ЯК ПІДГОТУВАТИСЬ ДО АУКЦІОНУ З МАЛОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ

ЯК ПІДГОТУВАТИСЬ ДО АУКЦІОНУ З МАЛОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ

ЯК ПІДГОТУВАТИСЬ ДО АУКЦІОНУ З МАЛОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ

 

Крок 1. 

Перевірте чи відповідає ваша особа/організація вимогам Закону України “Про приватизацію державного та комунального майна” (далі - Закон): 

  • Не допускаються до аукціону новостворені юридичні особи, адже не мають фінансової звітності.
  • Визначте джерело походження коштів, які сплачуватимете за лот. Під час укалдення договору необхідно буде надати таке підтвердження. Якщо плануєте купувати за кредитні кошти - готуйте підтвердження про це до аукціону.  
  • Частина 2 статті 8 Закону визначає які особи не можуть бути учасниками аукціонів, перевірте чи не відповідаєте ви таким критеріям.

Крок 2. 

Зареєструйте пропозицію на аукціон.

Знайдіть необхідний аукціон на майданчику Е-Тендер та перейдіть до умов аукціону. На сторінці знайдіть форму реєстрації пропозиції - та підтверджуйте її.

Крок 3. 

Завантажте рахунки та сплатіть їх. 

При реєстрації пропозиції майданчик сформує 2 рахунки, на сплату реєстрацийного та гарантійного внеску. Завантажте та сплатіть їх виключно з власного рахунка (через термінал або онлайн банк) та у точній відповідності до суми і призначення платежу. Не сплачуйте через касу банку!

Крок 4. 

Підготуйте підтверджуючі документи.

Пакет документів залежить від виду вашої особи / організації: 

  • Фізична особа
  • Юридична особа

Для фізичних осіб: 

  • Письмова заява про участь в аукціоні (натисніть тут для завантаження шаблону).
  • Письмова згода щодо взяття на себе зобов’язань визначених умовами продажу (натисніть тут для завантаження шаблону).
  • Копія паспорта громадянина України. Копії завірте: ПІБ, підпис дата та слова “Копія вірна. Надається для участі в електронному аукціоні Прозорро.Продажі”.
  • Квитанції (платіжні доручення) про сплату реєстраційного та гарантійного внеску з власного рахунку.
  • Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого сплачено внески (можна отримати в онлайн кабінеті банку).
  • Для іноземного громадянина - копія посвідки про місце проживання та закордонний паспорт.

Для юридичної особи:

  • Письмова заява про участь в аукціоні (натисніть тут для завантаження) шаблону.
  • Письмова згода щодо взяття на себе зобов’язань визначених умовами продажу (натисніть тут для завантаження шаблону).
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отримайте онлайн Витяг тут за посиланням. Обирайте всі відомості з реєстру (повний Витяг). Електронний документ Витягу не потребує завірення.
  • Довідка про кінцевого бенефіціарного власника (натисніть тут для завантаження шаблону). Якщо така інформація відсутня - зазначте чому вона не відображена у Реєстрі юридичних осіб.
  • Остання річна або квартальна фінансова звітність з відміткою органу про отримання / реєстрації (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, звіт про фінансові результати; відмітка про отримання - штамп “Отримано” з назвою податкового органу та квитанція №2).
  • Квитанції (платіжні доручення) про сплату реєстраційного та гарантійного внесків.
  • Для нерезидентів - Документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження.

Зареєструвати пропозицію та сплатити кошти можна за 1 годину до завершення періоду прийому пропозицій - це з 18:30 до 19:30 дня, що передує аукціону (точний час та дата встановлені в умовах аукціону).

Крок 5. 

Зверніться до персонального менеджера для перевірки документів та підтвердження пропозиції.

Документи підготуйте, скануйте  та завантажте до пропозиції.

Якщо Ви не завантажили всі необхідні документи - після аукціону орган приватизації дискваліфікує вас і гарантійний внесок перерахуємо в бюджет органу приватизації.

Оригінали документів відправте Новою поштою на адресу ТОВ “Е-Тендер”, після аукціону ми передаємо документи організатору аукціону. Дані для відправки: ТОВ “Е-Тендер” 39484263, тел. 067-524-93-19, Нова пошта №74, м. Київ.                        

Потрібна допомога?
Залиште свій номер телефону. Ми обов'язково зателефонуємо