0 800 30 77 55
  • Передзвоніть мені
ua

Тендери на меблі на Прозоро

Актуальні аукціони

Знайдіть мені аукціон

Мені потрібна консультація

Останні новини

Переглянути всі
Стаття від експерта
За наявності яких підстав законодавством дозволено правомірно вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю. Як правильно зменшити обсяги закупівлі, змінити ціну за одиницю товару та продовжити строк дії договору, читайте у статті
Корисні статті
З набранням чинності Постановою №1178, механізм 24 год значно розширив свою дію на перелік документів та інформацію, які може учасник виправити під час проведення тендеру. У статті E-tender описав, які саме це документи та як на сьогодні, у час війни, працює механізм усунення невідповідностей в тендерній пропозиції
Стаття від експерта
Як описати обставини непереборної сили в договорі про закупівлю на Прозорро. Які чотири нюанси підтвердження обставин непереборної сили. Коли заборонено укладати договір про закупівлю. Чи можна корегувати умови договору під час його укладення , пояснює E-Tender

ПОЧАТИ РОБОТУ

Реєстрація

Реєструйтеся та починайте заробляти на комерційних закупівлях разом з E-TENDER

Навчання

Реєструйтеся та починайте заробляти на комерційних закупівлях разом з E-TENDER

Продавайте меблеву продукцію на E-Tender!

Виробники меблів та меблевих виробів, зокрема, й офісних та шкільних меблів, мають чудову можливість розширити канали для реалізації своєї продукції через систему прозорро. Це не тільки система для участі в публічних закупівлях, а й електронному каталозі. Останній, є проєктом, який діє схоже до сучасних інтернет магазинів. Окрім того, саме для постачальників адміністратори каталогів створили лояльні умови кваліфікації, аби бізнес міг легко працювати в електронному каталозі.

Тобто у системі прозоро постачальник може обрати варіант своєї участі в продажу меблів для державного замовника.

Участь у публічних торгах, де замовники оголошують тендера на закупівлю меблів від 200 тис грн і більше проводять через електронний аукціон із застосуванням однієї з передбачених законом про публічні закупівлі, процедурою. А ось для продаж у каталозі можливий на суму до 200 тис. грн. Ні процедур, ні електронного аукціону при цьому, не передбачено. Ви просто пропонуєте свій товар на відповідну позицію у певній категорії
і замовник вже приймає рішення щодо відбору товару та укладення з вами договору.

Якщо аналізувати, які ж саме коди ДК найчастіше використовують закупівельники  при закупівлі меблів, то, серед них:

  • Побутова техніка;
  • Меблева фурнітура;
  • Меблі.

У системі ProZorro замовники за минулий 2019-й рік провели 21, 70 тис. закупівель за кодом CPV – меблі (у тому числі офісні меблі), меблево-декоративні вироби, побутова техніка (крім освітлювального обладнання) та засоби для чищення. На такі закупівлі було подано 2.79 тендерних пропозицій від учасників.

Е-Тендер є авторизованим електронним майданчиком, який в системі електронних торгів працює із самого початку запуску системи прозоро. Ми пропонуємо для наших користувачів комфортний для роботи функціонал і за індивідуальний підхід до кожного. E-Tender має усі фахові можливості надавати допомогу як правову, так і організаційну щодо участі в тендерах на закупівлю меблів. Від самої реєстрації учасника на майданчику Е-тендер до моменту укладення договору про закупівлю із замовником.