Кваліфікований електронний підпис для організатора торгів на майданчику Е-Тендер

На час дії воєнного стану при передачі в оренду державного та комунального майна мають підписуватись за допомогою кваліфікованого електронного підпису

Кваліфікований електронний підпис для організатора торгів на майданчику Е-Тендер

Кваліфікований електронний підпис

На час дії воєнного стану при передачі в оренду державного та комунального майна мають підписуватись за допомогою кваліфікованого електронного підпису такі документи: 

  • протокол електронного аукціону; 
  • договір оренди майна; 
  • акт прийому-передачі майна. 

Наразі існує 2 види електронних підписів: 

  • Удосконалений електронний підпис (УЕП), який використовується найчастіше і має параметр “Тип носія - не захищений”. Такий підпис не може використовуватись для підписання документів щодо оренди 
  • Кваліфікований електронний підпис (КЕП), який розміщується на окремому токені (у вигляді флешки) або у хмарному середовищі Центру сертифікації ключів. Він має параметр “Тип носія - захищений” і саме такий підпис має використовуватися для підписання документів щодо оренди. 

Як перевірити електронний підпис

Якщо у вас вже є електронний підпис, але ви не знаєте він удосконалений чи кваліфікований, вам необхідно: 

  • Підпишіть на сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО) за посиланням вашим підписом (як посадової особи організації) будь-який документ, підпис будете бачити лише ви. Завантажте на свій комп’ютер документ підпису, який сформується після підписання (іноді завантаження відбувається автоматично). 
  • Перейдіть за посиланням на офіційний сайт ЦЗО завантажте документ підпису, який було сформовано на першому кроці та натисніть перевірити. 
  • Вам сформується протокол перевірки в якому буде відображатися інформація про “Тип носія особистого ключа”: 
  • якщо зазначено, що “Тип носія особистого ключа - захищений” - у вас кваліфікований електронний підпис і ви можете їм підписувати документи щодо оренди; 
  • якщо відображається, що “Тип носія - незахищений” - у вас удосконалений електронний підпис, який не підходить для підписання протоколів, договорів та актів. Вам необхідно отримати саме КЕП. 

Зразок результату перевірки електронного підпису, тут зазначено, що “Тип носія особистого ключа - захищений”, тому його можна використовувати для підписання документів (Рис.1).

Рис.1

Важливо, що формат підпису та сертифікат, які зазначені як кваліфіковані не означають, що це КЕП. Доказом кваліфікованого електронного підпису є лише захищений “Тип носія” особистого ключа. Всі інші підписи є лише удосконаленими. 

Як отримати кваліфікований електронний підпис

Фізичні особи, які використовують Приватбанк, можуть підписувати протоколи за допомогою SmartID. Для цього у застосунку Приват24 зі смартфону натисніть внизу “Сканер” та далі слідуйте інструкціям застосунку. А у віджеті підписання (e-Docs, Дія або ЦЗО)  обирайте “Хмарний носій”, щоб вам сформувався QR код для Сканеру Приват 24.

Юридичні особи мають підписувати від імені посадових осіб, що мають такі повноваження.

Отримати КЕП можна у одному з Кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (або ЦСК, Центр сертифікації ключів), дивіться перелік за посиланням.  

Оберіть зручний для вас Центр сертифікації та дізнайтесь про умови отримання КЕП. Так як формування КЕП є платною послугою і залежить від ЦСК та строку дії ключа. Отримання КЕП може зайняти до тижня часу.

Е-Тендер не видає КЕП учасникам та організаторам аукціонів, цю послугу можна отримати лише у сертифікованих організацій, які зазначені у переліку.

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо