    Також врахувати слід те, що тарифи для різних категорій споживачів  - різні. 

схожi новини

Дайджест
Огляд новин з 18 – 24 травня. Новий лист Мінекономіки «Щодо визначення замовників». Хто вони – замовники за новою редакцією закону про закупівлі? Проєкт постанови щодо Prozorro Market. Що із державними закупівлями на карантині? Уряд доповнив перелік першочергових платежів, які здійснює Казначейство. Уряд затвердив план заходів щодо створення та запровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Продовжено та розширено список санкцій. Держрегулювання цін на деякі товари та товари протиепідемічного призначення. Етапи введення в дію закону про оренду державного та комунального майна. Готуємо вас до оренди державного та комунального майна: експертна допомога від Е-Тендер. Як бізнес продає свої активи в Прозорро.Продажі. Правила успішного тендера в комерційній системі закупівель.
Дайджест
Огляд новин з 12 – 17 травня. Важливі оновлення на майданчику E-Tender. Тендерний комітет чи уповноважена особа? Організація роботи замовника за чинним законом. Щодо ситуацій із останніми оновленнями у PROZORRO. Реєстрація на Prozorro. Користувачу про його перші кроки. 15 стипендій для підвищення кваліфікації у публічних закупівлях на сертифікаційній програмі «Менеджер із закупівель» від Центру вдосконалення закупівель КШЕ. Презентація від Прозорро про спрощені закупівлі від 50 тис. грн. Міжнародна діяльність у сфері публічних закупівель. Укрпошта виставила в Prozorro.Продажі перші 30 об’єктів з переліку непрофільних активів, вартістю 82,6 млн грн. Аукціони на карантині: як пандемія вплинула на доходи в Прозорро.Продажі. Співпраця ФГВФО та «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» у цифрах: 18 млрд грн від продажу активів банків-банкрутів. Англійський інтерфейс для іноземних постачальників на E-Tender для комерційних закупівель
Дайджест
Огляд новин з 04 – 11 травня. Спрощені закупівлі: етапи застосування, обов’язковість та винятки. Спрощені закупівлі: схема етапів проведення. Закупівлі, що не перевищують 50 тис. грн та актуальні відповіді про звіт. Тестування уповноваженої особи замовника: коли обов’язкове. Автоматичне формування звіту про результати проведення спрощеної закупівлі. Лист Мінекономіки про проведення спрощених закупівель. Київтранспарксервіс продає 17-ть паркувальних майданчиків у Києві. ТОП 10 головних змін в оренді державного та комунального майна. Чи можна вже проводити аукціони з оренди комунального майна? 60 тонн брухту чорного металу укрзалізниця пропонує в прозорро.продажі