Питання: Обмежена кількість окремих, ізольованих приміщень, які балансоутримувач (державна установа) має право здавати в оренду самостійно, зважаючи на загальну площу, визначену другою частиною статті4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»?
Запит українського державного науково-дослідного інституту «РЕСУРС»
Відповідь: Підприємства, установи та організації як балансоутримувачі державного майна мають право виступати орендодавцями нерухомого майна, загальна площа якого не перевищує 400 квадратних метрів (не зважаючи на кількість приміщень або їх ізольованість) на одне підприємство, установу, організацію, без урахування площ, орендодавцями за якими виступають регіональні відділення Фонду, крім випадків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту «г» частини другої статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», коли балансоутримувачі можуть виступати орендодавцями без обмеження площі.
Детальна відповідь: лист ФДМУ від 22.06.2020 № 10-16-12208
Питання: Прошу роз’яснити порядок передачі ДП «ДІПРОМІСТО» (як балансоутримувачем) приміщень площею до 400 кв. м потенційним орендарям.
Запит державного підприємства «Діпромісто» від 09.04.2020 № Д-757
Відповідь: Якщодо введення в дію Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон про оренду), балансоутримувач виступав орендодавцем за договорами орендидержавного майна, сукупний розмір нерухомого майна за якими становив, наприклад 190 кв. м, то після введення в дію Закону про оренду цей балансоутримувач може самостійно передати в орендудодатковоне більше ніж 210 кв. м. Це може бути як один договір оренди, так і декілька договорів, однак сумарний розмір нерухомого майна за всіма договорами не може становити більше, ніж 400 кв. м.
Джерело з повним текстом роз’яснення - за посиланням.
Також на цю тему:
- ЩОДО НАДАННЯ РЕЦЕНЗІЇ НА ЗВІТ ПРО ОЦІНКУ МАЙНА ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ АКТІВ ОЦІНКИ МАЙНА (ВИСНОВКІВ ПРО ВАРТІСТЬ)
- ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ВІД 04 ГРУДНЯ 2020 РОКУ № 1071-IX
- ЩОДО КОНТРОЛЮ ЗА НАДХОДЖЕННЯМ КОШТІВ ВІД СПЛАТИ ГАРАНТІЙНИХ ТА РЕЄСТРАЦІЙНИХ ВНЕСКІВ, ПЕРЕРАХОВАНИХ ОПЕРАТОРАМИ ЕЛЕКТРОННИХ МАЙДАНЧИКІВ