Зацікавлені сторони аукціонів з оренди державного та комунального майна мають право подавати до Комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій (далі - Комісія) скарги або пропозиції щодо організації та проведення аукціонів.
Як функціонує Комісія. Це постійно діючий колегіальний орган, що утворюється в Мінекономіки. Формою роботи комісії є засідання. Рішення комісії оформлюється протоколом.
Хто може подати скаргу?
- учасник аукціону;
- користувач інтернету, який не зміг взяти участь в аукціоні з незалежних від нього причин;
- орендодавець;
- оператор електронного майданчика.
Як подати скаргу або пропозицію?
Для подання скарги - завантажте тут форму скарги. Внесіть всі дани, що зазначені в документі.
Для подання пропозиції - завантажте тут форму пропозиції та внесіть всі запитувану інформацію.
Скаргу або пропозицію можна подати в електронному або в паперовому вигляді.
Електронна форма. Накладіть на документ електронний цифровий підпис або відскануйте підписаний документ та направте на електронну пошту meconomy@me.gov.ua.
Паперова форма. Підписану скаргу або пропозицію відправте на адресу: 01008, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 12/2.
Скарга може бути відкликана скаржником. У такому випадку її розгляд буде припинено.
Строк розгляду скарг та пропозицій.
20 р.д. з моменту реєстрації скарги або пропозиції (реєструється відбувається протягом 1 р.д. з моменту надходження до Мінекономіки). Строк може бути продовжений за рішенням комісії на 10 р.д. з обґрунтуванням причини.
Які рішення приймає Комісія за результатами розгляду скарг та пропозицій?
- про встановлення або відсутність порушень порядку організації, проведення аукціонів та вжиття заходів для усунення таких порушень;
- доводить до відома адміністратора електронної торгової системи обставини та факти, викладені у скарзі або пропозиції, та рішення комісії;
- надає рекомендації щодо вдосконалення процесу проведення аукціонів.
Рішення комісії набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання.
Коли скарга залишається без розгляду?
- скаржник подає скаргу щодо того самого порушення, аукціону та/або лоту аукціону та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду комісією і щодо яких комісією прийнято відповідне рішення (крім випадку, коли у повторній скарзі зазначені факти та обставини, які не були предметом розгляду на засіданні комісії);
- усунення орендодавцем порушень, зазначених у скарзі;
- до дня подання скарги орендодавцем прийнято рішення про відміну аукціону чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з таких рішень;
- подання скарги особою, що не має права на її подання.