ЯК ПІДГОТУВАТИСЬ ДО АУКЦІОНУ З МАЛОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ
Крок 1.
Перевірте чи відповідає ваша особа/організація вимогам Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна” (далі - Закон):
- Не допускаються до аукціону новостворені юридичні особи, адже не мають фінансової звітності.
- Визначте джерело походження коштів, які сплачуватимете за лот. Під час укалдення договору необхідно буде надати таке підтвердження. Якщо плануєте купувати за кредитні кошти - готуйте підтвердження про це до аукціону.
- Частина 2 статті 8 Закону визначає які особи не можуть бути учасниками аукціонів, перевірте чи не відповідаєте ви таким критеріям.
Крок 2.
Зареєструйте пропозицію на аукціон.
Знайдіть необхідний аукціон на майданчику Е-Тендер та перейдіть до умов аукціону. На сторінці знайдіть форму реєстрації пропозиції - та підтверджуйте її.
Крок 3.
Завантажте рахунки та сплатіть їх.
При реєстрації пропозиції майданчик сформує 2 рахунки, на сплату реєстрацийного та гарантійного внеску. Завантажте та сплатіть їх виключно з власного рахунка (через термінал або онлайн банк) та у точній відповідності до суми і призначення платежу. Не сплачуйте через касу банку!
Крок 4.
Підготуйте підтверджуючі документи.
Пакет документів залежить від виду вашої особи / організації:
- Фізична особа
- Юридична особа
Для фізичних осіб:
- Письмова заява про участь в аукціоні (натисніть тут для завантаження шаблону).
- Письмова згода щодо взяття на себе зобов’язань визначених умовами продажу (натисніть тут для завантаження шаблону).
- Копія паспорта громадянина України. Копії завірте: ПІБ, підпис дата та слова “Копія вірна. Надається для участі в електронному аукціоні Прозорро.Продажі”.
- Квитанції (платіжні доручення) про сплату реєстраційного та гарантійного внеску з власного рахунку.
- Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого сплачено внески (можна отримати в онлайн кабінеті банку).
- Для іноземного громадянина - копія посвідки про місце проживання та закордонний паспорт.
Для юридичної особи:
- Письмова заява про участь в аукціоні (натисніть тут для завантаження) шаблону.
- Письмова згода щодо взяття на себе зобов’язань визначених умовами продажу (натисніть тут для завантаження шаблону).
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отримайте онлайн Витяг тут за посиланням. Обирайте всі відомості з реєстру (повний Витяг). Електронний документ Витягу не потребує завірення.
- Довідка про кінцевого бенефіціарного власника (натисніть тут для завантаження шаблону). Якщо така інформація відсутня - зазначте чому вона не відображена у Реєстрі юридичних осіб.
- Остання річна або квартальна фінансова звітність з відміткою органу про отримання / реєстрації (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, звіт про фінансові результати; відмітка про отримання - штамп “Отримано” з назвою податкового органу та квитанція №2).
- Квитанції (платіжні доручення) про сплату реєстраційного та гарантійного внесків.
- Для нерезидентів - Документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження.
Зареєструвати пропозицію та сплатити кошти можна за 1 годину до завершення періоду прийому пропозицій - це з 18:30 до 19:30 дня, що передує аукціону (точний час та дата встановлені в умовах аукціону).
Крок 5.
Зверніться до персонального менеджера для перевірки документів та підтвердження пропозиції.
Документи підготуйте, скануйте та завантажте до пропозиції.
Якщо Ви не завантажили всі необхідні документи - після аукціону орган приватизації дискваліфікує вас і гарантійний внесок перерахуємо в бюджет органу приватизації.
Оригінали документів відправте Новою поштою на адресу ТОВ “Е-Тендер”, після аукціону ми передаємо документи організатору аукціону. Дані для відправки: ТОВ “Е-Тендер” 39484263, тел. 067-524-93-19, Нова пошта №74, м. Київ.