Створення об’єкту малої приватизації у системі Prozorro.Продажі

Створення об’єкту малої приватизації у системі ProZorro.Продажі? Підстава для створення об’єкта у Реєстрі об’єктів, що підлягають приватизації – прийняття рішення про затвердження переліку об’єктів.

Створення об’єкту малої приватизації у системі Prozorro.Продажі

 Створення обєкту малої приватизації у системі ProZorro.Продажі?

Підстава для створення об’єкта у Реєстрі об’єктів, що підлягають приватизації – прийняття рішення про затвердження переліку об’єктів (рішення про приватизацію).



Примітка - строк публікації вираховується з дня наступного за днем ухвалення рішення та становить 5 робочих днів, а не з моменту набуття таким рішенням чинності. 

Крок 1. 

Внесення об’єкту в Реєстр здійснюється органом приватизації через особистий кабінет на E-Tender.ua. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести дані логіну і паролю та натиснути на «Логін».

Крок 2. 

Для створення об’єкта, вам необхідно натиснути на кнопку «Створити об’єкт у реєстрі».

Крок 3

Після відкриття електронної форми з полями – вводьте запитувану інформацію в необхідні поля.

  • Унікальний об’єкт продажу – поле застосовується для пошуку серед усіх об’єктів приватизації у разі, якщо раніше такий об’єкт вже створювався.
  • Найменування об’єкту – назва предмету приватизації згідно відповідного рішення.
  • Опис об’єкту – описове поле, яке не має обмежень щодо знаків та символів, орган приватизації може внести всю необхідно інформацію про об’єкт приватизації, яка вимагається діючим законодавством

Крок 4

Далі необхідно внести інформацію про рішення, яким було затверджено перелік об’єктів до приватизації:

  • Найменування рішення – це може бути рішення сесії міської ради, або наказ Фонду державного майна України, або інше рішення (його форма), яким саме затверджено перелік об’єктів, що підлягають приватизації.

  • Дата прийняття рішення – звертаємо увагу, що саме прийняття, а не набрання ним чинності.


  • Номер рішення у паперовій документації – можливо вносити як знаки, так і символи. У разі якщо рішення без номеру рекомендуємо вказати «б/н».

Якщо вам необхідно внести інформацію про два рішення –  натисніть на кнопку «Додати рішення», після чого будуть відкриті додаткові поля другого рішення.

Якщо такі поля Вами відкриті, то вони є обов’язковими для заповнення. Для того щоб видалити додаткове рішення та не вносити інформацію про нього – вам необхідно натиснути на відповідну кнопку «Видалити рішення». У такому разі рішення буде видалено разом з додатковими червоними полями.

Зверніть увагу, щонайменше одне рішення має бути внесено в інформацію про об’єкт.

Далі переходимо до внесення інформації вже про конкретний об’єкт та ого кількісно-якісних характеристик.

  • Опис об’єкту продажу – текстове поле для внесення усієї необхідної інформації, що не передбачається іншими полями в електронній формі.

  • Кількість одиниць продажу та одиниця виміру – це показник яким можна виміряти об’єкт. Наприклад, якщо це будівля, то необхідно зазначити 200 кв.м., якщо автомобіль – то 1 шт. або лот. Даний параметр визначається на розсуд органу приватизації.

  • Інформація про державну реєстрацію – обирається з трьох запропонованих параметрів. Якщо об’єкт зареєстровано – необхідно зазначити відповідну характеристику. Якщо ж, об’єкт перебуває на стадії реєстрації – також про це зазначається, або ж ваш об’єкт не підлягає реєстрації, для чого також визначено параметр.

  • Для зручності фільтрування та пошуку об’єктів необхідно обирати класифікатор через кнопку «Довідник».

Натиснувши на неї – для вас відкривається довідник з певними кодами та видами майна.

Вам необхідно шляхом розкриття кожного блоку - натисканням на «+», відкрити відповідний вид майна за 4 цифрою коду, то якщо у вашому виді майна лише 3 перші цифри коду є – такий класифікатор не буде допущено для прийняття майданчиком. Вам необхідно щоб у класифікаторі були визначені щонайменше 4 перші цифри (див. скрін).

Далі переходимо до адреси місцезнаходження об’єкту. Просимо звернути увагу, що саме об’єкту, а не органу приватизації. Так як інформація про останнього автоматично публікується у відповідності до даних особистого кабінету органу приватизації.

Спочатку необхідно обрати область, після чого відкриватимуться додаткові поля «Місто», «Вулиця, будинок, квартира», «Індекс».

Особливі умови заповнення електронної форми:

  • Усі червоні поля мають бути заповнені
  • У разі внесення інформації у поле «Кількість одиниць продажу» і якщо цифри дробні – то необхідно розділяти за допомогою крапки.
Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо